کد خبر : 180689 تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۴

فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز داشتن ایده های بزرگ برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، زیرا حتی اگر برنامه های خیلی خوبی هم داشته باشید در صورت عملی نکردن آنها و وقت نگذاشتن برای اجرای آنها به نتیجه مورد نظرتان نخواهید رسید. اگر کارها …

فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز داشتن ایده های بزرگ برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، زیرا حتی اگر برنامه های خیلی خوبی هم داشته باشید در صورت عملی نکردن آنها و وقت نگذاشتن برای اجرای آنها به نتیجه مورد نظرتان نخواهید رسید. اگر کارها به سرعتی که انتظار دارید پیش نرفتند تسلیم نشوید. حرف زدن د مورد مشکلتان به شما کمک خواهد کرد که راحتتر در مورد قدم بعدیتان تصمیم بگیرید، به شرط آن که فردی که با او مشورت می کنید قابل اعتماد باشد و حقیقت را بدون هیچ قصد و غرضی به شما بگوید. اگر به تازگی رابطه عاطفی ناموفقی را پشت سر گذاشته اید بهتر است قبل از آغاز رابطه ای تازه به خودتان کمی فرصت داده و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دوست ندارید کارهایتان را به همان روش قدیمی و خسته کننده انجام دهید و دوست دارید برای انجام هر کاری روش جدیدی پیدا کنید. ولی متاسفانه دیگران اشتیاق چندانی نسبت به این تغییرات نشان نمی دهند و روح سرکش شما را مورد حمایت خود قرار نمی دهند. درست است که با همکاری دیگران کارها بهتر انجام می شوند، ولی اگر می بینید آنها تمایلی به همکاری با شما نشان نمی دهند خودتان به تنهایی اقدام کنید. این طوری آزادی بیشتری دارید و وقتی تنهایی به هدف هایتان برسید هم لذت بیشتری از به دست آوردن آنها خواهید برد. شما از آن آدم هایی نیستید که به راحتی عصبانی شوید، پس به مشکلات پیش پا افتاده اجازه ندهید شما را نسبت به عشقتان خشمگین کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود این که از کار کردن خسته شده اید و دلتان می خواهد از آخر هفته خود لذت ببرید، متاسفانه امروز هم مجبور خواهید بود برنامه هایی که برای تفریح و سرگرمی دارید را کنار بگذارید و به کارهای عقب افتاده ای که دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه انجام دادن کارهایتان آنقدرها هم که فکر می کنید خسته کننده نخواهد بود و کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت. به ویژه اگر بتوانید بجای حسرت خوردن و ناراحتی از این که مجبور هستید به کارهایتان برسید، در انجام کارها و مسئولیت هایتان کمی خلاقیت به خرج بدهید حتی ممکن است از انجام آنها لذت نیز ببرید. مجردها بهتر است چشم هایشان را خوب باز کنند تا مبادا موقعیت فوق العاده ای را از دست بدهند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دوست هایتان روی حضور شما در جمع خود و به وجود آوردن جوی خوشایند در مهمانی های دوستانه حساب کرده اند. با این حال قبل از این که بتوانید به جمع آنها بپیوندید و در کنار آنها ساعاتی خوش را بگذرانید باید کارهای نیمه تمام خود را به انجام برسانید. شاید بعد از تمام شدن کارهایتان ترجیح بدهید که به جای بیرون رفتن و وقت گذرانی با دیگران در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر واقعا همین را می خواهید نگذارید دیگران شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور کنند. شما این حق را دارید که از بعدازظهر روز تعطیلتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید و مجبور هم نیستید به کسی جواب پس بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است روزتان را با محاسباتی غیر واقع انگارانه در مورد میزان کارهایی که می توانید تا پایان روز به انجام برسانید آغاز کنید. ولی با گذشتن ساعات اولیه روز این نگرش بلندپروازانه ممکن است جای خود را به بی حوصلگی بدهد. با این حال نقشه های قبلیتان را کنار نگذارید و طبق برنامه هایتان پیش بروید و تا جای ممکن به آنها عمل کنید. از فرصتتان استفاده کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه افراد زیادی برای به دست آوردن عشق و توجهتان تلاش می کنند، ولی این اصلا کار شما را برای ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار راحت نمی کند، باید بتوانید کسی را بیابید که خودتان هم به او علاقه داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز تمرکز کردن بر روی وظایف و کارهایی که باید انجام دهید کار سختی به نظر می رسد و تمام کردن هیچ یک از کارهایی که شروع می کنید امکانپذیر به نظر نمی رسد. با این حال با گذشتن ساعات اولیه روز این حالت کمرنگ تر شده و می توانید برخی از کارهای که نیمه کاره رها کرده اید و به نظرتان بسیار مشکل می آمدند را به انجام برسانید. اگر دیدی که ذهنتان دارد از موضوع اصلی و کاری که دارید منحرف می شود بلافاصله هدف اصلیتان را به خودتان یادآوری کنید. داشتن پشتکار و اراده در حال حاضر کلید شما برای رسیدن به موفقیت است. با اراده تمام کارتان را ادامه دهید تا به نتیجه رسیده و بتوانید از ساعات پایانی روز همانطور که دوست دارید بهره ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز به هیچ عنوان از وضعیت موجود راضی نیستید و دوست دارید هر طوری که شده تغییری در آن ایجاد کنید، شاید حتی برای انجام این کار تصمیم بگیرید مهارت تازه ای را یاد بگیرید. اگر اصرار دارید که حتما این کار را انجام دهید حوزه جالبی را انتخاب کنید که کنجکاوی درونتان را ارضا می کند و به شما امکان آشنایی با چیزهایی را می دهد که تا کنون برایتان ناشناخته بوده اند. مطالعه در زمینه های هنری، روانشناسی و متافیزیک برای شما بسیار متناسب می تواند باشد. گاهی زندگی همچون رازی زیباست که باید آن را کشف کنید. ذهن شما به شدت درگیر بررسی گزینه های مختلفی است که برای داشتن یک رابطه عاطفی پیش رو دارید، باید سر و سامانی به افکارتان داده و تصمیمتان را بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر احساس می کنید که در زمینه مسائل مادی یک جای کار را اشتباه رفته اید و اطلاعات مهمی را نادیده گرفته اید، امروز فرصتی فوق العاده برای پرداختن به این مسئله و پی بردن به اشتباهات احتمالیتان می تواند باشد. صحبت کردن با دیگران در این زمینه کمک بسیاری می تواند به شما کند و از تلف شدن وقتتان برای بررسی احتمالات غلط جلوگیری به عمل خواهد آورد. خوشبختانه پرسیدن سوالات صریح و مستقیم به پیدا کردن جواب های درست و از بین بردن تردیدهایی که احساس می کنید کمک زیادی خواهد کرد. برای رسیدن به حقیقت هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. البته یادتان نرود وقتی هم برای تفریح و استراحت کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین آذر

شما ممکن است در حال حاضر از سرنوشتی که در انتظارتان است اطمینان نداشته باشید، با این حال تردیدی که احساس می کنید مانع ادامه دادن راهی که در پیش گرفته اید نخواهد شد. شاید در ابتدای کار ندانید دقیقا چه برنامه ای دارید، ولی با گذشتن اندکی از روز با آگاهی بیشتری قدم برخواهید داشت و نقشه هایتان در ذهنتان مجسم خواهند شد. اعتماد کردن به ندای قلبتان به شجاعت نیاز دارد، به ویژه این که آنها در حال حاضر با واقعیتی که دارید می بینید مطابقت ندارند. با این حال در پیش گرفتن راهی که خودتان فکر می کنید درست است در حال حاضر بیشتر از دنبال کردن راه دیگران برایتان موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه متولدین دی

داشتن هدف های بزرگ بخشی اساسی از جاه طلبی و بلند پروازی است، ولی پرورش امیدهای واهی و غیرمنطقی می تواند روزتان را خراب کند. داشتن شور و انرژی در کاری که انجام می دهید می تواند شما را فراتر از حد عادی توانایی هایتان ببرد و خوشبختانه شما در حال حاضر انرژی بسیاری در وجود خود احساس می کنید، با این حال باید مواظب باشید که دیر نشده باشد. پذیرفتن چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند به شما کمک می کند تا سردرگمی و تردید رادر وجود خود به حداقل رسانده و حداکثر بهره ممکن را از توانایی هایتان ببرید. بی تفاوتی بزرگترین شکنجه ای است که می توانید در حق طرف مقابلتان روا دارید، ولی هیچ چیزی را حل نکرده و تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز حتی اگر نقشه هایی بسیار منطقی در سر داشته باشید هم حفظ منطقتان و داشتن رفتار واقعگرایانه کاری بسیار سخت به نظر می رسد. خوشبختانه این موضوع لطمه ای به انجام دادن وظایفتان وارد نخواهد کرد، زیرا اصلا دوست ندارید وقتی به عقب نگاه می کنید ببینید هنوز هم طناب مسئولیت های قبلیتان به دست و پایتان بسته شده است. اگر احساس می کنید در خونتان به آدرنالین نیاز دارید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید به دنبال ماجراجویی و هیجان طلبی بروید، ولی نباید بگذارید این کار به وظایف و اولویت های اصلیتان آسیبی وارد کند. دنبال کردن رویاهایتان وقتی وجدانی آسوده داشته باشید بهترین کار ممکن می تواند باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به انجام رساندن وظایفی که به عهده دارید کار بسیار سختی به نظر می رسد،زیرا ذهنتان شدیدا درگیر رویاها و خیال پردازی هایتان است. به جای این که چیزها را همان طوری که هستند بپذیرید آنها را آن طوری که دوست دارید باشند در ذهن خود تصور کنید. در حال حاضر قدرت درونیتان آنقدر زیاد است که می تواند آنچه خودتان درست می پندارید را به واقعیت تبدیل کند. البته این به شرطی است که برای تبدیل آنها به واقعیت نقشه ای در سر داشته باشید و اقدامی بکنید، قرار نیست هیچ جادویی صورت بگیرد. این خود شما هستید که با تلاش و کوشش در کنار نیروی درونیتان می توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 209 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php