کد خبر : 141793 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۳۰

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساسات کاملا مثبتی دارید و نگاهتان به همه چیز کاملا خوب و خوشبینانه است. امروز آغاز یک دوره جدید در زندگی است؛ دوره ای که شما را به سوی موفقیت بیشتری سوق می دهد. امروز پس از چهارماه بالاخره آن تحولی که در زندگی منتظر آن بوده اید را شاهد خواهید بود. در ضمن، بسیار هم دست و دلباز خواهید بود. به طور مثال، برای شرکت شیرینی می خرید یا دوستان را به خانه خود دعوت و از آنها پذیرایی می کنید. برای اینکه علاقه خود را به عشقتان نشان دهید، روش های خلاقانه ای کشف کنید. اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه را دارید نیز امروز زمان مناسبی است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بالاخره پس از چهار ماه از تنبلی و بی انگیزه بودن دست بر می دارید و برنامه هایی که در ذهنتان هست را می توانید اجرایی کنید. ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. دایره دوستانتان را توسعه دهید و با افراد بیشتری تعامل و گفت‌وگو داشته باشید. این کار باعث می شود تا از هر انسانی چیز تازه ای یاد بگیرید. در ضمن، نوعی تفریح و سرگرمی تازه هم برای خودتان دست و پا کرده اید که بسیار دلچسب خواهد بود. سعی کنید بیشتر نیمه پر لیوان را ببینید و از منفی گرایی دوری کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان آن است تا به خودتان برسید و بیشتر به خواسته ها و سلامت خود اهمیت دهید. خوش بینی هایی که امروز دارید، کمک می کنند تا خیلی از پروژه هایی که مدت های زیادی بی نتیجه در گوشه ذهن یا کامپیوتر شما در حال خاک خوردن هستند را اجرایی کنید. تردیدها را کنار بگذارید. از امروز غبار تیره‌گی ها کنار رفته و دید شما به زندگی و رویدادها عوض شده است. از این فرصت برای طی کردن پله های ترقی استفاده کنید. در ضمن، حس دست و دل بازی شما نیز امروز زیاد است، عشقتان را به شام دعوت کنید یا برای او هدیه ای بخرید. لازم نیست زیاد ریخت و پاش کنید همین که موجب خوشحالی فرد موردعلاقه تان بشوید، کافی است.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز هیچ چیزی جلودار شما نیست. سرشار از انرژی هستید و امروز این فرصت را دارید تا همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. اگر تردیدهای درونی مانع از انجام کارهایی می شود که دوست دارید، امروز همه آنها از بین خواهند رفت. خوش شانسی به شما روی آورده است. همه افکارتان را اجرایی کنید و خیالتان راحت باشد که درست و دقیق انجام خواهند شد. با دید روشنی که امروز به مسایل دارید، رابطه عاطفی خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز پیش از اینکه کاری را از نو آغاز کنید به همه جوانب آن درست فکر کنید. خوش بین باشید و مطمئن باشید همه کارهای امروز شما نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت. لبخند بزنید و بدانید عصبانتیت شما را از برنامه هایتان دور خواهد کرد. احساسات منفی را از خود دور کنید و هرکسی به شما بدی کرده یا موجب ناراحتیتان شده است را ببخشید و فراموش کنید. به این ترتیب، بار زیادی از روی ذهنتان برداشته می شود و با خلاقیت بیشتر کار و مهربانی بیشتر، رفتار خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش‌بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

چشم انداز بلندی برای خود تعریف کنید. سعی کنید آینده را طور دیگری برای خود ترسیم کنید. آیا دوست دارید مدیریت همه بخش های زندگی را به دست بگیرید و خودتان در صدر همه چیز قرار داشته باشید. امروز زمانی اسن که شما از یک تنبلی یا رخوت چهارماهه بیرون می آیید و می توانید آغاز دوره جدیدی در زندگی را تجربه کنید. برای خود اهداف بلندمدت داشته اباشید. حتی برای بیان عشق به فرد علاقه تان نیز نوآوری داشته باشید و با روشی تازه و هیجان انگیز در مورد خودتان به او بگویید.

فال روزانه متولدین آذر

به این فکر کنید که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید و آیا به آن موقعیتی که آرزو داشته اید، رسیده اید؟ یادآوری گذشته این مزیت را دارد که از اشتباه های خود درس می گیرید و دیگر آنها را تکرار نمی کنید. اما نباید در گذشته غرق شوید و از برنامه های آینده خود جا بمانید. امروز سرشار از هیجان هستید اما این کافی نیست. باید آن را بیشتر کنید. امروز روی مسایلی متمرکز شوید که شما را در مسیرهای تازه ای از زندگی قرار می دهند. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و در هوا بقاپید.

فال روزانه متولدین دی

امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز حس خوش‌بینی دارید و باعث می شود تا در ارتباط های خود موفق تر باشید و از این فرصت برای توسعه دایره دوستان استفاده کنید. برای عشقتان برنامه های هیجان انگیز ترتیب دهید تا موجب خوشحالی او شود. یا به روشی تازه و متفاوت در مورد علاقه خود با او حرف بزنید. امروز در جمع های دوستانه می توانید همانند ستاره بدرخشید. حس دست و دل بازی مالی که دارید نیز در این امر بی تاثیر نیست. دوستان خود را دعوت می کنید و آنها نیز توجه بیشتری به شما خواهند داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز شانس شما است. کلی اتفاق های خوب برایتان روی خواهند داد. از این فرصت برای جلب توجه فردی که دوستش دارید، استفاده کنید. روی سلامت خود بیشتر تاکید داشته باشید. شما امروز باید سبزیجات و نوشیدنی های سالم مصرف کنید و از عادت های مضر دوری کنید. بهترین زمان برای الهام بخشیدن به خود و به دست گرفتن کارها و پروژه های جدید، امروز است.

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 164 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php