کد خبر : 202401 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۴

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین امروز در کنترل خودتان مشکلی نخواهید داشت و محافظه کارانه عمل خواهید کرد. یک خوش بینی همراه با منطق و احتیاط برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید و به آنها خوب فکر کنید و عاقلانه …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در کنترل خودتان مشکلی نخواهید داشت و محافظه کارانه عمل خواهید کرد. یک خوش بینی همراه با منطق و احتیاط برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید و به آنها خوب فکر کنید و عاقلانه قدم بردارید. وقت آن رسیده که تنبلی و کم کاری دیروز را جبران کنید و به کارهای عقب افتاده تان برسید. اگر حجم کارتان زیاد است به همسرتان توضیح بدهید و از او بخواهید تفریح را برای روزهای دیگر بگذارد. بدون احساس گناه به وظایفتان برسید، روزهای آینده وقت برای جبران امروز خواهید داشت. البته حواستان را جمع کنید که مبادا دل او را بشکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟

فال روزانه متولدین خرداد

شما عاشق مردم هستید. داشتن دوستان فراوان به اندازه هوایی که برای نفس کشیدن می خواهید برای شما ضروری است، اما از اینکه به کسی نیاز و یا وابستگی احساسی داشته باشید خوشتان نمی آید.امروز این مسئله ذهنتان را به خودش درگیر می کند و برخی از روابطتان را از نظر خواهید گذراند، هرچند این مسئله ناراحت کننده خواهد بود، اما به شما کمک می کند روابطی پایدارتر را آغاز کنید. در محل کار روز آرامی را پیش رو خواهید داشت و شب نیز در خانه اوضاع روبراه خواهد بود. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که از آن روزهایی است که نمی توانید جلوی دهانتان را بگیرید و ممکن است حرف هایی بزنید که ناراحت کننده و یا دردسر ساز باشند. کلمات را به دقت انتخاب کنبد تا مبادا ایجاد سوءتفاهم کنند و سعی کنید دل کسی را نشکنید. هرچقدر بیشتر روی کارتان تمرکز کنید نتایج بهتری خواهید گرفت و در پایان روز لایق دریافت پاداش کارتان خواهید بود. دلتان می خواهد همراه با عشقتان تجربه هایی جدید داشته باشید. هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید، در درون دلتان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی برای آن بیابید.

فال روزانه متولدین مرداد

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دلتان می خواهد کارهای بی حساب و کتاب بکنید و خودتان را در اولویت قرار دهید، اما این کارها با شخصیت شما جور در نمی آیند و به همین دلیل هرچقدر هم این کارها جذبتان کنند احساس گناه با شما همراه خواهد بود. انتخاب اینکه به آنهایی که دوست دارید اجازه بدهید وقتی که به خودتان تعلق دارد را از شما بگیرند یا خیر به خودتان بستگی دارد. اگر خیلی ضروری نیست به آنها با خیال راحت «نه» بگویید، این می تواند فرصت بسیار خوبی برای تمرین نه گفتن باشد. اگر در رابطه عاطفی خود مشکلی دارید با غرق کردن خودتان در کار نمی توانید آن مشکل را حل کنید. اگر شک و تردیدی به رابطه خود دارید آن را حل کنید و خودتان را هر چه سریعتر از این وضعیت نجات دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روی زمین بودن و تمرکز بر کارهایتان برای شما کار آسانی نخواهد بود. دلتان می خواهد خودتان را به رویا پردازی مشغول کرده و بازیگوشی کنید، از طرفی نیز یک حس مسئولیت از درون شما را به تلاش و تمرکز وا می دارد. بهتر است امروز را بیخیال موبایل و رسانه های اجتماعی و این چیزها شوید تا بتوانید به کارهایتان برسید. بدون بالا و پایین کردن عکس های اینستاگرام هم زنده خواهید ماند. روابطتان را با همکارهایتان حفظ کنید و گول حرف های دیگران را نخورید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نیودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز وقت آن است که وضعیت اقتصادی و اولویت های خودتان را بررسی کنید. تا می توانید خرج های اضافه را از برنامه خود حذف کنید، اما هزینه مورد نیاز برای تفریح را حتما در برنامه تان قرار دهید. اگر همراهی با یک گروه کمی برایتان پرخرج است اما آشنایی ها و موقعیت های مورد نیازتان را برایتان فراهم می کند از خرج کردن برای آن نهراسید، چرا که شما با این کار در واقع دارید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی می کنید. با شریک زندگی خود راحت و رک حرف یزنید و نیازهای عاطفی خود را با او در میان بگذارید، اجازه ندهید در این زمینه چیزی بین شما مخفی باقی ماند. مطمئن باشید این کار قدم بزرگی در بهبود روابط شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

کمی از سرعتتان کم کنید! جاه طلبی شما را تشویق به دویدن به دنبال اهدافتان می کند. شاید فکر کنید که اگر شل بجنبید باخته اید، اما بهتر است به این نیز فکر کنید که این دویدن های پیاپی در دراز مدت چه بر سر شما خواهد آورد. آهسته و پیوسته رفتن شاید روش مورد علاقه شما نباشد، اما مطمئن باشید بهترین نتیجه را در اختیارتان خواهد گذاشت. سرعت همیشه نشانه خوب عمل کردن نیست، اگر جایی از کارتان نیاز به بازبینی و اصلاح دارد حتما این کار را انجام دهید. رابطه خود را مورد بحث قرار دهید؛ آیا نیازهایتان در این رابطه برآورده می شوند؟ به گفتگو بپردازید و اینکه چه چیزهایی برای رابطه تان مفید و چه چیزهایی مضر هستند حرف بزنید. به ارزش های مورد نظر شریک زندگیتان توجه کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز عینک خوش بینی به چشم هایتان زده اید و آسمان آفتابی را می بینید اما ابرهای سیاهی که نزدیک می شوند را نادیده می گیرید. بهتر است به کسانی که به شما وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما توانایی برآورده سازی این وعده ها را در آنها نمی بینید اعتماد نکنید. انرژیتان را برای چیزی که از نتیجه اش مطمئن نیستید حرام نکنید و خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و بی بازده نکنید. عشق رویاهای شما کیست؟ از او فرار نکنید. راجع به آنچه که در ذهنتان می گذرد با او حرف بزنید، امروز فرصت مناسبی برای فرصت های سازنده است. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز فرصتی مناسب برای بیان خواسته هایتان و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها است.

فال روزانه متولدین بهمن

دوستی که در روزهای سختی در کنار شماست یک دوست واقعی است، اما دوستی که برای شما چیزی جز مشکلات و سختی به همراه ندارد چیزی جز بار اضافه ای بر دوش شما که باید از شر آن خلاص شوید نیست. امروز بد نیست دوستی هایتان را مورد بررسی قرار داده و در مورد آنها تجدید نظر کنید. هرکسی لیاقت آن را تدارد که از تمامی جزئیات زندگی شما باخبر باشد، به ویژه اگر بتواند از دانسته هایش بر علیه شما استفاده کند. امروز برای تقویت اعتماد به نفستان روزی بسیار مناسب است، چرا که روزی خوب برایتان خواهد بود. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید مجبور شوید بین یک وضعیت اضطراری در خانه و محل کار یکی را انتخاب کرده و در اولویت قرار دهید. هرچند وضعیت دشواری به نظر می رسد اما در فهم اینکه کدام یک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند به شما کمک خواهد کرد. امروز انگار اطرافیانتان متوجه منظور شما نمی شوند و حرف زدن با آنها و رساندن منظورتان برایتان کمی سخت خواهد بود. گاهی اوقات بهترین کار ممکن گذراندن یک بعد از ظهر آرام در خانه است. همراه با عشقتان در خانه بمانید و یک شام خانگی لذت بخش بخورید. اگر مجرد هستید فرصت خوبی است برای اینکه دوستان صمیمیتان را که از مصاحبت آنها لذت می برید به خانه خود دعوت کنید.

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 222 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php