کد خبر : 162439 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین افسردگی و ناراحتیتان به پایان رسیده و وقت آن شده است که سرعت خود را بالا برده و به برنامه عادی زندگیتان بازگردید. امروز با انرژی تمام از خانه بیرون بروید و به کارهایتان برسید. از آنچه که برای خودتان …

فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

افسردگی و ناراحتیتان به پایان رسیده و وقت آن شده است که سرعت خود را بالا برده و به برنامه عادی زندگیتان بازگردید. امروز با انرژی تمام از خانه بیرون بروید و به کارهایتان برسید. از آنچه که برای خودتان و دنیای اطرافتان می خواهید انجام دهید به خودتان افتخار کنید. در ارتباط با دیگران جسور و شجاع باشید. خودتان و افکارتان را با خلاقیت به دیگران معرفی کنید. دوستانتاندر هر زمینه ای که بخواهید از شما حمایت خواهند کرد. هرچقدر بیشتر لبخند بزنید موفقیتتان در هر شرایطی بیشتر خواهد شد. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دیگران از این که مورد توجه و محبت شما قرار بگیرند لذت می برند، تا می توانید عزیزان خود را در آغوش بگیرید. کلمات و رفتارهای خوشایند چیزی از شما کم نمی کنند و هیچ گاه هم فراموش نمی شوند. اجازه بدهید روح مهربان و بخشنده تان بدرخشد. آغوش خود را باز کرده و به تمام دنیا عشق بورزید. امروز روزی فوق العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز تعطیل خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید. به انتقادهایی که از شما می شود توجه نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کارهای شما خیلی خوب پیش خواهند رفت. از این فرصت استفاده کرده و تا جایی که می توانید بدرخشید و خودتان را به دنیای اطرافتان نشان دهید. لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. چنانچه اطرافیانتان منظورتان را متوجه نشدند به جای این که عصبانی شوید با آرامش اشتباهشان را برایشان توضیح دهید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید.

فال روزانه متولدین تیر

برای یک روز هم که شده دست از جدیت برداشته و با خیال راحت بخندید. دوستان و نزدیکانتان را به خانه خود دعوت کرده و با هم بازی کنید و تا دیر وقت هله هوله بخورید و بگویید و بخندید. امروز را روز تفریح و خوشگذرانی نامگذاری کرده و از تمام لحظات خود لذت ببرید. شما در این حالت خود انرژی بسیاری می توانید به اطرافیانتان منتقل کنید، پس در انتقال این انرژی سخاوتمند باشید. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. امشب در خانه بمانید و با عشقتان خلوت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. شما آدمی نیستید که بتواند نسبت به بی توجهی و نادیده گرفته شدن بی تفاوت باقی بماند. اگر احساس کردید که شخص دیگری در مرکز توجه قرار دارد بدون آن که عصبانی شوید و با خونسردی جای خودتان را پس بگیرید. امروز در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، تا جایی که می توانید از این فرصت استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید و دست از سخت گیری و جدیت بیش از حد برداشته و کمی بیخیال و مهربان و شاد باشید. این کار به شما کمک زیادی خواهد کرد. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ آیا رابطه عاطفی شما منطقی و عاقلانه است یا در خیال و رویا به سر می برید؟ نگاهی جدی به رابطه خود با کسی که دوست دارید بیندازید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید و یا به تنهایی به سینما بروید. این کار باعث آرامش شما شده و شما را برای دوباره وقت گذراندن با دیگران آماده می کند. به عشقتان نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر دوستش دارید، یادتان باشد که این وظیفه شماست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به خودتان کمی استراحت بدهید. از این که خیلی جدی نباشید احساس گناه نکنید. کمی تفریح و استراحت کنید. برنده امروز کسی است که بتواند بیشتر از همه لبخند بزند. به قصد برنده شدن وارد این مسابقه بشوید. پاداشی که به دست خواهید آورد ارزش این تلاش را خواهد داشت. لبخند زدن به اطرافیان باعث خواهد شد آنها توانایی مقاومت در برار شما را از دست بدهند. لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است متوجه شوید که دیگران فقط به فکر خودشان هستند. شما اصلا از این نگرش خوشتان نمی آید، پس تکلیف دیگران چه می شود؟ ولی در انتقال این پیام به دیگران آه و ناله و غرغر کردن را کنار بگذارید. افسردگی و شکایت کردن شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. در رفتار خود با دیگران صمیمی و خوش برخورد باشید تا بتوانید تمام دنیا را به خدمت خود در بیاورید. مجردها باید در مورد انتظارات خود از یک رابطه عاطفی با دوستان و اطرافیان خود صحبت کنند تا بتوانند فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنند. از این روز تعطیل استفاده کرده و عشقتان را به جایی ببرید که باعث خوشحالی و آرامش او خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

از انرژی گرم و سرشار از عشقی که امروز در جریان است بهره مند شوید. زیبایی آنچه که در اطرافتان وجود دارد را ببینید. امروز از آن روزهایی است که باید نسبت به داشته هایتان شکرگذار باشید، به ویژه به خاطر داشتن کسانی که دوستشان دارید. از دیگران تعریف کنید و به آنها بفهمانید که چقدر برای شما اهمیت دارند. این کارها و کلمات تاثیر ویژه ای دارند که برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت. از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. گل های تازه بخرید و یک غذای خوشمزه بپزید و شمع ها را روشن کنید. یک شام رمانتیک همراه با عشقتان هر از گاهی ضروری است. مجردهای عزیز! این روزها مخفی کردن عشقتان غیرممکن خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

وقت آن رسیده است که از خواب زمستانی خود بیدار شوید. غم و غصه را کنار بگذارید و به سوی روشنایی گام بردارید. روی پایتان ایستاده و با اعتماد به نفس حرف هایتان را بزنید و به دیگران بگویی که چه می خواهید. امروز باید روز تفریح و بازی باشد. انرژی جاری در امروز همراه با شادی و سرزندگی است، پس شما هم سعی کنید اولین نفری باشید که یک لطیفه یا خاطره خنده دار را تعریف می کند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خنده به لب های دیگران بیاورید. انرژی درونتان را آزاد کنید و شاد و سرزنده باشید. در این شادی و سرزندگی عشقتان را نیز با خود همراه کنید و مانند یک کودک بازیگوشی و تفریح کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

رفتارهای لجبازانه اطرافیانتان امروز پیشرفت شما را کند خواهد کرد. این شاید نشانه ای برای شما باشد که در مورد برخی از دیدگاه های خود، که نسبت به آنها متعصب نیز هستید، باید تغییر ایجاد کنید. احساسات شما بسیار شدید هستند و نیاز دارید که آنها را بیان کنید. با جسارت تمام همه افکار و احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر نظرتان با بقیه اعضای گروه متفاوت باشد. در هفته ای که پیش رو دارید به خواب هایی که می بینید اهمیتی ویژه بدهید، بیشتر آنها تعبیر خواهند شد. ببینید که چه چیزهایی از گذشته در رابطه عاطفی شما ایجاد مشکل می شوند و آنها را حل کنید تا بتوانید از رابطه خود نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 137 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php