کد خبر : 106860 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۰

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز ترجیحا ذهن خود را فقط روی یک مساله خاص متمرکز کنید. اینکه از این شاخه به شاخه دیگر بپرید نتیجه خوبی در برندارد و فقط استرس شما را زیاد می کند. بهتر است مساله موردعلاقه خود که مهارت …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ترجیحا ذهن خود را فقط روی یک مساله خاص متمرکز کنید. اینکه از این شاخه به شاخه دیگر بپرید نتیجه خوبی در برندارد و فقط استرس شما را زیاد می کند. بهتر است مساله موردعلاقه خود که مهارت بسیاری هم در آن دارید را انتخاب کنید. به این ترتیب، فکرتان متمرکزتر است و می توانید با کمک انرژی های موجود، بازدهی بیشتری هم داشته باشید. در محل کار می توانید راهکارهای مناسب برای مشکلات خود بیابید و این مساله موجب رضایت همکاران خواهد شد. به این ترتیب، استعدادهای بیشتری از خود نشان می دهید که در بهبود موقعیت شغلی شما تاثیرگذار است. از نظر عاطفی نیز، یک فضای عاشقانه و رمانتیک درست کنید و لحظه های نابی را در کنار فرد موردعلاقه خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شانس با شما یار است. همه چیز بسیار عالی و در جهت اهداف و آرزوهای شما در حرکت هستند. البته لازمه این امر این است که در مسیر اصلی باقی بمانید و با حرف ها یا نظرات دیگران، تغییر مسیر ندهید. انرژی هایی که امروز در هوا جاری هستند شما را به فرصت های بسیار خوبی می رسانند. اگر نقد و انتقادی به کارهایتان وجود دارد، به جای نشان دادن واکنش منفی، در مورد آنها فکر کنید. شاید واقعا موجب کمک شما بشوند. با خوش بینی می توانید فرصت های سرمایه گذاری مالی را نیز برای خود ایجاد کنید. در مسایل عاشقانه نیز همچنان خوش شانس هستید. در کنار فرد مورد علاقه تان می توانید آرامش و آزادی جذابی را تجربه کنید. با او در یک محیط رمانتیک قرار بگذارید و از بودنش در کنار خود تشکر کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نباید در هیچ رویدادی مثبت نگری خود را از دست بدهید. شاید تصور کنید همه چیز بسیار دشوار و سخت پیش می روند و اگر یک قدم اشتباه بردارید، همه زندگیتان نابود می شود، اما این طور هم نیست. لازم نیست از کاه، کوه بسازید و مسایل را بغرنج تر و پیچیده تر از آنچه هستند نشان دهید. این روحیه موجب پراکنده شدن دوستان از اطراف شما می شود. شاید در محل کار در یک حالت بحرانی قرار داشته باشید اما ناامید نباشید. روش کاری خود را تغییر دهید تا بسیاری از مشکلات برطرف شوند. در مسایل عاطفی، به هیچ وجه عجله نداشته باشید. بگذارید رابطه شما در یک روند عادی به جلو پیش برود. احساسات امروز شما چندان قابل اعتماد نیستند و بهتر است زیاد خود را درگیر قول هایی نکنید که نمی دانید عملی می شوند یا خیر.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید چهارچشمی مراقب اطراف باشید. باید بپایید و فرصت هایی که برایتان مهیا می شود را در هوا بقاپید. شاید در ظاهر برخی رفتارها یا کارها موجب هراس و وحشت شما بشوند، اما با اعتماد به نفس در مقابل آنها بایستید تا بتوانید موفقیتی که به دنبال آن هستید را به دست بیاورید. تنش ها می توانید روی احساسات شما تاثیر منفی بگذارند. برای نمایش استعدادهای خود، خلاقیت هنریتان را نشان دهید. ایده های امروز شما می تواند راهکار بسیاری از مشکلات موجود در محل کار باشد. در مسایل عاطفی بیشتر از قبل به عشقتان نزدیک شوید. با او قرار بگذارید و پیوند خود را محکم تر و عمیق تر کنید. اجازه ندهید رابطه شما از راه دور یا فقط تلفنی و اینترنتی باشد. دیدارهای حضوری خود را افزایش دهید و لحظه های شاد برای خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

این را باید قبول کنید طرزفکر انسان ها در مسایل مختلف بسیار با هم متفاوت است. اگر این را با همه وجود درک کنید، مشکلات ارتباطی و اجتماعی کمتری را تجربه خواهید کرد. در برابر نظرات مخالف واکنش منفی نشان ندهید، عقب نشینی هم نکنید. از ایده های هنری و خلاقانه خود در محیط کار بهره بگیرید. امروز می توانید در محل کار حسابی خودنمایی کنید و استعدادها و مهارت های خود را به نمایش بگذارید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید. از نظر عاشقانه نیز یک روز عالی در پیش دارید. هر دو می توانید با آرامش در مورد احساسات خود حرف بزنید و آزادی و شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ذهنتان درگیر هزار و یک کار مختلف است. نمی دانید دقیقا کدام را باید در اولویت قرار دهید. اما به خودتان ایمان داشته باشید. شما خیلی خوب می توانید بسیاری از کارها را به طور همزمان انجام دهید. همین قدرت مدیریت عالی و ذهن خلاق و هنری موجب می شود تا در محل کار مورد تحسین و تشویق قرار بگیرید. صمیمیت و عشق میان شما و فرد موردعلاقه تان نیز امروز بیشتر می شود. با هم به محیط رمانتیک و آرام بروید و آزادانه در مورد احساسات و خواسته های خود حرف بزنید. از عیبجویی دست بردارید و سعی کنید تا جای ممکن خودتان باشید. به این ترتیب، محبوبیت بیشتری نزد عشقتان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید ارتباط های خود را بیشتر کنید. هر چه با افراد بیشتری در ارتباط باشید، همان اندازه موفقیت بیشتری برای خود رقم زده اید. البته این را بدانید برای برقراری دوستی و نمایش استعداد و مهارت های خود باید سطح مطالعات خود را نیز بالا ببرید. هر گونه اطلاعاتی را هم رایگان در اختیار بقیه قرار ندهید. در محیط کار عقل را بر احساس ترجیح دهید تا واکنش بدی از خود نشان ندهید. در مسایل عاطفی، تا می توانید به فرد مورد علاقه خود توجه نشان دهید. برای او هدیه بخرید، برایش غذای مورد علاقه اش را درست کنید یا با هم در رستوران موردعلاقه اش قرار بگذارید. سعی کنید با توجه و محبت، رابطه میان خود را عمیق تر کنید. این مسایل موجب خرسندی او می شوند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز میزان حساسیت اطرفیان بسیار بالاست. آنها به هر بهانه ای ممکن است از شما دلخور شوند. اما شما آرام و بدون استرس باشید. نگذارید رفتار آنها در وجود شما تنش ایجاد کند. توانایی های شما زیاد است اما این طور هم نیست که در همه کارها بتوانید مدیریت امور را به دست بگیرید. بنابراین، در محل کار هیجانی و شتابزده رفتار نکنید و نگذارید این حس خودبرتر بینی برایتان مشکل ساز شود. احترام و محبت خالص در مسایل عاشقانه بسیار برایتان لازم است. می توانید با صداقت، به رابطه خود عمق بیشتری ببخشید و آرامش بهتری را در کنار هم تجربه کنید. اگر مجرد هستید شاید با فرد جدیدی آشنا بشوید که با تمایلات شما همخوانی کامل دارد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز می توانید با افزایش تعاملات و روابط اجتماعی خود، روز شاد و خوبی را تجربه کنید. هر حرفی دارید را با صدای بلند مطرح کنید. دیگران نمی دانند چه در سر شما می گذرد. باید آنها را به زبان بیاورید تا اگر سوتفاهمی هم میانتان هست، برطرف شود. با مدیریت درست کارها می توانید موفقیت زیادی در محل کار کسب کنید. در مسایل عاطفی، احتمال آشنا شدن با فرد جدیدی که کاملا مورد علاقه شما است، بسیار زیاد است. در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید تا این فرد را ببینید و با هم وارد دوستی بشوید. فقط این را در نظر داشته باشید رابطه پایدار، به صداقت نیاز دارد.

فال روزانه متولدین دی

امروز را به روز ارتباطات برای خود تبدیل کنید. با دوستان یا همکاران برنامه ریزی کنید و بیرون بروید. با هم در مورد موضوع های ارزشمند و کاری حرف بزنید تا علاوه بر تجربه شادی در کنار هم، ایده های خلاقانه نیز از هم دریافت کنید. البته از پراکنده کردن هر نوع شایعه یا غیبتی دوری کنید. در محل کار با تمرکز روی جزئیات مسایل، راهکارهای مناسب برای مشکلات بیابید و خود را یک قدم به موفقیت بیشتر سوق دهید. سختکوشی هم در این مسیر بی تاثیر نیست. امروز این امید را داشته باشید تا تلاش های شما دیده شوند و مورد تحسین قرار بگیرند. در مسایل عاطفی این را بدانید که گاهی عشق در جایی خودش را نشان می دهد که به هیچ عنوان انتظار آن را ندارید. شادی در میان جمع هایی که امروز در آنها شرکت دارید، با فردی آشنا شوید که همه جانبه مورد علاقه شما است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس می کنید کسی حواسش به شما نیست و تلاش های شما را نمی بینند. حتی زمانی که تلاش می کنید تا صادقانه در مورد عواطف خود حرف بزنید هم گویا دیگران به شنیدن حرف های شما علاقه ای ندارند. این حس ها فقط موجب تحلیل رفتن روح شما می شوند و انرژی انجام کارها را از شما می گیرند. باید بیاموزید که دیگران اجباری در خود نمی بینند تا با شما همگام شوند و خودتان باید برای موفقیت خود تلاش کنید. از نیروی کائنات و قدرت تفکرات مثبت در این مسیر کمک بگیرید. با دیگران هم درگیر نشوید و فکرتان را روی انجام کارها متمرکز کنید. از نظر عاطفی، فرد خونسردی به نظر می رسید اما قلب شما سرشار از احساس است. امروز می توانید نمای واضح تری از احساسات خود را برای فرد مورد علاقه تان به نمایش بگذارید. این مساله موجب عمیق تر شدن رابطه شما می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساسات شما فراز و فرود بسیاری دارد. یک لحظه فکر می کنید چقدر خوشحالید و لحظه دیگر تصور می کنید در ته دره هستید. هیچ حد وسطی برایتان وجود ندارد. اما این تنش ها می تواند برایتان مشکل ساز شوند. مسوولیت رفتارها و کارهای خود را به عهده بگیرید و از آنها فرار نکنید. در صورت نیاز از مشورت همکاران برای یافتن راهکار مناسب کمک بگیرید. می توانید با کمی مدیریت احساسات و کارهای خود، تعادل مناسبی در مسایل مختلف ایجاد کنید. در مورد عشق و عاطفه، بهترین و آرامش بخش ترین لحظه هابرایتان بودن در کنار فرد مورد علاقه تان است. حس حمایتی که او به شما می دهد موجب امید بیشترتان می شود. این مساله عمق رابطه تان را نیز بیشتر می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 323 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php