کد خبر : 206055 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۹

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین اگر امروز تعطیل نیستید اجازه ندهید در محل کار جر و بحث ها از کنترل خارج شوند. یک نفر که به شما حسادت می کند سعی دارد شما را مجبور به عکس العمل نشان دادن بکند، این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود، آگاه باشید …

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز تعطیل نیستید اجازه ندهید در محل کار جر و بحث ها از کنترل خارج شوند. یک نفر که به شما حسادت می کند سعی دارد شما را مجبور به عکس العمل نشان دادن بکند، این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود، آگاه باشید و اجازه ندهید آنها به مقصود خود برسند. امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقتتان را همراه با خانواده و دوستان بگذرانید. یک مهمانی ناگهانی راه بیندازید و یا همراه با اعضای خانواده به پیک نیک بروید. از این ایده خوشتان نیامد؟ پس همراه با عشقتان در خانه بمانید، یک شام جدید که تا به حال نخورده اید را با همکاری همدیگر بپزید و یک شب رمانتیک را باهم بگذرانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر به این فکر می کنید که امروز در خانه بمانید و پای آن تلویزیون لعنتی بنشینید کاملا در اشتباهید. باید امروز را همراه با دوستانتان بگذرانید، با هم به رستوران یا پیک نیک بروید یا بازی مورد علاقه تان را انجام دهید؛ حوصله این کارها را ندارید؟ پس در خانه دور هم جمع شوید و یک روز پر سر و صدا و لذت بخش را با هم بگذرانید. یک مشکل اقتصادی کوچک نشان می دهد که در برنامه ریزی خرج های روزانه خود خیلی خوب عمل نمی کنید، باید سعی کنید تعادل لازم را بین دخل و خرجتان به وجود بیاورید. امروز می توانید به عمق احساسات کسی که شما را دوست دارد پی ببرید. اگر مجرد هستید امروز قدرت این که دل هر کسی که می خواهید را به دست بیاورید خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

درست است که امروز تعطیل است، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال روزانه متولدین تیر

آفرین! شما توفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

فال روزانه متولدین مرداد

بعد از اتفاقات اخیر نمیدانید که وفاداری چه کسی را باید باور کنید، اما از امروز همه چیز معلوم خواهد شد و می فهمید چکار باید بکنید، به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری راهنمایی خواهد کرد. درست است که میل به مدیریت و رهبری در شما به طور ذاتی وجود دارد، اما امروز بهتر است به خودتان استراحت دهید و کارها را به دیگران بسپارید. امروز برای حمایت از همکاران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده آماده باشید، نه تنها با گوش هایتان، بلکه با دلتان به حرف های آنها گوش دهید. اگر نیمه گمشده خود را پبدا کرده اید می توانید همراه با او روزی بینظیر و رمانتیک به دور از همه بگذرانید، اما اگر هنوز نیمه گمشده تان را نیافته اید امروز جستجو بی فایده است.

فال روزانه متولدین شهریور

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مواظب باشید مبادا دوستی که از شما انتظاری بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارد را نا امید کنید. این هفته تا جایی که می توانید شوخ طبعی خود را به عنوان امتیازی مثبت به کار بگیرید. امروز نگاهی دوباره به رژیم غذای خود بیندازید و ببینید آیا لازم نیست تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ وقت آن رسیده است که به تناسب اندام خود رسیدگی کنید و ورزش را شروع کنید؛ اما نیازی نیست خودتان را تنبیه کرده و فشاری بیش از تواناییتان به خود بیاورید. اگر احساسی نسبت به یکی از همکاران خود دارید این بدان معنی نیست که او هم لزوما شما را دوست دارد، پس بهتر است در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

از انجام آنچه دیگران فکر می کنند درست است دست بکشید و کاری را که خودتان فکر می کنید صحیح است انجام دهید، هیچ کس بهتر از خودتان نمی داند که چه کاری برای شما خوب است. این تنها راه یافتن شادی برای شما می تواند باشد. امروز یک کار متفاوت مثل تماشای یک نمایش هنری، یا دیدار با دوستان مجازی و یا صرف شام در یک رستوران با موسیقی زنده را در برنامه خود قرار دهید و از روز تعطیلتان لذت ببرید. به دنیا به چشم مکانی برای تفریح نگاه کنید و همراه با عشقتان تمام لحظات امروز را خوش بگذرانید. با هم به جاهای جدیدی بروید که تا به حال نرفته اید و کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اید.

فال روزانه متولدین آذر

مسئولیت هایی بیش از آنچه توانایی انجامش را دارید پذیرفته اید و تنها راه حل این است که کارهایی را که می دانید از پسشان بر نمی آیید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ممکن است به شهرت شما به عنوان فردی قابل اطمینان ضربه بخورد. امروز از آن روزهایی نیست که دلتان بخواهد در جاهای شلوغ و کنار هزار تا آدم غریبه بگذرد. به جای رفتن به سینما و رستوران و جاهای امثال آن وقتتان را در خانه و در کنار عزیزانتان بگذرانید. اگر تنها هستید می توانید از یکی از دوستان نزدیکتان دعوت کنیدکه به منزلتان بیاید. در مورد مشکلاتتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید و آنها را حل کنید، پس از آن خواهید توانست از ساعاتی خوش در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

از اوضاع آشفته زندگیتان شکایت دارید؟ احساس آرامش و رضایت از زندگی ندارید؟ چرا فنگ شویی را جدی نمی گیرید؟ باور کنید آن کمدهای بهم ریخته و آن میز تحریر بهم ریخته و پر از کتاب و کاغذ روی زندگی شما تاثیر می گذارند. چیدمان خانه تان روی روحیه شما، رابطه عاطفی، مسائل کاری و اقتصادی شما تأثیر می گذارد، این موضوع را دست کم نگیرید. با انجام آنچه خودتان دلتان می خواهد به جای آنچه دیگران از شما انتظار دارند از روزتان لذت خواهید برد. رابطه عاطفی شما امروز می تواند جدی تر شده و وارد مرحله جدیدی شود. وقتی می بینید به خاطر عشقتان چیزی را فدا می کنید و یا از خواسته های خودتان می گذرید بدانید موضوع کاملا جدی شده است.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر اهل کارهای هنری و یا پروژه های خلاقانه و کاردستی هستید فرصتی عالی برای انجام این کار دارید، هم ذهنتان سرشار از ایده های جدید است و هم یک روز تعطیل همیشه وقتی خوب برای انجام کارهای مورد علاقه تان می تواند باشد. با وقت گذراندن با دوستان قدیمی هم لذت ببرید و هم اوضاع ماهی که پشت سر گذاشته اید را مورد صحبت قرار دهید، خودتان هم از آنچه ماه گذشته اتفاق افتاده است متعجب خواهید شد! امروز احساسات عاشقانه تان در اوج است، یک شام رمانتیک دونفره در منزل و یک میز شیک که با نور شمع روشن شده است را تصور کنید، مطمئنا سایر جزئیات را خودتان به خوبی برنامه ریزی خواهید کرد.

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 208 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php