کد خبر : 81265 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۴:۰۸

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز انرژی زیادی برای مکالمات غیرمنتظره در اختیار دارید، ولی باید مواظب باشید که به چه کسانی اعتماد می کنید. عنصر فانتزی امروز برایتان مهم می شود. شاید دلیلش این باشد که شما همه چیز را در نگاه اول قبول می کنید. باید مطمئن شوید که …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

امروز انرژی زیادی برای مکالمات غیرمنتظره در اختیار دارید، ولی باید مواظب باشید که به چه کسانی اعتماد می کنید. عنصر فانتزی امروز برایتان مهم می شود. شاید دلیلش این باشد که شما همه چیز را در نگاه اول قبول می کنید. باید مطمئن شوید که هر چیزی را قبل از انجام دوباره چک می کنید. خودتان را برای بدترین چیزها آماده کنید. علیرغم اتفاقاتی که اخیراً در روابط شما رخ داده است، انرژی امروز باعث می شود که کمی سرعت خود را کاهش دهید و نفسی تازه کنید و کمی مسیرتان را منحرف کنید. امروز تا آنجائیکه بحث امور رمانتیک شما مطرح است، باید غر زدن را کم کنید و با خودتان و شریک زندگی تان آرامش بیشتری در پیش بگیرید تا شرایط بهتر شود. بگذارید ذهنتان مانند دریاچه ای آرام شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید متوجه شوید که امروز لزوماً نسبت به احساسات و عواطف خود مهربان نیستید. شاید احتمالش زیاد باشد که طرف مقابل به حقایق و اطلاعات اهمیتی بیش از عواطف بدهد. شاید لازم شود که برای خودتان مترجمی جور کنید تا حرف های طرف مقابل را برایتان ترجمه کند. شک نکنید و اگر سوالی دارید بپرسید تا همه چیز برایتان روشن تر شود. انرژی امروز کهکشان باعث می شود که شما شانس کاهش گرمای رابطه را داشته باشید و بگذارید رابطه شما آرامش بیشتری بیابد و گرمای آن شما را نسوزاند. این باعث می شود که شما بهتر شوید و حس بهتری داشته باشید و تغییر لازم را برای ایجاد تعادل در زندگی تان اعمال کنید. پس در حال حاضر آرام باشید و به چیزهای آرامش بخش فکر کنید و از بقیه مسائل لذت ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید حس کنید که انگار امروز همه چیز علیه شما برگشته است و شاید طرفتان دیگر به آنچه شما می گویید علاقه ندارد و نمی خواهد آن را بشنود. شاید این انعکاس عدم توانایی خودتان برای گوش دادن به حرف های طرف مقابل باشد. باید دیدگاه خود را کلی تر و جامع تر کنید و چشم هایتان را به روی دنیای اطرافتان باز کنید. بجای آنکه فقط روی خودتان تمرکز کنید، باید به کل جامعه بنگرید. شاید امروز برایتان سر هم کردن دو جمله هم سخت باشد، علیرغم آنکه شما معمولاً خوب صحبت می کنید و ارتباط خوبی برقرار می کنید. انرژی امروز باعث می شود که الگوهای فکری خود را عوض کنید. شاید امروز در مورد رابطه فعلی خود با عشقتان بطور جدی بیندیشید، ولی شاید بهتر بود که این کار را نمی کردید. فقط مدتی در جهت جریان امور پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

بگذارید امروز احساسات شما با عواطف تان پیش برود و نترسید و در مورد یافته های خود بطور آزادانه با دیگران صحبت کنید. نگذارید چهارچوب ذهنی شما آنقدر منطقی و عقلانی شود که نتوانید موقعیت را آنطور که هست ببینید. جنبه تحیلی خود را کنار بگذارید تا بتوانید از چشم انداز انتزاعی تری به امور بنگرید. بخشی از ذهنتان که معمولاً از آن استفاده نمی کنید را بکار بگیرید. انرژی امروز کهکشان ها باعث می شود که وارد فاز احساسی بسیار خوبی شوید. دوست دارید عشقتان را به شام دعوت کنید و فضای رمانتیک و عاشقانه ایجاد کنید و با هم از آرزوهایتان حرف بزنید و خوش بگذرانید. در واقع برای شما هیچ چیز لذت بخش تر از حرف زدن با عشقتان نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

بدانید که امروز شما همه واقعیت هایی که نیاز دارید را در اختیار دارید. شما احساس بسیار خوبی دارید. از این اعتماد به نفس خود استفاده کنید و به سمت آنچه می خواهید به آن دست پیدا کنید قدم بردارید. بگذارید ذهنتان باز شود و وارد دنیای بهتری شود و بتوانید از تخیلات و تصورات خود استفاده بهتری نمایید. از واقعیت ها به عنوان مبنایی برای انجام کارهای خلاقانه استفاده کنید. شاید امروز بهترین روز برای انجام تغییرات عمده یا تصمیم گیری های مهم درباره رابطه عشقی شما نباشد. انرژی امروز به شما کمک می کند تا مرزهای محو را مشخص تر کنید و بگذارید که روند فکری شما به حالت عادی دربیاید، تا بتوانید همه چیز را واضح تر ببینید. بهتر است که ادراک و شناخت خود را به سمت جواب های واقعی سوق دهید. بهتر است در جهت جریان پیش بروید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از لحاظ عاطفی درگیر هستید، و به توجه و محبت نیاز دارید. خودآگاهی بالای شما در هر موقعیتی ممکن است شما را دیوانه کند. شاید فقط نیاز دارید که سرعت همه چیز را کاهش دهید و کمی آرامش بیابید. بجای آنکه خودتان را خسته کنید، از این موقعیت لذت ببرید. هرچه بیشتر خود را رها کنید و مشاهدات خود را بیشتر کنید، برایتان بهتر است و بهتر نتیجه می گیرید. انرژی امروز شاید برنامه سازی درست را برایتان راحت نکند یا نتوانید تصمیم مهمی را اجرایی کنید. از خودتان می پرسید که چطور توانسته اید اصلاً به یک نتیجه برسید و شاید سلامت خود را زیر سوال ببرید. رابطه شما در طول چند روز آینده بدون تغییر می ماند. بهتر است که رابطه خود را به همین منوال ادامه دهید.

فال روزانه متولدین مهر

شما شانس و فرصت آن را دارید که امروز خوددرمانی کنید تا بتوانید بطور مستقیم با درون خود ارتباط برقرار کنید بدون آنکه دیگران حواستان را پرت کنند. آنچه در توان دارید انجام دهید زیرا مسائل درونی نیاز به توجه بیشتری دارند. باید یاد بگیرید که بجای تکیه کردن روی دیگران، خودتان نیازهایتان را رفع کنید و به مسائل خودتان رسیدگی کنید. با آنکه گرایش شما به این است که شریک زندگی تان را راضی نگه دارید، ولی از ته دل می دانید که ندای درونی شما چه می گوید. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا به آنچه دوست دارید انجام دهید فکر کنید و رفتارتان همین را نشان می دهد. شاید قدم بعدی شما چندان منطقی نباشد، ولی اینکه بدانید در دلتان چه می گذرد و احساسات واقعی شما چه می گوید و گوش دادن به آن قطعاً برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان

شاید کمی از حال و هوای امروز گیج شوید، که این باعث می شود که اقدامات شما سریعتر شود و رویکردی موقتی و گذرا به مسائل داشته باشید. به احتمال زیاد، این رویکرد دقیقاً با پروتکل متدیک شما همراستا نیست. آنچه لازم است انجام دهید تا جلوه بهتری به روتین روزانه شما داده شود. امروز روش متفاوتی در پیش بگیرید. انرژی امروز کهکشان ها شاعر درون شما را تشویق می کند تا خودش را نشان دهد. شما معمولاً حرف تان را نمی پیچانید و مستقیم سر اصل می روید و روراست حرف تان را می زنید و این در صورتی است که لازم باشد که این کار را بکنید. با این حال امروز حس می کنید که در دلتان خبرهایی است و دوست دارید حرف دلتان را با عشقتان در میان بگذارید. از این الهام و حس لذت ببرید و حرف دلتان را به شریک زندگی تان بگویید تا او هم با شما همراه شود و از این درد دل با هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

آماده باشید چون امروز باید لباس هایتان را با هم ست کنید و آنها را با کتانی و کت راه راه ست کنید. بگذارید شخصیت درونی شما امروز خودش را نشان دهد. امروز روزی عالی و معرکه برای شماست و باید احساس آزادی کنید و خودتان را رها کنید و بلند بلند حرف هایتان را به تمام دنیا بزنید. باید امروز اعتماد به نفس بالای خود را نشان دهید. از این روز و این زمان حداکثر استفاده را ببرید. از لحاظ عشقی برایتان بسیار سخت می شود که جواب مستقیم و روراستی به طرف مقابل بدهید و انرژی امروز ممکن است دلیل آن باشد. وقتی نوبت به مسئله ای حساس و حیاتی می رسد، عشقتان به راحتی نمی تواند از پاسخ دادن در برود و موضوع را عوض می کند. شاید شما حقیقت را از زبان او نشنوید، ولی بالاخره جواب خود را پیدا می کنید و می توانید پس از شنیدن حقیقت، تصمیمی درباره آن بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

راحت باشید و امروز از خلاقیت خودتان برای حل کردن هر مشکلی که پیش می آید استفاده کنید. حس نکنید که حتماً به رویکردی متدیک و عقلانی نیاز دارید تا این کار را بکنید. این نوع چهارچوب ذهنی قبلاً آزمون خود را پس داده است. زمان آن رسیده که روش شهودی تری را امتحان کنید تا هر وظیفه ای که در حال حاضر باید به انجام برسانید را تمام کنید. سعی کنید ذات و ماهیت حساس خود را تمرین دهید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که موقعیتی بین شما و عشقتان وجود دارد که تبدیل به مانعی واقعی و ملموس بر سر راه ارتباط واقعی شما شده است که به تدریج از بین می رود و راه شما صاف می شود. شما کم کم کشف می کنید که چه چیزی در این میان مشکل ایجاد کرده و می توانید راه درست کردن آن را بیابید. کلید کار این است که با هم مهربان باشید و واقعاً حرف های همدیگر را بشنوید. این برای مشکل شما یک راه حل واقعی است.

فال روزانه متولدین بهمن

انرژی امروز برای شما بسیار مهم است و شما از یک وظیفه به وظیفه ای دیگر می پرید و از فردی به فردی دیگر جهش می کنید. امروز چیزهایی می یابید که اصلاً انتظارشان را نداشتید، پس آماده سورپرایزهای زیادی باشید. امروز چیزی در فضا وجود دارد که به شما الهام می دهد تا او را بزرگتر از آنچه فکر می کردید کنید. به افرادی بپیوندید که نکات مشترک زیادی با شما دارند و دیدگاه آنها نسبت به زندگی مشابه دیدگاه شماست. شاید حس کنید که اتمسفری که بین شما و عشقتان یعنی عزیزترین فرد زندگی تان وجود دارد کمی بیش از حد احساسی و رمانتیک شده است، آنهم برای روزی مانند امروز و این باعث می شود که تا حدودی از او فاصله بگیرید تا با این قضیه کنار بیایید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که شما در تماس بیشتری با احساسات و عواطف خود قرار بگیرید و این باعث می شود که راحت نباشید. امروز باید صبر و شکیبایی بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حس می کنید که انگار قلبتان با شما روراست نیست و فریبتان می دهد. شاید شما خودتان را با نیرویی قدرتمند درانداخته اید که باعث می شود به نحوی به خودتان شک کنید. از این صدای بلند و سرزنش کننده گول نخورید. معنای واقعی حرف ها را جستجو کنید. بدین ترتیب از آنچه در درونتان جریان دارد بیشتر آگاه می شوید. آماده باشید تا نیروهای لجوج و کله شق را کنار بگذارید و حضوری قدرتمند در دنیای امروز داشته باشید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که روزی مثل امروز انگار فقط برای شما و عشقتان ساخته شده است. شما می توانید از امروز حداکثر استفاده را بنمایید و کمی استراحت کنید و همه چیز را آسان بگیرید. ولی برای آنکه امروز روز خاصی برای هر دوی شما باشد، باید محیطی دلپذیر و گرم فراهم کنید و از هر چه در چنته دارید استفاده کنید و عشقتان به یکدیگر را جشن بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 249 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php