کد خبر : 231746 تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۲۶

فال روزانه جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت …

فال روزانه جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد. امروز خواهید توانست مشکلات اقتصادی خود را با کمک فردی که از لحاظ سنی از شما بزرگتر است حل کنید و با گوش دادن به توصیه های او خواهید توانست نگرشی منطقی و کاربردی با اثراتی پایدار نسبت به این مسائل پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سعی دارید تا جای ممکن تظاهر به روبراه بودن اوضاع نکنید و مشکلات غامض موجود در روابطتان را مورد بررسی قرار داده و با پی بردن به عمق موضوع آنها حل کنید. ولی وضعیت موجود چیزی نیست که بتوان جواب آن را به سرعت پیدا کرد و تنها در دراز مدت می توانید به عمق آن پی ببرید. پس عجله نکنید و اجازه دهید اوضاع به مرور زمان و خودبخود روبراه شود. تعجبی ندارد که هر چه بیشتر از عمر یک رابطه می گذرد معنا و عمق بیشتری پیدا می کند. سعی کنید اگر کار عقب افتاده ای دارید تا قبل از ظهر آن را به انجام برسانید تا بتوانید با خیال راحت از آخر هفته تان لذت ببرید و نگران کارهای انجام نشده تان نباشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نمی توانید حضور دیگران در اطراف خود را نادیده بگیرید، زیرا آنها درس های مهمی دارند که به شما بدهند. شاید حرف زدن با دیگران در ابتدا به نظرتان خیلی خوشایند نیاید، ولی اگر به جای گرفتن حالت دفاعی با آرامش حضور آنها را در اطراف خود پذیرفته و رفتاری مناسب با آنها داشته باشید پذیرفتن آنها کم کم برایتان راحت خواهد شد. نیازی نیست بلافاصله عکس العمل نشان دهید، تنها کافی است به حرف آنها گوش کنید. اجازه ندهید عقل و منطقتان جلوی محکمتر و عمیقتر شدن رابطه عاطفیتان را بگیرد. وقتی در این زمینه ها شک و تردید دارید بهتر است به ندای قلبتان گوش کنید و تسلیم حرف های عقلتان نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز نمی خواهید تحت تأثیر انرژی منفی هیچ کسی قرار بگیرید، به ویژه اگر خودتان بطور مستقیم هدف این منفی گرایی قرار بگیرید. با این حال نگذارید این احساس باعث شود که تمامی حرف های آنها را بی آن که حتی به آنها گوش کنید نشنیده بگیرید، شاید چیزهای ارزشمندی برای گفتن داشته باشند. تنها کافی است به آنها به اندازه کافی زمان بدهید تا نیات واقعی خود را بیان کنند. خوشبختانه شما می توانید هر مانعی که سر راه بیان کردن احساسات واقعیتان قرار بگیرد را از میان بردارید. اگر می خواهید احترم دیگران را به دست بیاورید اولین قدمی که باید بردارید این است که با صداقت کامل رفتار کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

پنهان کاری هایی که در حال حاضر در محل کارتان می کنید خیلی منطقی و عاقلانه است، زیرا شما نمی خواهید احساساتتان روی عملکردتان در محل کار تأثیر بگذارند. شما ترجیح می دهید افکار و احساسات خودتان را فعلا بیان نکنید تا فرصت مناسب تری که با یکی از دوستان صمیمیتان تنها شوید و سفره دلتان را پیش او باز کنید. با این حال شما در مخفی کردن احساستان خیلی خوب عمل نمی کنید و برای دیگران عجیب است که چرا تظاهر می کنید همه چیز روبراه است. سعس کنید در اولین فرصت ممکن با فردی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است صحبت کنید تا این بار سنگین از روی دوشتان برداشته شود و بتوانید از آخر هفته خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

رویکرد منطقی و کاربردی شما نسبت به زندگی شما را قادر می سازد که احساسات خود را، با وجود این که امروز به شدت در جوش و خروش هستند مدیریت کنید. شما مجبور نیستید آن چه در ذهنتان می گذرد را با همه در میان بگذارید. با این حال سرکوب کردن احساستان نیز ایده چندان خوبی نیست و در دراز مدت شما را از پای در خواهد آورد. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید؛ فکر کردن به آنها از شدتشان کم خواهد کرد و به شما این اجازه را خواهد داد که از آنها گذشته و به مسائل مهمتر زندگیتان بپردازید. شما آدمی نیستید که زود عاشق شوید، ولی اگر عاشق شدید به این سادگی ها دست بردار نیستید، ولی آیا در رابطه فعلیتان این کار درست است؟

فال روزانه متولدین مهر

تعجبی ندارد که با داشتن تصویری بهتر از خودتان و تبدیل شدن شک و تردیدهایتان به یقین احساس خوشبختی شما چند برابر خواهد شد. امروز برای شما می تواند با کسب درآمد بسیاری همراه باشد، پس از آن برای فعالیت های اقتصادی به خوبی استفاده کنید. شاید موفقیت فعلا آن طوری که انتظارش را دارید به ساغ شما نیاید، ولی تنها کاری که باید بکنید این است که رویاهای بزرگ در سر داشته باشید و به چیزهای کوچک دل خوش نکنید. دنبال کردن رویاهایتان می تواند تمام زندگیتان را دگرگون کند. در هر صورت یادتان باشد که این تحول یک شبه اتفاق نمی افتد و برای رسیدن به خواسته هایتان باید صبور باشید.

فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر نیازهایتان آنقدر شدید و پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. از طرفی هم حسی از درون به شما هشدار می دهد که احساسات خود را برای هر کسی برملا نکنید و به هر کسی در این مورد اعتماد نکنید. بهتر است تا زمانی که فرد قابل اعتمادی که خودش را به شما ثابت نکرده است نیافته اید احساسات خود را با کسی در میان نگذارید. شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید. کافی است با خودتان صادق باشید و ببینید آیا آنچه برای به دست آوردنش دارید تلاش می کنید واقعا اولویت اصلیتان است؟

فال روزانه متولدین آذر

امروز نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت نید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید که تا بحال زیاد مورد استفاده قرار نگرفته باشند. شما از طرفی می خواهید با عشق زندگیتان صادق باشید و از طرفی هم می خواهید وضعیت را زیاد جدی نکنید. ولی باید احساسات سردرگمی و آشفتگی خود را مورد رسیدگی قرار دهید و برای آنها راه حلی بیابید. اگر خواسته هایتان از طرف مقابل را بیان کنید خواهید دید که عکس العمل او ناخوشایند نخواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

تلاش های قبلیتان امروز به نتیجه خواهند رسید و همکارانتان شما را طوری کمک و همراهی خواهند کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شما امروز دیگران را با قدرت مدیریت و همچنین جذابیت خود می توانید به سادگی تحت تاثیر قرار دهید. وقتی حرف مسائل کاری در میان باشد شما بسیار جدی می شوید و سعی دارید خیلی زود هر مشکلی را از میان بردارید. اگر به کمک و یا راهنمایی دیگران نیاز دارید اجازه ندهید که غرور و خود بزرگ بینی مانع شما بشود. دیگران از این که بتوانند در رسیدن شما به موفقیت نقشی داشته باشند لذت خواهند برد. اگر تصمیم گرفته اید رابطه عاطفی خود را جدیتر کنید بهتر است قبل از این که خودتان همه چیز را ببرید و بدوزید طرف مقابلتان را هم در جریان بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد، آنقدر ذهنتان فعال و فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند. ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. پس وقت خودتان را برای توجیه و توضیح اهداف و برنامه هایتان تلف نکنید و قدرت خود را روی پیشروی به سوی اهدافتان متمرکز کنید. رسیدن شما به موفقیت خودش همه چیز را توضیح خواهد داد و علامت سوال ها را از بین خواهد برد. وضعیت اقتصادیتان رو به بهبود است و این موضوع باعث خواهد شد قدرت، انرژی و مثبت نگری بیشتری در وجود خود احساس کنید و همین مسئله رابطه عاطفیتان را نیز تحت تاثیر خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین اسفند

کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهنتان جان می گیرند و تکلیفتان با خودتان معلوم می شود، ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد این برنامه ها با دیگران حرف بزنید. دیگران هم فعلا علاقه چندانی به دانستن برنامه های شما برای آینده ندارند. انتظار نداشته باشید که بلافاصله به نتیجه مورد نظرتان برسید کمی به خودتان فرصت بدهید و انتظارات خود را به حداقل برسانید. تنها کسی که لازم است توانایی هایتان را به او ثابت کنید خودتان هستید، پس خودتان را تحت فشار قرار ندهید. اکنون زمان خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده رابطه عاطفیتان می تواند باشد، پس عشقتان را به یک شام رمانتیک دونفره دعوت کرده و در مورد این موضوع حرف بزنید.

فال روزانه جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 242 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php