کد خبر : 42723 تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲:۴۲

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین شما معمولاً تودار هستید، ولی امروز دلتان می خواهد به فعالیت های گروهی بپیوندید. شاید دوستانتان شما را دعوت کرده اند که پیششان بروید. یا همسایه ای از شما خواسته است که به گروه همسایه ها بپیوندید. هرچه باشد، همه نشانه ها حاکی از آن هستند که …

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

شما معمولاً تودار هستید، ولی امروز دلتان می خواهد به فعالیت های گروهی بپیوندید. شاید دوستانتان شما را دعوت کرده اند که پیششان بروید. یا همسایه ای از شما خواسته است که به گروه همسایه ها بپیوندید. هرچه باشد، همه نشانه ها حاکی از آن هستند که فعالیت های گروهی امروز ثمربخش هستند. شما با دوستان تازه ای آشنا می شوید. گاهی آب آرام است و گاهی امواج بلندی دارد. امروز چیزی شبیه به این در رابطه شما وجود دارد و شما فقط نوک پایتان را داخل این آب می کنید تا از عمق یا سردی آن اطلاع یابید. امروز عواطف و احساسات حتی برای چنین فردی قوی هستند. شاید بهتر باشد قبل از هر کاری سنگی در این آب بیندازید. امروز در اواسط روز در محل کار دچار سردرگمی می شوید و اگر آماده مواجهه با آن نباشید شما را عقب می اندازد. اول صبح برنامه ریزی کنید و از آن برای بعدازظهر استفاده کنید. برنامه های وسط روز نتیجه نمی دهند.

فال متولدین اردیبهشت

امروز برای شما فناوری مهم می شود. شاید شما گوشی موبایل جدید یا سیستم کامپیوتری بخرید و این زندگی شما را آسانتر می کند. شاید تصمیمی بگیرید که در کلاس آموزشی شرکت کنید و در یک حوزه فنی مهارت کسب کنید. هر کاری بکنید یا هر چیزی که امروز یاد بگیرید شما را خوشحالتر و کار شما را سازنده تر می کند. دوستان و شرکا امروز بیشتر اجتماعی می شوند و شما به جاهای زیادی دعوت می شوید. دوست ندارید کسی را ناراحت کنید. شما برای همه جذاب هستید و دیگران مسحور شما می شوند. در مقابل زیاده روی ها گارد بگیرید. شما در آستانه انجام کار بزرگی هستید و هنوز یک قدم عقب هستید. ولی این قدم بزرگی نیست و شما خیلی نزدیکتر از آنچه تصور می کنید هستید. صبر داشته باشید. کمک امشب برایتان می رسد.

فال متولدین خرداد

گاهی بهتر است آدم خوش شانس باشد تا باهوش. امروز شما این درس را درباره خوش شانسی می گیرید و می فهمید که خوش شانسی انسان را در زمان و مکان درستی قرار می دهد. شما با فردی آشنا می شوید که تغییر بزرگی در حرفه شما می دهد. شاید او آینده کاری خوبی برایتان بیاورد و شما را با کسی آشنا کند که با او شریک تجاری شوید. اگر دلتان را به روی فرصت های جدید باز کنید، زندگی شما زیر و رو می شود. امروز آسمان مرز شماست و شما متوجه می شوید که فردی در جایی احساس بسیار مثبتی در مورد شما دارد. به نظر می رسد که شما از جذابیت او بی اطلاعید. تا وقتی که او را ندیده اید عجله نکنید. با دیدن او همه چیز عوض می شود. بجای نگاه کردن به جنبه های منفی برنامه و نقشه فعلی خود، به مزایای آن نگاهی بیندازید. پاداش های احتمالی را در نظر بگیرید. اگر زیادی در مورد چاله های مسیر فکر کنید، به هیچ جایی نمی رسید.

فال متولدین تیر

امروز باید سرعت خود را تنظیم کنید. اگر روی گپ و گفتگو وقت تلف کنید، صدای شما در شلوغی امروز محو می شود. ولی اگر پاهای خود را محکم روی زمین بگذارید و خوب برنامه ریزی کنید، خودتان را از رویدادهایی که جای موفقیت دارند محروم می کنید. مسیرتان را برنامه ریزی کنید و اگر هم کسی همپای شما نشد نترسید. امروز شما بر تقدس اعتماد تمرکز می کنید. نمی خواهید که رازهای عشقتان را برملا کنید، ولی در شتاب این لحظه و هیجان داشتن حرف جالبی برای گفتن، شما در مورد مسائل محرمانه حرف می زنید. زمان آن رسیده که به کارها ترتیب و نظم دهید. حالا دیگر راز برملا شده است و عشقتان از شما ناراحت است. باید جبران کنید. امروز شما می توانید بیش از همیشه مفید و سازنده باشید. ذهن شما متمرکز و دقیق است و این به شما کمک می کند که انرژی خود را به سمت یک چیز و نه هزار چیز هدایت کنید. این رمز موفقیت شما در امروز است. این ایده را در دل داشته باشید تا شکوفا شوید.

فال متولدین مرداد

امروز باید عجله کنید و قطار پرسرعت زندگی را از دست ندهید و ببینید که این قطار شما را تا کجا می برد. تعجب می کنید از اینکه ببینید با تلاشی کم تا کجاها که نمی توان رسید. رفتار مؤدبانه شما به شما کمک می کند تا سریعاً به هر چیزی که می خواهید برسید. امروز باد موافق شما می وزد. از این انرژی بیشترین استفاده را ببرید تا به اوج برسید. وقتی در رابطه خود با مانعی برخورد می کنید معمولاً چه اتفاقی می افتد؟ شما کمی فاصله می گیرید و خودخواهی و کمی دوری می گزینید. امروز باید زمانی را به صحبت کردن با هم اختصاص دهید و اگر مقدور نبود، حداقل این احتمال را در نظر داشته باشید. تا کی می خواهید او را معطل نگه دارید، فقط بدین دلیل که از واقعیت می ترسید؟

فال متولدین شهریور

امروز هر دعوتی که از شما می شود بپذیرید تا با افراد جدیدی آشنا شوید. امروز تغییر عنصر اصلی حیات شماست و باید آن را بپذیرید تا پیشرفت کنید. حتی ممکن است در مناسبتی اجتماعی با شریک زندگی خود آشنا شوید. همه علایق او را بررسی کنید و به حس ششم خود اعتماد کنید. امروز خبرها مثل برق و باد پخش می شوند و ممکن است شایعه باشند یا از منبعی موثق شنیده شوند. چیزی که هیچ وقت نمی توانید از آن مطمئن باشید این است که این پیام در مسیر خود چه تغییراتی کرده است. امروز خبری در مورد یک فرد که شما به او علاقه دارید بسیار اغراق آمیز به نظر می رسد. بهتر است آن را از دست اول چک کنید و سریع نتیجه گیری نکنید. حالا زمان خوبی برای بررسی نقشه و برنامه کاری بلندمدت است. تغییر بزرگی در راه است، پس آماده تعدیل ها باشید. نیازی نیست که در همین مسیر بمانید در حالیکه حس می کنید به مسیر دیگری کشیده می شوید. به ندای دلتان گوش کنید.

فال متولدین مهر

امروز ممکن است از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. اگر امروز حال و حوصله دکوراسیون را ندارید، چرا آن را به حرفه ها نمی سپارید؟ در این حین، کارهای زیادی هست که باید آنها را انجام دهید و اتاق کارتان را نیز مرتب کنید. کارهای هنری انجام دهید و کتاب هایتان را جمع و جور کنید. هرچند بار هم که حرفی را به یک فرد بزنید اگر او خودش را به کری بزند، دیگر کاری نمی توانید بکنید. شما چندین و چند بار به طرفتان گفته اید که چه احساسی دارید، ولی او هنوز همه چیز را دست کم می گیرد. امروز شما باید روش های خلاقانه و تخیلی بکار ببرید و او را در مورد نیت واقعی خود آگاه کنید. امروز درها را به روی پروژه های قدیمی ببندید و راه را به روی پروژه های جدید باز کنید. خرده کارهایی هست که باید الان به آنها بپردازید و ذهن خود را باز کنید. کارهای اضافی را به دیگران واگذار کنید و با دید تازه ای به مسائل بنگرید.

فال متولدین آبان

امروز با دیگران در صحنه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید تا از سرزندگی و نشاط بهره ببرید. ارتباطات امروز جنبه کلیدی دارند. اگر در جهت جریان حرکت کنید درست همان جایی که می خواهید می رسید. مسیر پرماجرا را انتخاب کنید و از شاخه ای به شاخه دیگر بپرید. نیازی به پایبندی به یک مسیر خاص و یا روش خاص انجام کارها نیست. امروز زمان آن است که صحبت سازنده و مفیدی با طرفتان داشته باشید. حرف هایی که می خواهید بزنید و در دلتان مانده بود را بگویید. با آنکه موضوع صحبت دائماً عوض می شود، ولی شما بر ترس اولیه غلبه می کنید و به تدریج اعتماد به نفس خود را بازمی یابید و همه چیز بهتر می شود. اگر می خواهید از مصاحبت هم لذت ببرید، باید بگذارید پروسه درک واقعی همدیگر آغاز شود.

فال متولدین آذر

امروز تردید و دودلی شما را سر دوراهی می گذارد. دیگران هم در انتخاب مسیر دچار تردید می شوند. در عین حال، شما احساس فشار می کنید و نمی خواهید اقدام عجولانه ای بکنید و از صبر کردن برای دیگران جهت برداشتن قدم اول خسته شده اید. باید جواب های خود را از راه حل های ساده بگیرید. بیشتر از یک روش درست وجود دارد. انتخاب شما همیشه درست خواهد بود اگر به آن ایمان داشته باشید. شما اصل بحث عادلانه را می دانید و درک می کنید، با این حال در رویکرد خود نسبت به مسائل بسیار لجوج هستید، به خصوص وقتی که احساسات شما از کنترل خارج می شوند. امروز باید به این مشکل با دید دیگری نگاه کنید اگر که می خواهید در رابطه ای خوب باشید.

فال متولدین دی

امروز یکی از آن روزهایی است که شما به موفقیت بسیار نزدیک شده اید. شما می دانید که دنبال چه هستید، ولی خودتان هستید که باید قدم اول را به سوی آن بردارید. شما احتمالاً دنبال جواب های محکمی برای سوالات عمیق خود هستید. تا وقتی که جواب های درست را نیافته اید، نگذارید که ذهن پرسشگر شما آرام یابد. گاهی در غم و اندوه و غصه خوردن شما استاد می شوید، ولی شوخ طبعی خشکی هم دارید. اگر بتوانید جنبه مثبت قضیه را ببینید و کمی از این دیدگاه استفاده کنید، کل موقعیت برای شما وارد فاز جدیدی می شود. رابطه شما مشکلی ندارد، بلکه شما از دیدگاه متفاوتی به آن می نگرید.

فال متولدین بهمن

امروز باید با نیروی پایدار و عملی روز هماهنگ شوید که نه تنها واقع گرایانه است بلکه منعطف هم هست. به جزئیات بپردازید و به خودتان نظم بدهید. بدانید که شاید لازم شود که مسیر خود را کمی تغییر دهید تا با دینامیک گروهی هماهنگ شوید. با اطرافیان خود همراه شوید تا به هدف مشترک دست پیدا کنید. استفاده از کمک دیگران راحت تر از آن است که فکر می کردید ولی تا وقتی که تمرکز و انگیزه خود را از دست ندهید. وقتی صحبت ها زیادی سنگین می شوند، دوست دارید که فرد مقابل خود را از ناراحتی درآورده و خوشحال کنید. امروز باید از دیپلماسی خود برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید استفاده کنید. بجای گفتن جوک و لطیفه به آنچه او می گوید گوش دهید و حرف های او را بشنوید.

فال متولدین اسفند

امروز همه چیز از همه سو به سمت شما می آید و شما را مجبور می کند تا حرکتی بکنید. احساس نکنید که تحت فشار هستید تا کاری که نمی خواهید را انجام دهید. بیقراری عصبی شما را وادار به عمل می کند. نگذارید دیگران رفتار رئیس مآبانه ای با شما داشته باشند. موقعیت خود را تثبیت کنید و قوی باشید. از موقعیت هایی که می دانید برای شما خوب نیستند دوری کنید و وسوسه آنها نشوید. خیلی برایتان تعجب آور است که با صحبت کردن و قدم به قدم انجام دادن کارها به چه جاهایی که می توانید برسید. شما با دیدگاه فعلی خود احساس می کنید که موجه هستید. ولی این بهترین راه حل بلندمدت برای شما نیست. ترس خاصی از چیزی دارید و باید با آن روبرو شوید تا این ترس شما بریزد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ساحل در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

مریم جان منم باهات موافقم!
این فال همیشه درسته!
خیلی بهش اعتقاد دارم! تا حالا نشده که اشتباه در بیاد!

مریم در تاریخ 5 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

من این بخشو خیلی دوست دارم و برام مهمه ، هر روز باید بخونم ، می خواستم ازتون تشکر کنم ممنون

css.php