کد خبر : 200645 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۸

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و …

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. دوباره رابطه خود را عمیق کنید. در چند هفته اخیر شما اطلاعات نادرست زیادی در مورد چیزی که برایتان مهم است و در محل کارتان حیاتی است، دریافت کردید. امروز حقیقت روشن می شود و می توانید بطور سازنده ای کار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

فال روزانه متولدین خرداد

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز احساس بیقراری و بیتابی کنید زیرا امروز اتفاقات غیرمنتظره محتمل هستند. کارهای زیادی را تمام می کنید و علیرغم موانع و بدبیاری های امروز شما با دقت و تمرکز کار می کنید. در رابطه جدیدی از طریق صحبت کردن با هم به احتمال عاشق شدن می رسید. صحبت شما صحبت بیهوده ای نخواهد بود و غیبت نمی کنید. بلکه صحبتی عمیق، عالی، آینده نگرانه و گرم و پر ایما و اشاره به عشق شما به یکدیگر است. سکوتی که بین شما بوجود می آید، با وعده های جالبی پر می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز فردی به شما واقعیات تلخی را می گوید و بجای آنکه به نحوی منطقی و عقلانی به این موضوعات رسیدگی کنید، از کاه کوه می سازید و قضیه را از آنچه هست بدتر می کنید. تلاشتان را بکنید تا همه چیز به حالت قبل برگردد.شاید امروز افراد در مورد شما حرف بزنند. در واقع این می تواند مربوط به جزئیات خصوصی زندگی شخصی شما باشد. امروز در صحبت با فرد خاصی عقب نشینی نکنید و نظرات یا افکار واقعی خود را بگویید و آنها را طوری تغییر ندهید که خوب به نظر برسند. اگر واقعاً خودتان باشید و خودتان را آنطور که هستید معرفی کنید، بیشتر مورد تحسین قرار می گیرید. بدین ترتیب احترام او را هم بدست می آورید.

فال روزانه متولدین آبان

تفکر شما روشن و منطقی است و این به شما کمک می کند تا از مسائل دشواری که با آنها در تقلا هستید سربلند بیرون بیایید. نباید بگذارید که غرورتان در مسیر درست مانع ایجاد کند. تصمیماتی بگیرید که روح واقعی و درونی شما را حمایت کند نه غرورتان را. برنامه های سفر و مربوط به تحصیلات عالی امروز متوقف می شوند یا تغییر می کنند. اگر شما و عشقتان اخیراً مشکلی داشته اید، و خیلی با هم صحبت نمی کردید، امروز زمان آشتی فرا رسیده است. شاید با چند جر و بحث آشتی شما شروع شود، ولی با این کار تنش و استرس شما خالی می شود. امروز بیش از همیشه احساس می کنید عشقتان عمیق تر شده است.

فال روزانه متولدین آذر

اغلب برای آنکه بتوانید بعضی از مسائل در رابطه خود را کنترل کنید سکوت اختیار می کنید. امروز نباید در اولین قرارتان با یک فرد این کار بکنید، زیرا او این رفتار را دوست ندارد و این قبل از شروع رابطه آن را پایان می دهد.امروز حساب بانکی خود را چک کنید زیرا امروز ممکن است سورپرایزهایی در انتظارتان باشد. بدانید که چقدر پول دارید. سورپرایزها یا اختلافاتی در مورد اموال مشترک، مالیات و بدهی ممکن است پیش بیاید. بدین دلیل شاید برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید که استوار و حمایت کننده باشند.

فال روزانه متولدین دی

امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 174 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php