کد خبر : 49329 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۳

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع …

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده‌اید، با وجود اینکه توانسته‌اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می‌کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده‌اید را ببینید.

فال متولدین اردیبهشت

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

فال متولدین خرداد

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید.

فال متولدین تیر

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال متولدین مرداد

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال متولدین شهریور

حالا که بهرام مدعی در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد، کارهای خیلی مهم و زیادی پیش رویتان دارید که باید انجام دهید. درحقیقت شما به قدری به سمت موفقیت کشیده می‌شوید که بخشهای دیگر زندگی تان را فراموش می‌کنید. به مسائل مالی بی توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی نظمی‌جلوگیری می‌کنید.

فال متولدین مهر

شما نباید فکر کنید که ماه تولدتان فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال متولدین آبان

امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

فال متولدین آذر

شما بعضی وقتها از عکس العمل افراد دیگر در مورد رک گویی‌های احساسی خود شگفت زده می‌شوید، بنابراین برای مراعات حال کسانی که دوستشان دارید از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر می‌کنید. اما امروز می‌توانید بدون خویشتن داری آنچه در فکرتان دارید را بیان کنید. عطارد با پلوتوی آتشی مزاج هماهنگ می‌شود و بهتان کمک می‌کند تا به دقت چیزهایی که می‌خواهید را بگویید. با مهربانی صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط می‌تواند شما را به چیزهای که می‌خواهید برساند.

فال متولدین دی

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

فال متولدین بهمن

ماه کامل در نخستین خانه از “ویژگی‌های فیزیکی” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می‌دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می‌کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می‌بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

فال متولدین اسفند

شما کسی هستید که سعی دارید زودتر کارهای روزانه ی خود را انجام دهید و به تفریح بپردازید. اما امروز یک کاری پس از دیگری پیش می‌آید تا اینکه ناامید می‌شوید. خوشبختانه، باید دنبال چیزی باشید که شما را از ناامیدی درآورد و پس از داشتن یک فرصت کوچک برای استراحت دوباره به کار خود برگردید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 380 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

mohammad2 در تاریخ 12 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

سلامتی اون دوست دختر که دست گرم دوست پسرشو به ماشین شاسی بلن رها نمیکنه

یگانه صبوری در تاریخ 12 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

مرسی خیلی عالیه!!!!!*!!**!!

css.php