کد خبر : 205191 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۱

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به جای اینکه به ساز دیگران برقصید خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که قدرت درمانگر عشق حقیقی می تواند علاوه بر رضایت معنوی و احساسی، رضایت مادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. آغوشتان را برای پذیرش آنچه دنیا به شما می بخشد باز کنید. چنانچه منتظر نامه و یا تماس تلفنی در رابطه با کاری هستید به زودی، شاید حتی امروز، آن را دریافت خواهید کرد. به
غریزه و حس ششم خود اجازه بدهید در رابطه با اهداف دراز مدت شما را به راه درست هدایت کنند. در حال حاضر این احساسات شما هستند که می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. کمی به منطق خود استراحت بدهید و خودتان را برای غافلگیری های دلپذیر آماده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که امروز شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.

فال روزانه متولدین تیر

برای این که به خانواده خود نزدیک شوید باید با آنها ارتباط برقرار کنید حتی اگر از آنها دور باشید. همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید دوست داشتن تنها به حرف زدن نیست، پس محبت خود را در عمل نشان دهید. امروز را برای خودتان روز ارتباط با عزیزان بنامید. از لحاظ اقتصادی شما توانایی اینکه درآمد بیشتری داشته باشید را دارید. آن برنامه تجاری که در سر دارید را شروع کنید و به استقلال و آزادی اقتصادی برسید. یادتان باشد، این که بنشینید تا اوضاع خودش درست شود برای شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از شما حرکت، از خدا برکت! مطمئن باشید اگر زمان و انرژی کافی بگذارید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. احساساتتان را خودتان به کسی که دوست دارید بگویید و کسی را واسطه نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود، روزی که به قول هایی که اواخر هفته پیش یا اوایل این هفته داده اید عمل خواهید کرد، به ویژه اگر این قول ها در رابطه با خانه و خانواده باشد. هرچند ممکن است به نظرتان سخت بیاید، اما سعی کنید تغییرات را بپذیرید. این کار می تواند به رشد شما کمک کند. اخبار خوبی که منتظرشان بوده اید به زودی خواهند رسید و شما با خوشحالی تمام پذیرای آنها خواهید بود. دلتان می خواهد کمی وقت برای خودتان و سلامتتان کنار بگذارید، حتما این کار را بکنید، سلامتتان را تحت نظر داشته باشید، به اندازه کافی استراحت کنید و مواظب خودتان باشید. اگر می خواهید رژیم بگیرید الان بهترین وقت برای شروع این کار است و خیلی زود نتیجه خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین شهریور

درست است که دوستان و خانواده تان برای شما خیلی عزیز هستند، اما بد نیست با افرادی جدید آشنا شوید. جسور و کنجکاو باشید و به استقبال افرادی جدید بروید که رنگی تازه به زندگیتان اضافه کنند. تفکرتان باید مثبت باشد و اجازه ندهید ترس ها و تأخیرها از آنچه می تواند تأثیری خوب بر روی زندگی عاطفیتان بگذارد جلوگیری کنند. تجربه های اجتماعی خوشایندی را برای خودتان تصور کنید تا این انرژی مثبت به فرصت های شما سرعت ببخشد. اتفاق های دیشب و دیروز را فراموش کنید و به ذهنتان استراحت بدهید. امروز کار گروهی ذهن شما را به چالش و فعالیت خواهد کشاند و می توانید در زمینه کاری تصمیمات خوبی بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

انرژی ها و احساس هایی در درونتان ذخیره شده اند که راه خروجی ندارند و این شما را دچار آشفتگی کرده است. بهترین درمان این حالت شروع یک کار هنری و یا خلاقانه است که بتوانید احساسات و انرژی خود را در آن تخلیه کنید. یک نفر در انجام وظایف خود تنبلی کرده است و شما برای این که کنترل اوضاع را به دست بگیرید تظاهر به عصبانیت کنید. امروز احساس می کنید که یک چیزی کم دارید و یا کاری باید انجام میداده اید که یادتان رفته است و این احساس دارد شما را دیوانه می کند. بیهوده خودتان را عذاب ندهید. به غریزه خود اطمینانکنید و با آرامش کارهایتان را انجام دهید. مطمئن باشید که شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

موفقیت اجتماعی شما تضمین شده است، اما یادتان باشد که آنهایی که در گذشته از شما حمایت کرده اند را فراموش نکنید. کمی تلاش کرده و سپاسگزاری خود را به آنها نشان دهید. امروز هنوز ذهنتان درگیر چیزی است که دیروز درباره یکی از اطرافیانتان فهمیده اید. چطور پیش از این متوجه نشده بودید؟ این هیچ اهمیتی ندارد، به کارهای روزانه تان بچسبید، ذهنتان را با آنها مشغول کرده و این موضوع را فراموش کنید. امروز همراه با عشقتان روزی رمانتیک و پر از تفریح و شادی خواهید داشت. اگر مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید، امروز از آن روزهایی است که ممکن است دنیا به کام شما بگردد.

فال روزانه متولدین آذر

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. امروز با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 194 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php