کد خبر : 136820 تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما …

فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز همه سموم فکری و جسمی را از زندگی خود دور کنید. از انرژی های جادویی امروز تا می توانید استفاده کنید. به اطرافیان مهربانی کنید و از محبتی که دریافت می کنید، غرق در لذت شوید. اگر با عشقتان آن طور که باید نیستید، لازم نیست به رابطه تان خاتمه دهید. برای مدت کوتاهی از هم دور باشید تا فرصت فکر کردن به همه چیز را داشته باشید. مطمئن باشید افراد مناسبی برای همدیگر هستید و این فاصله کمک می کند تا با اشتیاق بیشتر به هم بازگردید. در ارتباط های دوستانه نیز سیاست خود را عوض کنید تا هیجان و شادی بیشتری میان شما و اطرافیان وجود داشته باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

ارتباط های اجتماعی شما امروز زیاد می شوند. اینقدر انرژی خوب در هوا جاری است که خودتان هم حیفتان می آید مهربانی نکنید. این حس های فوق العاده عالی، فقط یک بار در سال در وجودتان خواهند بود. این فرصت را غنیمت بشمارید و و رابطه خود ا با شریک عاطفیتان بهتر کنید. اگر سوتفاهمی هست، امروز می توانید آن را برطرف کنید. به طور کلی، بیشتر وقت خود را در میان دوستان، اعضای خانواده و همکاران سپری کنید و از مزایای این رابطه های غرق در لذت شوید.

فال روزانه متولدین تیر

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره‌انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز حس رها بودن دارید. هیچ مانع یا رویدادی نمی توانید خوش بینی شما را از بین ببرد. این فرصت ها خیلی کم در زندگی پیش می آیند. از این روز جادویی برای بهبود همه بخش های زندگی استفاده کنید. رابطه های خود را بیشتر کنید و در محل کار، با همکاری بیشتر، موقعیت بهتر برای خود رقم بزنید. با خلاقیتی که دارید می توانید پروژه ای که مدت هاست راکد مانده را به انجام برسانید. به جسم و زیبایی خود نیز توجه داشته باشید. از غذاهای مضر پرهیز کنید. مغز شما پر از ایده است، همه را یادداشت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک‌تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در ارتباط های خود همانند یک ستاره خواهید درخشید. کائنات شما را در مسیر موفقیت قرار داده و از امروز تا سه هفته دیگر، با شتاب زیاد پله های ترقی را طی خواهید کرد. این ترقی در هر دو حوزه زندگی فردی و شغلتان خواهد بود. این فرصت ها بسیار نایاب هستند. به هیچ عنوان با افکار منفی یا ترس از موانع، فرصت‌سوزی نکنید. همه مسایل، حتی مسایل عاطفی را با نیروی عقل بسنجید و مزایا و معایب آنها را در بیاورید. باید صبور باشید و به طور ناگهانی، تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز حس های بسیار خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. با دید درست و دقیقی که امروز دارید، می توانید رابطه های عاطفی، دوستانه و حتی کاری خود را تحلیل کنید. بهتر است در نوع تغذیه و سبک زندگی خود نیز تغییراتی ایجاد کنید. مسایل منفی و خوراکی های مضر را از برنامه زندگی حذف کنید. از امروز یک سفر سه هفته ای به درون خود و نیازهایتان را آغاز کنید. در این کشف و تحقیق، چیزهایی خواهید آموخت که زندگی شما را از این رو به آن رو می کنند. فقط نباید از مشورت و مطالعه دور شوید. به جای اینکه خودتان را عقل کل بدانید یا خود را از دنیا جدا کنید، برعکس، دور خود را از افراد جدید و دوستان قدیمی پر کنید تا از مزایای این ارتباط ها بهره مند شوید.

فال روزانه متولدین آذر

هیجانات، اشتیاقات و نیروی خلاقه شما بسیار زیاد هستند. امروز با همکاری بیشتر با اطرافیان و انرژی های آنها می توانید راه چند ساله را یک شبه بروید. فقط باید چشمانتان باز باشد. از موانعی که موجب هراس شما می شوند، عبور کنید. روحتان را رها کنید تا در جریان عادی زندگی، به جلو پیش برود. اگر ذهنتان را آزاد بگذارید، از امروز تا سه هفته دیگر شادی ها و پیشرفت هایی را شاهد خواهید بود که برای خودتان هم جای تعجب دارد. در زندگی عاطفی، اگر با عشقتان کمی مشکل دارید لازم نیست سریع به همه چیز خاتمه دهید. به همدیگر فرصت بدهید. کمی از هم دور باشید تا از هیجانات منفی فاصله بگیرید و دوباره با انرژی های خوب به همدیگر برگردید.

فال روزانه متولدین دی

مثبت‌اندیشی شما و انرژی های خوبی که کائنات امروز برایتان در نظر گرفته اند به قدری قدرت دارند که از امروز تا سه هفته دیگر، بهترین لحظه های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه ها را بدانید زیرا فقط یک بار در سال ممکن است چنین حسی در وجودتان باشد. هر چه رهاتر باشید و خود را از قید مسایل و افکار منفی آزاد کنید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. درست در جایی که فکر می کنید، توان پیشرفت نیست، بایستید، نفسی تازه کنید و بدانید با کمی تحقیق و مشورت گرفتن از اطرافیان، می توانید بهترین و درست ترین مسیر را بیابید. به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک‌تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز انرژی هایی که کائنات برای شما در نظر گرفته اند به قدری زیاد است که می توانید یک شبه، کلی از مسایل زندگی خود را سامان دهید. اول اینکه به ظاهر و رفتار خود بیشتر رسیدگی کنید و توجه بیشتری داشته باشید. با افراد مثبت و کارشناس، بیشتر صمیمی شوید. سپس، تلاشتان را در محل کار بیشتر کنید. از امروز تا سه هفته دیگر، همه چیز در بهترین حالت خود خواهد بود. روی حرف هایی که به زبان می آورید خیلی وسواس به خرج دهید. هیچ کدام از لحظه ها را بیهوده و بدون هدف نسوزانید و بلکه با سیاست کامل، برای همه چیز برنامه ریزی کنید.

فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 152 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php