کد خبر : 85115 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۴۳

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین آیا برای یک سفر هوایی به منطقه ای دور با سنت های خاص برنامه ریزی کرده اید؟ مثلا جای گرمی همچون مصر، مکزیک یا لبنان؟ اگر این طور است، توصیه می کنیم حتما به این سفر بروید و اگر می توانید با جمعی از دوستان این …

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

آیا برای یک سفر هوایی به منطقه ای دور با سنت های خاص برنامه ریزی کرده اید؟ مثلا جای گرمی همچون مصر، مکزیک یا لبنان؟ اگر این طور است، توصیه می کنیم حتما به این سفر بروید و اگر می توانید با جمعی از دوستان این سفر را برگزار کنید. اگر هم برنامه ای ندارید، توصیه می کنیم به آن فکر کنید زیرا می تواند فرصت های خوبی برای شما ایجاد کند. امروز حس های عاشقانه عجیبی را تجربه می کنید و حال و هوای امروز به گونه ای هستند که علاقه ویژه ای به فرد دلخواه خود پیدا خواهید کرد. به همین واسطه، احتمالا بعدازظهر یک قرار عاشقانه با او تنظیم خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رویاهای روشن و شفافی در سر دارید که می توانند راهنمای خوبی برای پیشرفت های آینده شما باشند. سعی کنید هر ایده ای به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا در زمان درست از آنها بهره بگیرید. برای همه آنها توضیحاتی نیز بنویسید که بعدها با همه جزئیات یادتان بیاید دقیقا چه می خواسته اید و چگونه می توانید آنها را محقق کنید. امروز رابطه عاشقانه عمیقی با فرد دلخواهتان خواهید داشت و می توانید لحظه های خوبی را در کنار هم سپری کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از نظر احساسی و روابط عاشقانه در اوج قرار دارید و می توانید به رابطه خود با معشوق عمق بیشتری ببخشید. اگر هم مجرد هستید، این فرصت را می یابید تا فرد دلخواه خود را بیابید و از نظر روحی و معنوی رشد و جهش خوبی پیدا کنید. همه ارتباطات شما حتی در کار و میان خانواده خوب خواهد بود و انرژی های مثبت دست به دست هم می دهند تا شما را به نهایت خوشحالیتان برسانند. البته شاید در نخستین دیدار کمی استرس داشته باشید که کاملا عادی و نرمال است. فرصت های عاشقانه بسیاری در انتظار شما هستند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از نظر جسمانی احساس قدرت و سلامت بسیاری دارید و به خوبی می توانید از همه انرژی های موجود در هوا به بهترین نحو به نفع خود استفاده کنید. البته کمی سربه هوا هستید و امکان اشتباه کردن در کارها وجود دارد. اما با مدیریت درست زمان و اولویت بندی کارها، می توانید به خوبی از غعهده همه مسوولیت های خود بر بیایید. امروز در کنار شریک عاطفی خود می توانید لحظه های بسیار شاد و خاطره‌انگیزی را رقم بزنید. حس عاشقانه شما زیاد است و همین مهربانی باعث می شود تا روزی رمانتیک پیش رو داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از آن زمان هایی است که چند سال دیگر به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگی خود از آن یاد خواهید کرد. در کنار معشوق بهترین لحظه ها را تجربه می کنید و در ارتباط با دیگران بسیار موفق و عالی خواهید بود. همه مسایل زندگی را با دید مثبت می نگرید و می توانید از نیروهای جسمانی و فکری خود به بهترین شکل استفاده کنید. شاید در ابتدا احساس کنید اختلافی میان شما و فرد دلخواهتان وجود دارد. اما با گذشت چند ساعت متوجه ریشه این مشکل می شوید و خیلی راحت با همفکری هم آن را برطرف می کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یا در جمعی حضور خواهید داشت یا خودتان دوستان را به خانه خود دعوت می کنید و در مورد موضوعات موردعلاقه خود با آنها صحبت می کنید. این بحث ها می تواند در مورد مسایل متافیزیک و ماورایی باشد. این بحث برای شما بسیار هیجان انگیز و جالب است. در میان افرادی که در این جمع حضور دارند شاید به فرد خاصی علاقه مند شوید که اشتراکات ذهنی بسیاری با شما دارد. می توانید با او قرار ملاقاتی در روزهای بعد ترتیب دهید تا بیشتر با هم آشنا شوید و از هم صحبتی یکدیگر لذت ببرید. امروز این شهامت را دارید تا مطابق دل خود رفتار کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز یک رویداد یا فعالیت اجتماعی در نزدیکی محل زندگی شما برگزار خواهد شد که مربوط به مسایل انسانی یا محیط زیست است. شما نیز در این گردهمایی شرکت خواهید کرد و در آنجا دوستان جدیدی می یابید. دوستانی که طرز فکرهای متفاوت دارند و می توانند دید جدیدی به شما در زندگی ببخشند. همه این مسایل موجب می شوند آینده بهتری در انتظار شما باشد. از نظر عاطفی شهامت بسیاری خواهید داشت و اگر کسی را در ذهن و دل خود دارید، می توانید امروز این مساله را با او مطرح کنید و با هم یک ملاقات دوستانه و بسیار خوب داشته باشید. اگر هم در رابطه باکسی هستید، می توانید با کارهای هیجان انگیز موجب خوشحالی او بشوید.

فال روزانه متولدین آبان

تغییرات دایمی در دنیا شما را به این نتیجه می رساند که همه آدم های اطراف شما دایم در حال تغییر هستند. شما نیز در این چرخه قرار دارید و باید با تفکر درست و برنامه ریزی دقیق، تغییرات بسیار خوبی برای زندگی خود رقم بزنید. البته شاید در این مسیر کمی دچار هراس باشید اما تمرکز خود را بر آینده و نتیجه کار بگذارید و با شهامت بیشتر در مسیر پیشرفت گام بردارید. اگر قرار است برای نخستین بار به ملاقات یک دوست بروید، منتظر لحظه های بسیار عالی و ناب باشید. این ملاقات برای شما بسیار خوب است و متوجه می شوید او دقیقا همان کسی است که شما مدت ها دنبال او بوده اید. این رابطه می تواند موجب لذت و آرامش بسیار شما بشود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بسیار دوست دارید مهارت های خود را با دیگران نشان دهید. کارهایی انجام می دهید که دیگران شما را انسانی کاملا منطقی با فکرهای خوب ببینند. خودتان هم از این همه استعداد تعجب خواهید کرد. شرکت در یک گردهمایی دوستانه باعث می شود تا بتوانید در مورد موضوع موردبحث به خوبی حرف بزنید. البته اگر مورد مخالفت تعدادی افراد قرار گرفتید، عقب نشینی یا بحث نکنید و اجازه دهید همه چیز طبق روال عادی خود پیش برود. از نظر احساسی نیز بسیار عاشقانه رفتار خواهید کرد. احساسات لطیف امروز شما باعث می شود تا رابطه عمیق تری با فرد دلخواه خود پیدا کنید و این آرامش و لذت بسیاری را در قلبتان جاری می کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز بسیار دوست دارید خود را وارد جمعی کنید که طرز فکر و نوع کار آنها را بسیار می پسندید. افرادی که در مورد موضوعات موردعلاقه شما صحبت می کنند و می توانید در میان آنها چیزهای بسیاری بیاموزید و حرف های زیادی هم برای بیان داشته باشید. همین کار را انجام دهید. به این واسطه می توانید دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید و بیشتر به کارهای موردعلاقه خود برسید. این شانس را هم دارید تا فردی که بسیار به شما شبیه است و احساسات مشابه دارد، نزدیک شوید. می توانید در کنار هم حرف های بسیاری برای بیان داشته بشاید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

ارتباط با دوستان و شرکت در گردهمایی های اجتماعی فرصت های بسیار خوبی برای شما مهیا می کنند. می توانید دوستان جدید بیابید و به واسطه آنها طرز فکر جدیدی نیز به دنیا پیدا کنید. البته نکته منفی این ارتباطات زیاد نیز این است که مغزتان پر می شود از انواع مسایل مختلف که باید با قدرت درونی و برنامه ریزی درست، آنها را سروسامان بدهید. بهتر است هر موضوع یا اطلاعات ارزشمندی که می شنوید را یادداشت کنید تا خیلی هم به مغزتان فشار نیاید. اگر امروز یک دسته گل رز به دست شما رسید، خیلی تعجب نکنید. روابط عاشقانه شما امروز بسیار قوی است و هر دو طرف می توانید با کارهای جالب و سوپرایزهای قشنگ، همدیگر را خوشحال و هیجان زده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز این فرصت را دارید تا در جمع های ارزشمند شرکت کنید. گردهمایی هایی که موضوعات خوبی همچون نویسندگی، شعر، آموزش، اینترنت یا .. دیگری دارند. در میان این جمع علاوه بر یادگیری اطلاعات جدید، می توانید دوستان جدید هم داشته باشید که بسیار در پیشرفت شما نقش دارند. باید نگرانی ها را از خود دور کنید و به سمت موفقیت و ارتباطات گسترده تر حرکت کنید. از نظر احساسی نیز روحیه رمانتیکی خواهید داشت و با فرد دلخواه خود لحظه های بسیار شاد و عالی را تجربه خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 250 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php