کد خبر : 54450 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۲۶

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی که …

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی که در بین راه او را دیدید از آن چیزی که فکر می‌کردید ساده‌تر است.

فال متولدین اردیبهشت

وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

فال متولدین خرداد

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

فال متولدین تیر

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال متولدین مرداد

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

فال متولدین شهریور

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را ول می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

فال متولدین مهر

اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

فال متولدین آبان

شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می‌برید،‌اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی‌ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا،‌ یا خانواده، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می‌نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی‌ها جمع کنید،و ‌به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می‌دهید.

فال متولدین آذر

اگر شما در زندگی شخصی تان تعهدی دارید معمولا آن را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید. اما اگر اتفاق کاملا غیر منتظره در محل کارتان افتاد ممکن است دلیلی برای توجیه آن داشته باشید اما باز هم مجبورید که به قول و قرار خود بازگردید. بعضی اوقات مشکلات برای دلیلی اتفاق می‌افتند حتی اگر ما نتوانیم بفهمیم چرا! به جای تلاش برای جنگیدن با آن سعی کنید به طرز موثر و مفیدی در برابر این شرایط واکنش نشان دهید. امروز اتخاذ یک مسیر پر پیچ و خم فلسفی بی فایده است؛ فقط کافی است اهل عمل باشید.

فال متولدین دی

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

فال متولدین بهمن

با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

فال متولدین اسفند

در حالیکه ونوس جذاب وارد یازدهمین خانه شما یعنی خانه مربوط به دوستان و معاشرتهای شما شده است، فعالیتهای اجتماعی شما نیز بیشتر خواهد شد. اگرچه شما نیاز داشته‌اید که آخر این هفته در یک حادثه حضور داشته باشید، نباید نگرانی به خود راه بدهید؛ شما بعد از این حادثه خوشی‌های زیادی هم خواهید داشت. و بالاخره تمام کردن وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است یک لذت غیر قابل پیش‌بینی را به همراه خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 181 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php