کد خبر : 245620 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۳۴

فال روزانه امروز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی …

فال روزانه امروز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. امروز اطلاعاتی به دست خواهید آورد که بعدها خیلی به کارتان خواهند آمد. به غیبت ها توجه نکنید، اما بحث های اقتصادی را به دقت دنبال کنید. عشقتان فکر می کند که این روزها زیاد به او اهمیت نمی دهید، به او نشان دهید که اشتباه فکر می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید.برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز سرشار از خلاقیت هستید اما نمی توانید آن را آن طوری که دلتان می خواهد به کار بگیرید. شاید دلیل آن این باشد که پروژه ای در دست اقدام ندارید، ایده هایی به سرتان می زننند، اما نمی دانید آنها را چگونه به کار بگیرید. بهترین کار ممکن نوشتن ایده هایتان است، خود این کار درهایی را به روی شما باز خواهد کرد. حداقل سودی که این کار دارد این است که یک روز دیگر از آنها استفاده خواهید کرد. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت های بد است، از فرصت استفاده کنید و آنها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توانتان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کارها بزنید. امشب یک غذای جدید برای عشقتان بپزید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال روزانه متولدین آبان

چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می خواهد تصمیم بگیرید. امروز دلتان می خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است. مسائل اقتصادی امروز ذهنتان را به خود درگیر کرده اند ولی ذهنتان برعکس همیشه در این زمینه خوب کار نمی کند. یکی دو روز به خودتان وقت بدهید و اوضاع را مثل روز اول خواهید کرد. به عشقتان محبت کنید تا او نیز محبتی که نیاز دارید را به شما بدهد.

فال روزانه متولدین آذر

مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید، اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می اید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. برای گرفتن آرامش به عشقتان پناه ببرید، در کنار او احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی

احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می گوید، فقط در یک چیز اشتباه می کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید. امروز عشقتان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد، پس شما نیز سعی کنید او را شاد کرده و شبی زیبا را در کنار یکدیگر بگذرانید. وقت آن رسیده است که برای یک تعطیلات لذت بخش برنامه ریزی کنید، شما نیاز به استراحت دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

از دلیل اصلی رفتارهای برخی از نزدیکانتان سر در نمی آورید و احساس می کنید چیزهایی وجود دارد که نمی خواهند به شما بگویند به استعدادهای خود اعتماد کرده و از آن طریق به حقیقت پی ببرید. خودتان را با افرادی که طرز فکرشان شبیه خودتان است و خانواده و دوستان مشغول کنید و از انرژی مثبتی که اطرافتان را فرا گرفته است بهره مند شوید. سال هاست که تا این اندازه محبوب نبوده اید و تا این حد روی اطرافیان تاثیرگذار نبوده اید. اگر از کسی می خواهید که کاری برای شما انجام دهد الان وقتش است، هیچ کس به شما «نه» نخواهد گفت. مواظب باشید حرف کسی که دوست دارید را اشتباه برداشت نکنید، او هیچ منظور بدی از حرف هایش ندارد و با دعوا راه انداختن فقط به خودتان استرس وارد می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما انسانی بسیار کنجکاو هستید و این به شما در یادگیری چیزهای مختلف بسیار کمک می کند، اما وقتی این کنجکاوی تبدیل به فضولی در کار دیگران شود اصلا خصیصه خوبی نخواهد بود، چون هیچ کس دوست ندارد کسی به حریم خصوصی اش تجاوز کند. به توصیه هایی که نزدیکانتان به شما می کنند توجه کنید، آنها فقط می خواهند به شما کمک کنند. ممکن است امروز از خانه با شما تماس بگیرند و بخواهند مشکل کوچکی که پیش آمده را رفع کنید. این مسئله اصلا چیز مهمی نیست و می تواند به کوچکی خراب شدن یکی از لوازم منزل باشد. آرامش خودتان را حفظ کنید، فقط کمی وقتتان تلف خواهد شد، وگرنه چیز مهمی در کار نخواهد بود. یادتان باشد با عشقتان همانطور رفتار کنید که دوست دارید با خودتان برخورد شود.

فال روزانه امروز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 194 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php