کد خبر : 142185 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۳۱

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به …

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نباید برایتان مهم باشد دیگران چگونه در مورد شما فکر می کنند. همین که خودتان باشید و سرتان به کارتان باشد، جلوه خوبی در نگاه دیگران خواهد داشت. به اهداف بزرگ تر فکر کنید. به اینکه می توانید یک حرکت جدید در زندگی داشته باشید و کسب و کار تازه ای راه اندازی کنید. از نظر رفتاری بسیار خوش برخورد هستید و ارتباط ها و گفت و گوهای اجنماعی موفقی هم خواهید داشت. در جمع ها حاضر شوید تا همه بدانند چه قلب بزرگی دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز حس و حال بسیار خوبی دارید. سرشار از شادی و انرژی های مثبت هستید. از این فرصت برای شکل دادن به رویاهای جدید استفاده کنید. اگر تصور می کنید در کارهای خود با مشکلی مواجه هستید، آن را با افراد قابل اعتماد مطرح کنید و از آنها همفکری و مشورت بگیرید. هیچ فرصتی بهتر از زمان حال نیست. در همین لحظه زندگی کنید و لذت ببرید. با عشقتان می توانید برای یک تفریح خارج از شهر یا سفر یک روزه مشورت و برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

از اینکه به دیگران کمک کنید بسیار خوشحال هستید. این کار حس بسیار خوبی به شما می دهد. امروز در جمع های کاری و دوستانه بسیار خوشحال و سرزنده هستید و ایده های بسیار خوبی هم برای مطرح کردن دارید. از اینکه موضوع اصلی مکالمه ها را شما تعیین کنید، هراسی نداشته باشید. امروز فرصت خوبی است تا کارهای خیریه را آغاز کنید. از آنجا که خودتان در جمع دوستان حال خوبی دارید، دیگران نیز از معاشرت با شما لذت خواهند برد. به جسم و سلامت بدن خود نیز اهمیت دهید. غذاهای سالم بخورید و ورزش کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال روزانه متولدین آبان

به خانه خود یک نگاه دقیق بیندازید. اگر محل زندگیتان با آنچه واقعا شایسته آن هستید همخوانی ندارد، آن را تغییر دهید. یا دست کم در دکوراسیون خانه خود تغییر ایجاد کنید. اگر بودجه ندارید، با همان وسایل حاضر تغییراتی در ظاهر خانه ایجاد کنید تا بیشتر به شخصیت شما شباهت داشته باشد. امروز حس های هنری و خلاقیت زیادی دارد و این امر در این کار بسیار به شما کمک خواهد کرد. در مسایل ارتباطی و عاطفی هم روز خوبی در پیش دارید. از آنجا که روحیه تان خوب است، دیگران از معاشرت با شما لذت خواهند برد.

فال روزانه متولدین آذر

بال های خود را باز کنید و بیرون بروید و پرواز کنید. امروز سرشار از حس های اجتماعی هستید. خیلی خوب با یدگران رابطه برقرار می کنید. با دوستان خود قرار بگذارید و بیرون بروید و در کنار هم شاد باشید. یا حتی می توانید قرارهای کاری خود را امروز بگذارید و در مورد تغییر کار یا آغاز یک پروژه جدید با افراد قابل اعتماد مشورت کنید. با عشقتان در مورد فرصت ها یا امکان های کاری مشورت کنید. در مورد رابطه خود نیز می توانید خیلی بهتر از روزهای قبل مشورت کنید و به نتایح خوبی هم دست پیدا کنید. شاید کمی تمرکزتان کم باشد اما همه تلاش خود را بکنید.

فال روزانه متولدین دی

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

فال روزانه متولدین بهمن

هفته خود را خوب آغاز کرده اید. همین طور هم خوب ادامه دهید. شما سرشار از انرژی های خوب هستید و این شانس را دارید تا افراد بیشتری را به دایره دوستان خود اضافه کنید. بهترین فرصت برای آغاز یک رابطه عاطفی جدید، امروز است. خوش بینی شما باعث می شود فقط خوبی های آدم ها را ببینید و این کمک می کند تا فرد مناسبی را برای خود پیدا کنید. از اینکه در مورد خواسته ها و نظرات خود حرف بزنید، نترسید. مطمئن باشید مردم خوذِ واقعی شما را بیشتر دوست خواهند داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز دوستان از شما کمک یا مشورت طلب می کنند حتما آن را انجام دهید. این کار نه تنها موجب خوشحالی آنها می شود که به خودتان هم حس خوب می دهد. کمک کردن به دوستان شما را سرشار از انرژی های مثبت می کند. خوش بینی و خوش اخلاقی که امروز دارید باعث می شود در کنار عشقتان نیز احساس راحتی داشته باشید. او را برای خوبی هایش تحسین کنید. با هم در مورد طرح هایی که برای آینده دارید، برنامه ریزی کنید. یا حتی خوب است یک تفریح یک روزه به خارج از شهر ترتیب دهید.

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 190 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php