کد خبر : 114537 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۲۵

فال روزانه امروز یکشنبه ۲3 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه امروز یکشنبه ۲3 شهریور ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین شما شاید فکر کنید که افراد کمی شما را درک می کنند. حتی اگر سعی کنید روند فکری خود و موضع احساسی خود را توضیح دهید، هنوز انگار دیگران فقط نگران حال خودشان هستند. فقط شما هستید که می …

فال روزانه امروز یکشنبه ۲3 شهریور ۱۳۹۳فال روزانه امروز یکشنبه ۲3 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

شما شاید فکر کنید که افراد کمی شما را درک می کنند. حتی اگر سعی کنید روند فکری خود و موضع احساسی خود را توضیح دهید، هنوز انگار دیگران فقط نگران حال خودشان هستند. فقط شما هستید که می توانید درک کنید چه حسی دارید. خودتان باید خودتان را تشویق کنید. دیگران اجباری ندارند که همه چیز را درباره شما درک کنند. هاله ای از رمز و راز چیزی است که شما را اسرارآمیز می کند. شما معروف هستید به اینکه از لحاظ عاطفی فرد خونسردی هستید و در عین حال از لحاظ عشق و علاقه انسانی خاکی هستید. این مساله امروز مشخص تر می شود و شما پیوند عمیق و نزدیکی را با شریک زندگی خود تجربه می کنید. شما فرصت آن را دارید که ارتباط بسیار محکمی را تجربه کنید که رابطه شما را تا مدتها پایدار و تثبیت می کند. اهداف بلندمدت کاری را نباید نادیده گرفت، پس مراقب باشید که زیاد در کارهای روزمره درگیر نشوید و کلیت ماجرا را نادیده نگیرید. از نیروی کائنات برای نگاه کردن به کل ماجرا استفاده کنید. در حال حاضر هر دوی سوی این قضیه کاملاً آشکار و معلوم است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از سوی یک دوست، همکار، یا عشقتان یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کنید. این فرد با موقعیت بدی روبرو شده است و باید روی بهبود شرایط تمرکز کند. شما به او پیشنهاد کمک می کنید و او اشتیاق کمی نشان می دهد، زیرا دوست دارد به تنهایی این موضوع را رفع و رجوع کند. شما باید از او حمایت کنید ولی در عین حال مشکلات او را مشکل خودتان فرض نکنید. اگر اخیراً در رابطه ای عالی قرار گرفته اید و به همان سرعت هم اشتیاقتان فروکش کرده است، روحیه خود را نبازید. شما موقتاً دوری می گزینید، ولی این دوام زیادی ندارد. یکی از شما باید کوتاه بیاید، ولی حتی اگر خرجش یک کادوی گران یا شام لوکسی باشد، ارزش تلاش کردن برایش را دارد. اکنون زمان شروع مرحله بعدی نقشه ای است که برای کارتان کشیده بودید. شما ابتدا در مرحله پیشگام بودید و حالا در مرحله پژوهش قرار گرفته اید. هفته های آینده زمان گردآوری داده برای شماست.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دست از برنامه ریزی بردارید و وارد عمل شوید. شاید برای ترک روتین همیشگی خود تحت فشار قرار بگیرید و کار غیرمنتظره ای انجام دهید. با آنکه این روال شما نیست، ولی دلیلی هم برای انجام ندادنش ندارید. بگذارید ذهن شما وارد قلمروهای جدیدی شود. جزئیات رویاهای قدیمی خود را تکمیل کنید. عشق خود به زندگی را دوباره پیدا کنید. شما امروز پیشنهاد بسیار جالبی دریافت می کنید. شریک زندگی شما ناگهان تصمیم به تعهد عمیق تری می گیرد و به شما این پیشنهاد را ارائه می دهد. او این پیشنهاد را در جای بسیار جالبی به شما می دهد بطوریکه شما حس می کنید رویا می بینید. برای آنکه در حرفه خود پیشرفت کنید، باید ریسک هایی بپذیرید. باید مبنای کاری محکمی داشته باشید، ولی از اقداماتی در حوزه های ناشناخته ترس نداشته باشید. رویاپردازی کنید و بجای ماندن در قلمرو آشنای همیشگی، خودتان را گسترش دهید.

فال روزانه متولدین تیر

یک بگو مگوی کوچک یا جدایی با عشق خود خواهید داشت که بر سر چیزی است که خیلی جزئی و بیهوده به نظر می رسد. این قضیه شما را تا جایی عصبی می کند که شما دیگر نمی خواهید او را ببینید. برای صاف کردن ذهنتان ورزش کنید یا پیاده روی کنید تا بتوانید همه چیز را درست ببینید. بعد به دوستتان زنگ بزنید و قضیه را حل کنید. شما چون انسان مهربان و ملایمی هستید، امروز کاملاً سرحال هستید و دیگران را هم شاد می کنید. این به شما جسارت شروع یک گفتگو با کسی که مدتی است چشم شما را گرفته می دهد. با آنکه این عشق در نگاه اول نیست، ولی متوجه می شوید که چیزهای مشترک و تفاهم زیادی دارید و انگار مدتهاست یکدیگر را می شناسید.

فال روزانه متولدین مرداد

آیا حس می کنید که گاهی پسروی می کنید؟ آیا در چرخه ای تکراری گیر افتاده اید و حس می کنید آزادی انجام کاری که شما را خوشحال می کند ندارید؟ فاکتور خوشبختی برعکس عمل می کند. شما اول باید خودتان باشید و بعد اقدامات لازم را برای رسیدن به آنچه می خواهید صورت دهید. امروز شما نقشه پرنبوغی دارید و سعی می کنید که توجه فرد خاصی را به خود جذب کنید. شما احساس جسارت خاصی می کنید. دوست دارید فکر کنید که طرفتان آدمی رمانتیک است، ولی کاملاً مطمئن نیستید. او احتمالاً به شما می گوید که چه حسی دارد، پس شوکه نشوید. از طرف دیگر، این گفتگو بهترین گفتگویی است که در چند هفته اخیر داشته اید. ایده ها شما زمان دار هستند، پس سعی کنید آنها را به موقع در محل کار عملی کنید. اگر قرار است تماس تلفنی بگیرید یا ایمیل بفرستید به موقع آنها را انجام دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر برنامه ریزی کرده بودید که خیلی زود به یک سفر بروید، باید لیستی از کارهایی که قبلش باید انجام دهید تهیه کنید و کارهایی که انجام داده اید را تیک بزنید. در غیر این صورت ممکن است که در لحظه آخر هل بشوید که نکند چیزی را فراموش کرده باشید. آرام باشید، حتی اگر غیرممکن به نظر برسد. اگر تمرکز داشته باشید چیزی را فراموش نمی کنید. امروز حس می کنید که دیگران به شما فشار می آورند. کسی هست که حس می کنید مجذوب و شیفته او شده اید، ولی شانس آن را نداشته اید که با او حرف بزنید. از انرژی امروز استفاده کنید و بروید و سر صحبت را باز کنید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما قطعه گمشده ای که در هر موقعیتی افراد به آن نیاز دارند را دارید. در موقعیت های اجتماعی سر صحبت را باز کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید. شما توانایی تأثیرگذاری بر روی همه را دارید. زودتر از همیشه از خواب بیدار شوید و با پیاده روی سریعتر از معمول گردش خون بدنتان را بیشتر کنید. اگر مجرد هستید و دنبال عشق می گردید، باید انتظار داشته باشید که به نحوی اسرارآمیز به سراغتان بیاید. شما در جلسه ای مذهبی یا هنگام عیادت از دوستی در بیمارستان، بسیار مجذوب یک فرد می شوید. این می تواند شروع مرحله جدیدی در زندگی شما باشد. کمی زمان می برد تا همه چیز درست شود، ولی شما در مسیر درستی هستید. به افرادی بپیوندید که دیدگاه هایی مشابه با دیدگاه های شما دارند. با هم کار کنید. تلاش مشترک شما خیلی بیشتر از مجموع تلاش های تک تک شما نتیجه می دهد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز لازم نیست که دعوت به یک رویداد اجتماعی را رد کنید، زیرا اگر این کار را بکنید میزبان ناراحت می شود و به او بر می خورد. دوست شما احتمالاً خیلی کار دارد و استرس زیادی را تحمل می کند و ممکن است به هر موقعیتی واکنش افراطی نشان دهد. کمی استراحت کنید. همه چیز را برای او توضیح دهید و یک روز دیگر با هم به مهمانی بروید. این تنها کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. امروز ویتامین ها و داروهای مقوی خود را دور بیندازید، زیرا دیگر به آنها نیازی ندارید تا انرژی بگیرید. شما همه انرژی ای که لازم دارید را از شریک زندگی تان می گیرید، زیرا اوست که عاشق شماست و شما را می پرستد. با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است دعوای قدرت به صورت زیرپوستی در جریان باشد که امروز در تعامل های شما آشکار شود. اولین واکنش شما این است که ناراحت می شوید و دیدگاه خود را سخت گیرانه تر می کنید. مهم است که کمی هم بتوانید عقب نشینی کنید. بپذیرید که افراد دیدگاه های مختلفی در مورد یک موقعیت دارند. بجای اینکه در مقابل آنها قرار بگیرید همراهی شان کنید. اگر آنها نمی توانند معقول و منطقی باشند، از آنها فاصله بگیرید. امروز می تواند از لحاظ رمانتیک روز جالبی باشد. انرژی امروز بدان معناست که راهی برای خروج از وضعیت های پرتنش امروز وجود دارد. راستش را بخواهید امروز روزی است که احساسات پرشور و عمیق آزادانه بیان می شوند و شما را آرام می کنند و بنابراین شما حس خیلی خوبی می یابید. راهی برای بهره گرفتن از ذات هنری خود در شغلتان بیابید تا موفق شوید. موفق کسی خواهد بود که بتواند تغییرات خلاقانه و هنری در هر موقعیتی ایجاد کند. شما در موقعیتی عالی هستید تا درخشش خود را ثابت کنید.

فال روزانه متولدین دی

برایتان سخت است که امروز زمام امور را بدست بگیرید. تمرکز شما بر این است که بدون یافتن راه حلی از مساله ای به مساله دیگری بپرید. امروز روز یافتن راه حل نیست. بهتر است پژوهش کنید و سوال بپرسید و اطلاعات جمع کنید. راه های ارتباطی را باز نگه دارید و کسی را برای گرفتن جواب معطل نکنید. باید فعال باشید تا موفق شوید. امروز روزی پر از تأثیرات متفاوت است و برایتان نویدهایی دارد. حس می کنید بعضی چیزها در حیات عشقی شما کمی پیچیده شده اند و یک حوزه خاص می درخشد. با صحبت کردن در مورد ایده های عجیب و تازه و تقسیم کردن چیزهای باارزش تان است که پیوند محکمی می توانید ایجاد کنید. مهارت تازه ای یاد بگیرید. کاتالوگ آموزشکده ها و برنامه های درسی آموزشگاه ها را در منطقه خود گیر بیاورید و کلاسی را بگذرانید که قبلاً آن را تجربه نکرده بودید. مهارتی که امروز کسب می کنید بعداً به دردتان می خورد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اطلاعات شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید. امروز رمانس برای شما کمی شور و هیجانش را از دست می دهد. شاید شما دو نفر اخیراً با هم مشاجره کرده اید و مطمئن نیستید چطور می توانید آشتی کنید. صحبت کردن برایتان سخت است و شما می توانید خودتان قدم اول را بردارید و حس نیت خود را نشان دهید. می توانید هدیه مناسبی بخرید و به نحوی نشان دهید که واقعاً برای او ارزش قائلید. امروز در محل کار شما تغییر و تحول زیادی پدید می آید و اثر این تغییر برای چند هفته ادامه می یابد. این تغییر برای شما فرصت هایی عالی در دنیای حرفه ای پدید می آورد.

فال روزانه متولدین اسفند

درست همان موقعی که فکر می کردید، زندگی جهت متفاوتی به خود می گیرد. امروز یکی دیگر از آن تغییرات در زندگی شما رخ می دهد و شما باید با آن همراه شوید. شما خبری دریافت می کنید که تأثیر زیادی بر زندگی شما دارد. شاید شما فرصتی بدست آورید که به شهر یا کشور دیگری بروید. شاید تصمیم به ازدواج بگیرید. یک چیز مشخص است و آن اینکه آینده شما امیدوارکننده و نویدبخش است. یک صحبت خاص در مورد جزئیات رویدادی است که مدتها قبل اتفاق افتاده است.ولی به نظر می رسد که شما باید همین حالا در مورد آن حرف بزنید، زیرا بر کاری که شما و عشقتان می خواهید در آینده انجام دهید، تأثیر زیادی دارد. با آنکه این صحبت پتانسیل ایجاد دعوا و بگو مگو را دارد، ولی مطمئن باشید که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت. امروز ایده های کاری خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. از جایی که هستید راضی نباشید و به آن بسنده نکنید. باید نیرو و اعتماد به نفس لازم برای پیشبرد کارها را داشته باشید. بدین ترتیب همه را سورپرایز خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 167 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php