کد خبر : 228065 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

فال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین حالا که تازه دارد به نظرتان می رسد پستی و بلندی های جاده زندگی دارند از بین می روند، ممکن است امروز به صورت ناگهانی مانعی بر سر راهتان قرار بگیرد. شاید در محاسبه میزان کاری که باید انجام دهید اشتباه کرده باشید و یا اطلاعات …

فال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

حالا که تازه دارد به نظرتان می رسد پستی و بلندی های جاده زندگی دارند از بین می روند، ممکن است امروز به صورت ناگهانی مانعی بر سر راهتان قرار بگیرد. شاید در محاسبه میزان کاری که باید انجام دهید اشتباه کرده باشید و یا اطلاعات مربوط به آن را نادیده گرفته باشید. مشکلتان هر چه هم که باشد نباید شکایت کرده و یا میدان را خالی کنید. خودتان را هم بخاطر بی توجهی در جلوگیری از این مشکل سرزنش نکنید. بجای این که انرژی خود را صرف این فکرهای بیهوده بکنید بلافاصله دست بکار شوید و مطمئن باشید که با یک نگرش مثبت خیلی زود از پس این مشکل برخواهید آمد. اصلا نگران قضاوت های دیگران نباشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید بخواهید کارهایتان را از دیگران مخفی کنید، زیرا نگران این هستد که مبادا دیگران در مورد شما و رفتارتان بد قضاوت کنند. شاید فکر کنید حرف مهمی برای زدن ندارید که بتواند توجه دیگران را جلب کند، ولی باید به خودتان فرصت بدهید تا به وقتش بتوانید تصمیم بگیرید چگونه خودتان و افکارتان را به درستی بیان کنید. نگران عکس العمل های دیگران نباشید و حقیقت را همان طوری که می بینید بیان کنید. اگر با صداقت حرف زده همان چیزی که فکر می کنید را بیان کنید مورد سرزنش قرار نخواهید گرفت. فرار کردن از کارها و وظایف روزانه تان امروز تقریبا غیرممکن خواهد بود. پس بهتر است بدون وقت تلف کردن و برای داشتن بیشترین کارایی ممکن روی کارهایتان تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز مسائل و مشکلات حل نشده تان دوباره ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، ولی این حال و هوای جدیتان ممکن است اثری منفی روی همکارانتان بگذارد. یکی از نزدیکانتان با یادآوری کردن خاطرات گذشته مخلوطی از هیجان و نگرانی را در وجود شما زنده خواهد کرد. تلاشتان برای خودداری از داشتن یک بحث مهم و جدی بی نتیجه خواهد بود، پس سعی کنید خودتان پیشقدم شوید و به جای نادیده گرفتن حقیقت آنچه در سر دارید را به زبان بیاورید. طرف مقابلتان ممکن است احساسات جدی و عمیق شما نسبت به خود را درک نکند. درست است که پیامی که می خواهید منتقل کنید از نظر شما خیلی مهم است، ولی چگونگی بیان کردن آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فال روزانه متولدین تیر

شاید به نظر دیگران اینطور بیاید که شما امروز دارید زیادی منتقدانه برخورد می کنید، ولی خودتان اصلا چنین فکری راجع به خودتان و رفتارتان نمی کنید.شما نمی خواهید اشتباهات دیگران را مورد تایید قرار دهید و از روی دلسوزی ترجیح می دهید اگر ضعفی در کارشان وجود دارد به آنها گوشزد کنید. سعی نکنید احساسات خود را مخفی کرده و نادیده بگیرید، ولی حرف هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما می توانید بی آن که طرف مقابلتان را برنجانید صداقت داشته باشید و نواقص کار او را متذکر شوید. فکرهای خسته کننده را کنار بگذارید و امروز را به فعالیت های اجتماعی و تفریح با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما به صورت وسواس گونه ای به کمبودها و نواقص موجود در کار و رفتارهایتان فکر می کنید. طبیعی است که همه ما کارهایی کرده باشیم که از انجام آنها پشیمان باشیم. همیشه کارهایی هستند که می توانسته ایم بهتر انجامشان دهیم یا آرزو داریم اصلا آنها را انجام نمی دادیم. به جای این که اینقدر کمالگرا باشید بهتر است محدودیت های خود را قبول کنید و بپذیرید که شما هم مثل بقیه انسانی جایزالخطا هستید. به جای زانوی غم بغل گرفتن لیستی از کارهایی که در انجام آنها مهارت دارید تهیه کرده و نگرشی مثبت به خودتان و توانایی هایتان داشته باشید. از عشقتان بخواهید که شما را در این روز سخت همراهی کند.

فال روزانه متولدین شهریور

شما عادت دارید همیشه و از همه انتقاد کنید و از کارهایشان ایراد بگیرید و امروز بیش از هر وقت دیگری تمایل به ایراد گرفتن از دیگران دارید. با این همه دلیلی ندارد که دیگران را با حرف هایتان از خود برنجانید، با این کار نه به شما و نه به آنها چیزی اضافه خواهد شد. چنانچه حرفی برای گفتن دارید بهتر است انتقادی سازنده باشد تا اثری منفی روی روابطتان نداشته باشد. اگر امشب در انتظار میهمانانی عزیز هستید از همین حالا همه تمهیدات لازم را فراهم کنید و از این که همه چیز روبراه است و هر چیزی در جای خودش قرار دارد اطمینان حاصل کنید تا مبادا چیزهای کوچک حال خوشتان را خراب کنند. این میهمانی می تواند برای شما به یک شب ماندگار تبدیل شود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز احساس می کنید که در دام تکرار گرفتار شده اید و دلتان می خواهد راهی برای فرار از این تکرار پیدا کنید. شاید این وضعیت باعث شود در مورد برنامه هایی که برای آینده دارید دچار توهم شوید و تحت تاثیر وضعیت روحی فعلیتان تصمیم گیری کنید. شاید بد بیاری های این چند وقت اخیر این احساس را در شما به وجود آورده باشند، ولی نگذارید این حس اندوه در وجودتان باقی بماند و به عادت تبدیل شود، زیرا زندگیتان دارد رو به بهتر شدن پیش می رود. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند، قلبتان به شما دروغ نخواهد گفت.

فال روزانه متولدین آبان

فهمیدن این که زندگیتان این روزها به کدام سو دارد پیش می رود کار ساده ای نیست؛ با این حال فکر می کنید اگر می دانستید کجا باید به دنبال جواب بگردید خیلی بهتر می شد. نگرش منفی شما روی قلبتان سنگینی می کند و مسئولیت هایی که حتی به شما تعلق ندارند به شما فشار وارد می کند. شاید پیدا کردن راه حلی برای حالت روحی فعلیتان چندان ساده نباشد، ولی باور کنید یا نه، راه حلی که دنبالش می گردید خیلی ساده است، کافی است وضعیت فعلی خود را همینطوری که هست بپذیرید و به خودتان زمان بدهید تا تردیدهایتان برطرف شوند. شما این حق را دارید که از منافع خود دفاع کنید، ولی این کار را با ملایمت انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انگار حتی اگر نظر کسی را نپرسید هم همه می خواهند به شما در مورد برنامه هایتان پند و اندرز بدهند و بگویند چه بکنید و چه نکنید و ایراد کارتان در کجاست. متاسفانه اشکال کار در اینجاست که شاید آنها در ارزیابی موقعیت شما و ایده هایی که دارید خیلی با تدبیر عمل نکنند. از طرفی دیگر شما در حال حاضر آنقدر حساس هستید که ممکن است در مقابل آنها جبهه گرفته و برخورد تندی داشته باشید. بهتر است خونسردی خود را حفظ کرده و سر حوصله و بی آن که چیزی بگویید به حرف آنها گوش کنید و سپس هر طوری که خودتان صلاح می دانید عمل کنید. انتظار نداشته باشید که فقط دیگران خودشان را با شما هماهنگ کنند، بد نیست گاهی هم شما کوتاه بیایید.

فال روزانه متولدین دی

امروز انگیزه زیادی برای صرف وقت و انرژی کافی در زمینه کاریتان خواهید داشت یا شاید هم دلتان بخواهد به مهارت خود افزوده و برای بدست آوردن موفقیت حرفه ای خود زمینه سازی کنید. در هر دو صورت انرژی مثبت شما در حال حاضر در سطح چندان بالایی قرار ندارد و یک جورهایی نگران آینده خود هستید. با این حال نباید تسلیم شده و جا بزنید؛ مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید ارزش زحمات فعلیتان را خواهد داشت. رها کردن برنامه هایتان به نفع هیچ کس نخواهد بود، تنها کاری که باید بکنید این است که انتظارات واقعگرایانه داشته باشید. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

فال روزانه متولدین بهمن

وقتی در محل کارتان اوضاع اینقدر به هم ریخته است جایی برای فکر کردن به تفریح و خوشگذرانی باقی نخواهد ماند. شاید به دلیل شلوغی برنامه کاریتان و نداشتن وقت کافی تصمیم بگیرید بیخیال یکی از رویاهایتان شوید. این که وقت و انرژی خود را صرف کاری عملی تر بکنید خیلی بهتر از این است که دنبال ماجراجویی های بلهوسانه بروید. امروز بهتر است ثبات خود را به خطر نیندازید و از حدود خود فراتر نروید. اولین قدم برای به دست آوردن کنترل زندگیتان تمام کردن کارهای نیمه تمامتان است. اگر در قلب خود احساسی نسبت به کسی دارید بهتر است حس خود را نادیده نگیرید و به آن خوب فکر کنید، شاید وقت آن رسیده که بعضی چیزها را برای خودتان اعتراف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید یک نفر امروز پیامی نه چندان خوشایند برای شما داشته باشد، ولی نباید حرف او را چشم بسته قبول کنید، ممکن است این تنها نظر شخصی او در مورد واقعیت باشد. یا این حال اگر به منبع خبر اعتماد داشته باشید به احتمال زیاد حرف او را خواهید پذیرفت. به دقت به آنچه اطرافیانتان می گویند گوش کنید، ولی حرف هایشان را زیاد به خودتان نگیرید. اگر به شنیده هایتان منطقی فکر کنید و احساسی به مسئله نگاه نکنید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید.

فال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 217 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php