کد خبر : 244993 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

فال روزانه امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین زندگی شما حول روابط اجتماعی که دارید می چرخد. شما فردی اجتماعی و شاد و اهل گفت و گو هستید که از زمان گذراندن با دیگران لذت می برید، با این حال این اواخر کمی منزوی شده اید. از احساس نیاز به تنهایی فرار نکنید، این …

فال روزانه امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396

فال روزانه متولدین فروردین

زندگی شما حول روابط اجتماعی که دارید می چرخد. شما فردی اجتماعی و شاد و اهل گفت و گو هستید که از زمان گذراندن با دیگران لذت می برید، با این حال این اواخر کمی منزوی شده اید. از احساس نیاز به تنهایی فرار نکنید، این نیازی کاملا طبیعی است، حتی برای شما! سعی کنید در حرف هایتان زیاد اغراق نکنید. داستان هایی که می گویید آنقدر هیجان انگیز هستند که دیگر نیازی به مبالغه نداشته باشند. برای اینکه ایده هایتان علاوه بر خوب بودن منطقی نیز به نظر برسند حتما به واقعیات پایبند باشید. اگر امروز شیطنتتان گل کرده است و دلتان می خواهد سر کار مدام برای عشقتان پیام های عاشقانه بفرستید هیچ اشکالی ندارد.کمی شیطنت ضربه ای به کارتان وارد نمی کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز قبل از حرف زدن حسابی به چیزهایی که می خواهید بگویید فکر کنید، چرا که حرفی که از دهان بیرون می آید همچون مرغی است که از قفس بپرد. معمولا حواستان به حرف هایی که می زنید هست، اما امروز ممکن است بلند بلند فکر کنید و نا خواسته اطرافیانتان را برنجانید. پس با دقت حرف بزنید که اگر دلی شکسته شد پشیمانی دیگر سودی ندارد. هیچ جای دنیا مثل خانه آدم نمی شود. شما هم امروز اصلا دلتان نمی خواهد خانه را ترک کنید. ترجیح می دهید در خانه بمانید و سریال های مورد علاقه تان را ببینید. بهترین حالت این است که با همسرتان یک فنجان چای داغ بنوشید و تلویزیون نگاه کنید. مطمئن باشید این کار امروز برایتان از هر تفریح دیگری لذت بخش تر خواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز خشم و عصبانیت غریبی در وجودتان نهفته است که منجر به بداخلاقی و یا حتی سنگدلی در وجودتان می شود و حتی هنگام حرف زدن با دیگران حالتی تهاجمی به خود می گیرید. با این حساب می توان به سادگی نتیجه گرفت که امروز روز خوبی برای تلاش در زمینه حل مشکلات به ویژه آنهایی که نیاز به بحث و گفتگو دارند نیست، چرا که آتشی که در کلام شما وجود دارد تنها اوضاع را خرابتر می کند. امروز در میان گذاشتن نیازها و احساستان با کسی که دوست دارید نیز کار آسانی نخواهد بود. اما در دیگر زمینه ها پس از پشت سر گذاشتن دوره ای از مشکلات اوضاع امروز بهبود خواهد یافت، پروژه های کاری را به پایان رسانده و احساس آرامش خواهید کرد. با خیال راحت می توانید استراحت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید ولی احساس سر در گمی می کنید، بهتر است برای نظرسنجی به هرکسی مراجعه نکنید. تنها از چند نفر که به آنها اعتماد کامل دارید کمک بخواهید. پرسیدن نظر هرکسی که جلویتان می آید تنها شما را گمراهتر خواهد کرد. از افرادی که دانش و اطلاع کافی دارند نظر بخواهید، اما برای گرفتن تصمیم به خودتان رجوع کنید، این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. امروز کمی بی حوصله هستید، ولی سعی کنید مثل همیشه به کارهای روزمره تان بپردازید. حتی انرژی و حوصله کافی برای وقت گذراندن با عشقتان را نیز ندارید و دلتان نمی خواهد از رسانه های اجتماعی نیز سر و کله بزنید. اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید الان وقتش است.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز تا دلتان می خواهد رویاپردازی کنید، بزرگ ترین رویاهایی که به ذهنتان می آیند! امروز ذهنتان سرشار از ایده های ناب و تازه است. دلتان می خواهد کار جدید و کلاس بالایی را شروع کنید. بهتر است نقشه هایتان را برای خودتان نگه دارید. حداقل تا وقتی که چیزی واقعا تاثیرگذار برای ارائه به دنیا داشته باشید. در واقع بهتر است امروز هیچ چیز جدیدی را شروع نکنید. یک کار جدید، یک دویتی جدید، یک رابطه جدید، هیچ کدام امروز به شماتوصیه نمی شوند. حتی اگر اولین دیدارتان با کسی را برای امروز برنامه ریزی کرده اید بهتر است آن را به تعویق بیندازید. امروز جاه طلبی های اطرافیان به نظرتان خیلی خنده دار خواهد آمد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ذهنتان شدیدا درگیر فرد و یا اتفاقی غیر قابل درک خواهد بود. هر چقدر هم که به این موضوع فکر کنید، پیدا نکردن جواب سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده اند تنها شما را گیجتر خواهد کرد. بهتر است در مورد این مسئله از دوستانی که به آنها اطمینان کامل دارید نظرسنجی کنید، بلکه آنها بتوانند به شما کمک کنند ماجرا را از زاویه دیگری بنگرید. نگران نباشید، بالاخره حقیقت ماجرا را خواهید یافت. امروز وقت آن رسیده که به جزئیات توجه کنید و کارهای نیمه کاره خود را تکمیل کنید. آنهایی که دوست دارید را اصلا نادیده نگیرید و به آنها توجه کنید. در مکالمه سعی کنید حرف هایتان را رک و واضح بگوئید تا هر دو طرف راحت باشند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز بسیار خوبی است برای این که به بدن خودتان رسیدگی کنید. با گفتن اینکه کمر دردتان و یا درد زانویتان به زودی خوب می شود خودتان را گول نزنید. تلفن را بردارید و از دکترتان وقتی برای ملاقات بگیرید. اگر یک روز برای خودتان وقت بگذارید به جایی بر نمی خورد. امروز در انتخاب هایتان دچار مشکل خواهید شد. از طرفی دلتان می خواهد همه چیز صحیح و عادلانه باشد، از طرفی دیگر نیز جاه طلبی شما باعث می شود تمایل داشته باشید خودتان را در اولویت قرار دهید. اما حتی اگر این کار را می کنید سعی کنید با مهربانی همراه باشد. چنانچه کسی را دوست دارید امروز فرصت مناسبی است که تصمیمات جدی در مورد رابطه خود بگیرید و تکلیف خودتان را معلوم کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز هر چقدر هم که مثبت اندیش باشید و انتظارات زیادی از زندگی داشته باشید، بهتر است پاهایتان را روی زمین سفت زیر پایتان بگذارید و واقع بین باشید. با وجود این که اغلب آدم خوش شانسی هستید به نفعتان است امروز زیاد روی شانستان حساب نکنید و منطقی قدم بردارید. تمرکزتان را بالا ببرید و به جزئیات توجه کنید. توصیه می شود امروز به جای عشق روی کارتان متمرکز شوید و سخت کار کنید. تا چند روز دیگر در کنار کار می توانید به عشقتان نیز رسیدگی کنید. به زندگی حرفه ای خود بیندیشد. آیا مطمئنید برای انجام کاری که الان می کنید به دنیا آمده اید؟ آیا از استعدادهایتان نهایت استفاده را می کنید؟

فال روزانه متولدین دی

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما معمولا ترجیح می دهید به جای اینکه احساسات خود را با همه در میان بگذرانید آنها را برای خودتان نگه دارید. اما امروز دلتان می خواهد یکی را پیدا کرده و خشم خود را بر سر او تخلیه کنید، اما خودتان نیز دلیل اصلی این ناراحتی را نمی دانید. پس بهتر است این کار را نکنید، چون اگر انتظار عذرخواهی از کسی دارید آن را دریافت نخواهید کرد. بهتر است با ملایمت رفتار کنید و با اطرافیان بر سر مسائل به توافق برسید. احساس نمی کنید در زندگی عاطفیتان قرار است اتفاق های تازه ای بیفتند؟ به غریزه خود اعتماد کنید و او شما را در زمان مناسب، به جای مناسب و به کنار شخص مناسب خواهد برد. به احساس خود اعتماد کنید و جلوی خودتان را نگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و واقعا دلتان می خواهد این کارها را یکی یکی از لیست کارهای روزانه خود خط بزنید، اما انجام این کار خیلی آسان نخواهد بود. احساس می کنید انرژی کافی را ندارید و موبایلتان حواستان را خیلی پرت می کند. تنبلی را کنار بگذارید، موبایلتان را سایلنت کنید و بچسبید به آن هم کاری که روی سرتان ریخته است، مطمئن باشید از موبایل بازی به جایی نمی رسید. آخرین باری که با عشقتان راجع به تعهدات مشترکی که دارید صحبت کرده اید چه زمانی بوده است؟ امشب وقت بسیار مناسبی برای این کار است. گاهی گفتن اینکه نیازهایتان برآورده نمی شوند کار خیلی سختی است، اما اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کرده و بهبود بخشید باید این کار را انجام دهید.

  فال روزانه امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 180 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php