کد خبر : 158189 تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۴۰

فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. حس این که انگار دنیا فضای بیشتری برای شما دارد باعث سرزندگی شما خواهد شد. امروز از آن روزهایی است که یک جرقه در ذهنتان کافی است تا به آن شاخ و …

فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. حس این که انگار دنیا فضای بیشتری برای شما دارد باعث سرزندگی شما خواهد شد. امروز از آن روزهایی است که یک جرقه در ذهنتان کافی است تا به آن شاخ و برگ داده و به پروژه ای بزرگ تبدیل کنید. پروژه هایتان به سرعت پیش می روند و اخبار و اطلاعات به سرعت پخش می شوند. از انرژی امروز استفاده کرده و رویاهایتان را به مرحله اجرا در بیاورید. اگر تلاش کنید نتایج بسیار خوبی بدست خواهید آورد. امروز در خانه بمانید. با بچه ها بازی کنید. همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید. اگر هم مجرد هستید دوستان نزدیکتان را به منزلتان دعوت کنید و از همراهی آنها لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساس می کنید در یک گردباد گرفتار شده اید، همه چیز دور سرتان می چرخد و انگار کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نکنید و تسلیم وضعیت موجود شوید و بگذارید هرچه می خواهد بشود. اگر با طوفان درگیر شوید به خودتان هم آسیب خواهید رساند. چیزهایی که خارج از کنترلتان هستند را بپذیرید. این طوفان به زودی فرو خواهد نشست و شما خواهید توانست کنترل امور را به دست گرفته و به مدیریت اوضاع حاصله بپردازید. اگر در جستجوی عشق هستید در جمع های جدید شرکت کنید و با افراد جدید آشنا شوید. افکارتان را با جسارت و اعتماد به نفس بیان کنید تا به طور طبیعی فردی که برایتان مناسب است را به خود جذب کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

وقت آن رسیده است که هدایت امور را به دست بگیرید. انرژی شما بسیار زیاد است و قدرت تأثیرگذاری بسیاری روی دیگران خواهید داشت. در هیچ زمینه ای خودتان را کنار نکشید. با اعتماد به نفس تمام در هر کاری که دلتان می خواهد شرکت کنید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. ذهن خود را پرورش دهید تا نتایج بسیار خوبی از آن بگیرید. فعال باشید تا افراد و موقعیت های مفید را به خودتان جذب کنید. فکر کردن قبل از عمل کردن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قبل از این که حرف بزنید و اظهار نظر کنید خوب به دیدگاه و حرف هایتان فکر کنید.اگر کسی را دوست دارید، اول نیازها و خواسته های خود را بشناسید، بعد راجع به آنها با او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

با زیاده طلبی ذهن خودتان را درگیر نکنید و روی داشته هایتان تمرکز کنید. به ندای درونتان گوش کنید و آنچه به نظرتان درست است را انجام دهید. شما به طور غریزی می دانید که چه کاری درست و چه کاری نادرست است. وقت خودتان را صرف موضوعات بی معنی و بی اهمیت نکنید و روی اولویت هایتان متمرکز شوید. هر چقدر احساسات شما متعادل و با ثبات تر باشند ثروت بیشتری به سراغ شما خواهد آمد. در خانه نمانید و همراه با عشقتان به دامان طبیعت بروید، اگر تازه با هم آشنا شده اید این فرصت خوبی برای بدست آوردن شناخت بیشتر نسبت به طرف مقابلتان خواهد بود. با اعتماد به نفس و با صدای بلند راجع به خواسته هایتان از این رابطه حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز برای شما روزی فوق العاده است. هرچقدر به احساس خود اهمیت بدهید موفق تر خواهید بود. به احتمال خیلی زیاد چیزهای جدیدی که اکنون وارد زندگیتان می شوند، بعدا اهمیت بیشتری به دست خواهند آورد. به این که قلبتان می داند کدام راه را باید در پیش بگیرد اعتماد داشته باشید. وقت و انرژی خود را در اختیار دیگران قرار دهید و سخاوتمند باشید. این مدت خیلی به خودتان فشار وارد کرده اید، وقت آن رسیده که کمی استراحت به خودتان بدهید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به جای نگاه کردن به گذشته چشم به آینده داشته باشید و به این که چگونه می توانید به پیشرفت روابط عاطفی خود کمک کرده و زندگی بهتری داشته باشید فکر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به نظر می رسد که دیگران به اندازه ای که شما انتظار دارید مسائل را جدی نمی گیرند. اما بد نیست این را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید. شاید این شما هستید که باید کمی به خودتان آسان بگیرید و کارها را برای خودتان سخت نکنید. زندگی یک بازی است. ما در برابر عظمت این جهان نقطه ای بیش نیستیم و زندگیمان در مقایسه با آن به اندازه چشم بر هم زدنی است. خودتان را زیاد جدی نگیرید. در چند هفته آینده دوستانتان کمک زیادی به شما خواهند کرد و به ویژه درباره مسائل عاطفی به آنها می توانید تکیه کنید. از این آخر هفته برای ارتباط برقرار کردن با افراد مناسب و موثر استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر این فرصت ها در آغاز کار به نظرتان خیلی مسخره و بی اهمیت برسند یکی از آنها می تواند شانس بزرگی برای شما باشد. یادتان باشد که موفقیت به شکل یک تابلوی بزرگ راهنما خودش را به شما نشان نمی دهد. ثروت و موفقیت زمانی به سراغ شما خواهند آمد که آزادانه و بر اساس احساس درونیتان عمل کنید. امروز از آن روز هایی است که یک در خیلی ساده ممکن است به روی راه ثروت، سلامت و خوشبختی گشوده شود. فشار کاری زیادی که در محل کارتان وجود دارد باعث شده است دلتان بخواهد این آخر هفته را در خانه گذرانده و استراحت کنید. اما یادتان باشد که دل عشقتان را هم به دست آورده و در رابطه عاطفی خود اهمال نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را به مرحله عمل برسانید. انرژی بسیار زیادی در درون شما برای برقراری ارتباطات ارزشمند با دیگران نهفته است. یادتان باشد که یک دست صدا ندارد و با کمک و همکاری دیگران کارها خیلی راحتتر انجام خواهند شد. اگر به کمک نیاز دارید از یاری خواستن از دوستان و نزدیکانتان ابایی نداشته باشید. مطمئن باشید آنها نیز مشتاق کمک کردن به شما هستند و اگر کاری از دستشان بربیاید با کمال میل آن را انجام خواهند داد. اگر مجرد هستید امروز در خانه نمانید، کسی چه می داند، شاید عشق آینده تان همین اطراف در انتظارتان باشد. اگر متاهل هستید هم بیخیال فشار کار و زندگی شده و همراه با عشقتان خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین آذر

به دنبال بهترین چیزها باشید و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. انرژی بسیار زیادی در وجود شما نهفته است که شما را به موفقیت در تمامی جنبه های زندگی هدایت می کند. کنترل این وضعیت را به دست گرفته و به احساسات خود اهمیت داده و بر اساس آنها عمل کنید. بخاطر این که فکر می کنید کاری باعث ضربه زدن به احساس کسی خواهد شد از انجام آن خودداری نکنید. دیگران مواظب خودشان خواهند بود، مسئولیت شما در مقابل خودتان بیشتر است. عشق را نمی تتوان دید، اما می توان حس کرد، اگر کسی را دوست دارید امروز سعی کنید بفهمید که او نسبت به شما چه احساسی دارد و ارتباط خود را آگاهانه پیش ببرید.

فال روزانه متولدین دی

هر چقدر بیشتر این دست و آن دست کنید انرژی و وقت ارزشمند خودتان را بیشتر هدر خواهید داد. یک تصمیم منطقی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید و تردید به خودتان راه ندهید. تمام تلاشتان را در رابطه با آن بکنید و اگر باز هم به نتیجه مورد نظرتان نرسیدید راه دیگری را انتخاب کنید. فقط اجازه ندهید دودلی فلجتان کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. همه چیز دارد خیلی سریع پیش می رود، اگر خودتان کنترل زندگیتان را به دست نگیرید شخص دیگری این کار را خواهد کرد. اگر مجرد هستید با کسی که توجهتان را به خود جلب کرده است صحبت کنید. اگر هم متأهل هستید ذهن و قلب خود را روی رابطه تان و راه های بهبود آن متمرکز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز هر بحث کوچکی ممکن است به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود. اگر با احتیاط برخورد نکنید کنترل امور از دستتان خارج خواهد شد. نکته کلیدی امروز این است که اعتدال را در مکالمات خود رعایت کنید. همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت، پس از بستن کمربند ایمنی خود اطمینان حاصل کنید و اجازه بدهید روح ماجراجویتان شما را به سوی ماجراهای جدید هدایت کند. اگر مجرد هستید وقت آن رسیده است که تغییراتی در برنامه زندگی خود ایجاد کنید تا از این طریق فرصت های جدیدی برای خودتان به وجود بیاورید. اگر متأهل هستید هم باید همراه با همسرتان برنامه غذایی خود را بازنگری کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

زندگی شما در زمینه های مختلف رو به رشد و گسترش است اما همه چیز آنقدر سریع دارد گسترش می یابد که حس می کنید روی هیچ چیزی کنترل کامل ندارید. اصلا هیجان زده نشوید و خودتان را نبازید. تنها کاری که باید بکنید این است که قدم به قدم پیش بروید و سعی نکنید همزمان به همه امور رسیدگی کنید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که شوخ طبعی خود را در هر موقعیتی حفظ کنید و با انرژی باشید. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق العاده برای یافتن عشق هستید و می توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متأهل ها هم خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند.

فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 123 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php