کد خبر : 138461 تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۴۰

فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به …

فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به خوبی فکر کنید. این را به یاد داشته باشید، ممکن است برخی از واژه های شما موجب آسیب روحی اطرافیان شود. پس بسیار مراقب رفتار و حرف های خود باشید. همکاری های خود را بیشتر کنید. اما عصر هم زودتر از کار به خانه برگردید. با عشقتان برای تفریح و با هم بودن برنامه ریزی کنید. امروز همه انتقادها و منفی ها را دور بریزید و روی مسایل مثبت و سازنده تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مراقب باشید امروز خیلی احساسی نشوید. لازم نیست دوستی به دایره دوستان بیفزایید. بهتر است سوتفاهم هایی که با دوستان دارید را برطرف کنید. البته بسیار مراقب واژه هایی که انتخاب می کنید، باشید. از میزان خیال‌پردازی های خود کم کنید. بیشتر روی واقعیت ها تمرکز داشته باشید. از اینکه مسایل منفی را در ذهن خود بولد کنید، دست بردارید. اگر در دل خودتان حس اضطراب دارید، مراقب باشید آن را به اطرافیان منتقل نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح خیلی سخت از خواب بیدار می شوید و بسیار هم برایتان سخت است که حالت خواب‌آلودگی را از خود دور کنید. یک کاپوچینو یا قهوه غلیظ درست کنید و بنوشید. امروز این فرصت را دارید تا برای بعدازظهر برنامه تفریحی بریزید و در کنار دوستان یا فرد ورد علاقه تان بهترین لحظه ها را تجربه کنید. در ضمن، می توانید با همکاری دوستان برای پیشبرد بهتر اهداف و کارها تلاش کنید. دور خود را با دوستانی که شاد هستند پر کنید.

فال روزانه متولدین تیر

خودتان این را خوب می دانید که نمی توانید برای همه دوستان خود آن طوری باشید که آنها می خواهند. همین مساله در مورد دوستان نیز مصداق دارد. همه آدم های اطراف شما زندگی شخصی خود را دارند و نمی توانند همه وقت و حواس خود را به شما بدهند. بهتر است از این فاز حساس بودن بیرون بیایید. بیشتر وقت خود را با عشقتان سپری کنید. هیچ لزومی ندارد امروز بر تعداد دوستان خود بیفزایید. درست برعکس، بیشتر روی کیفیت ارتباط های خود تمرکز کنید، نه کمیت آنها.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز صبح سخت از خواب بیدار می شوید اما بعدازظهر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. به جای انکه همه استرس های هفته را با خود مرور کنید و دوباره مضطرب و غمگین شوید، روی برنامه های آینده خود متمرکز شوید. کفش های رقص خود را بپوشید و وارد میدان شوید: شاد باشید و با آهنگ زندگی برقصید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار فرد دلخواهتان شادی های زیادی را تجربه کنید. اگر میان شما و دوستان سوتفاهمی وجود دارد، با صحبت آن را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، این حس را دارید شب را با عشقتان خارج از شهر و در یک فضای آرام و ساکت سپری کنید. اما پیش از مطرح کردن این پیشنهاد خوب به حس خود فکر کنید و ببینید آیا واقعا چنین چیزی را می خواهید یا یک حس زودگذر و موقتی است! امروز بعدازظهر می توانید برای آینده خود برنامه های تازه تعیین کنید. با همکاران در مورد تغییر روند کاری صحبت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.

فال روزانه متولدین دی

بدون شک دوست ندارید برای خود دردسر درست کنید. حتی حوصله بحث و مشاجره هم ندارید. اما در عین حال می خواهید حرف هایتان را بگویید و دیگران را از ایده های خود مطلع کنید. امروز در جمع های کاری یا دوستانه حضور داشته باشید و از نقطه نظر بقیه برای ایجاد تغییر در شغل و زندگی شخصی خود استفاده کنید. چشمان خود را باز کنید تا فرصت ها را در هوا بقاپید. اما استرس و افکار منفی را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، کمی گیج و بی حوصله هستید. خیلی سخت از رختخواب بیرون می آیید و حتی شاید حس گریه کردن داشته بشید. اما اینها برای صبح است و بعدازظهر همه چیز تغییر خواهد کرد. از این روز تعطیل برای شاد بودن در کنار عشقتان استفاده کنید. با او برنامه تفریح و بیرون بگذارید. هیجان و انرژی زیادی داشته باشید و از انرژی های خود اطرافیان استفاده کنید. دوستانی را حس خوب به آنها دارید را دور خود جمع کنید تا همیشه زندگی و افکار مثبتی داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

این را به یاد داشته باشید که شادی شما به دیگران وابسته نیست. این بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی دارید. شما با افکار و نگاه خود به زندگی شادی یا غمگین بودن را تعیین می کنید. دوستان خوب بسیار مهم هستند و بهتر هم این است که اطراف خود را با انسان های شاد و خوش بین پر کنید. اما زندگی به آن سادگی که تصور می کنید نیست. در برخی از ارتباط ها باید فاصله را رعایت کرد. با عشقتان برای یک بعدازظهر عالی برنامه ریزی کنید. در کنار او می توانید تصمیمات درست تر و بهتری اتخاذ کنید.

فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 205 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php