کد خبر : 107166 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۸

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین این را بدانید که همیشه کنترل اوضاع نمی تواند به دست انسان باشد. مواقعی در زندگی هستند که باید عادت های بد را کنار گذاشت تا بتوان سالم تر و راحت تر زندگی کرد. ترک عادت دشوار است اما …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

این را بدانید که همیشه کنترل اوضاع نمی تواند به دست انسان باشد. مواقعی در زندگی هستند که باید عادت های بد را کنار گذاشت تا بتوان سالم تر و راحت تر زندگی کرد. ترک عادت دشوار است اما شما توانایی ذاتی آن را دارید. برخی واقعیت ها در زندگی وجود دارند و به جای مبارزه با آنها، بهتر است تسلیم باشید. اگر در محل کار کسی هست که می خواهد شما را متقاعد کند کاری که او می خواهد را انجام دهید، بهتر است روی آن تامل داشته باشید و سریع تصمیم گیری نکنید. در مسایل عاطفی کمی بی حوصله هستید و حرف چندانی میان شما وجود ندارد. شاید هم فقط در یک تضاد فکری با هم هستید و این موجب می شود تا زیاد با حرف های هم موافق نباشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز انرژی خوبی در هوا جاری است. می توانید موانعی که در روزهای اخیر موجب کلافگی شما شده بود را بردارید و با قدرت و تمرکز کارهایتان را به انجام برسانید. بهترین فرصت برای برنامه ریزی دقیق، امروز است. البته شاید افرادی هم باشند که سنگ لای چرخ شما بگذارند و با ایده های انحرافی موجب ایجاد تردید در دل شما بشوند. هوشیار باشید و در دام آنها گرفتار نشوید. در رابطه عاشقانه خود خیلی مطمئن نیستید به چه سمتی در حرکت هستید، اما حالتان با هم خوب است و می توانید هیجان و شادی زیادی در کنار هم داشته باشید. فقط مراقب حرف هایی باشید که به زبان می آورید.

فال روزانه متولدین خرداد

رویاپردازی همیشه هم بد نیست. گاهی حتی نیاز است از واقعیت های تلخ کمی فاصله بگیرید و در عالم خیال، هر آنچه دوست دارید را تجربه کنید. با آزاد کردن افکار خود می توانید رابطه بهتری هم با دنیای واقعی داشته باشید. طوفان های فکری و خیال هایی که می توانند واقعی شوند در روند پیشرفت کاری شما نیز موثر هستند. فقط این مساله را در ذهن داشته باشید که شاید ایده های دیگران خوب باشند اما نباید بگذارید افسار کارهای شما را به عهده بگیرند. اجازه دخالت به هرکسی را ندهید. با عشق خود در یک عالم عجیب سیر خواهید کرد. او نیز فاز فکری مشابه شما دارد و این تجربه دلچسبی برای هر دوی شما برجای خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین تیر

اگر خودتان با افکارتان زندگی را سخت نکنید، زندگی این قدر که تصور می کنید سخت و پیچیده نیست. ساده بودن را سرلوحه رفتارهای امروز خود قرار دهید. تعامل و معاشرت خود را با اطرافیان و به ویژه افرادی که افکار ارزشمند و آینده نگری دارند بیشتر کنید. از نظرات آنها در راستای تحقق ایده های خود کمک بگیرید. فناوری نیز می تواند کمک شایانی به شما بکند. اگر لازم است در این حوزه تحقیق و مطالعه خود را بیشتر کنید. در مسایل عاطفی، با مخالفت هایی که با او دارید متوجه می شوید جنبه هایی در شخصیت او وجود دارد که تاکنون از آنها آگاه نبوده اید. کلمات و نوع بیان آنها روی رابطه امروز شما بسیار موثر هستند. روی انتخاب آنها وسواس بیشتری به خرج بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

روی زندگی شخصی خود متمرکز باشید. حسادت به دیگران فقط موجب آزار خودتان و دوری دیگران از شما می شود. از حالت نرمال زندگی کمی فاصله بگیرید و تنوع و هیجان جدیدی را وارد زندگی خود کنید. برای اینکه بتوانید در شغل خود موفق تر باشید شاید لازم باشد دوره های آموزشی در زمینه کار خود یا در زمینه فناوری را پشت سر بگذارید. از مشورت و راهنمایی همکاران نیز کمک بگیرید. عشق و عاطفه برایتان ارزش زیادی دارد. امروز می توانید با جادوی کلمات عشفتان را بیشتر مجذوب خود کنید. فقط باید مهربان باشید و بدانید چه مسایلی موجب خوشحالی او می شوند.

فال روزانه متولدین شهریور

اینقدر از ناراحت شدن دیگران هراس نداشته باشید. سعی کنید همیشه خودتان باشید و حرف های خود را بدون نگرانی مطرح کنید. بیش از همه باید برای خودتان ارزش قایل باشید. اینکه بخواهید دایم مراعات دیگران را بکنید در آخر خودتان را آزار می دهد و هیجان و شادی را از زندگی شما می گیرد. با انرژی روی کارهای خود متمرکز باشید. شاید با مخالفت هایی در محل کار مواجه شوید اما با فکر باز بهترین مسیر برای بهبود اوضاع را بیابید. در مسایل عاطفی نیز فرصتی برای حرف زدن با عشقتان تعیین کنید و هر چه در دل دارید، با او در میان بگذارید. خودتان را دست کم نگیرید و در هر حالتی اعتماد به نفستان را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید با در دست گرفتن مدیریت کارها و ایراد سخنان ارزشمند، اطرافیان را مجذوی خود کنید. انرژی های بسیاری در اطراف شما جاری هستند که می توانید با کمی هوشیاری از آنها استفاده های درستی داشته باشید. البته مراقب اطراف و اطرافیان نیز باشید. کمک کردن به دیگران بسیار خوب است اما اگر کسی از شما کمکی خواست اول بررسی کنید و سپس انجام دهید. گاهی یاری رساندن به دیگران می تواند نتیجه عکس دهد و برای هر دو طرف بد تمام شود. مراقب باشید. در مسایل عاطفی نیز با حرف های خوب می توانید فرد موردعلاقه تان را بیشتر به خود نزدیک کنید اما در انتخاب کلمات خیلی مراقب باشید.

فال روزانه متولدین آبان

خود را برای یک تغییر اساسی و مهم آماده کنید. شاید آنچه در سر دارید با رویدادهای امروز یکی نباشند. اما ناامید یا ناراحت نباشید. سرعت خود را افزایش دهید. شاید لازم باشد از روند همیشگی خود دست بکشید و به طریقه دیگر رفتار کنید. البته این را بدانید خیلی روی حالت خوش شانسی نسیتید و نباید ریسک های بزرگی بر خود تحمیل کنید. محافظه کار باشید و از دیگران و افکار و نظراتشان برای انجام بهتر کارها کمک بگیرید. در رابطه عاطفی خود حرف های بسیاری برای بیان دارید. هراس را کنار بگذارید و خوتان باشید اما جانب احتاط را نیز رعایت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

هراس های همیشگی را کنار بگذارید. اجازه دهید زندگی در حالت عادی خود جریان داشته باشد و بیهوده با نیروهای جاری مبارزه نکنید. ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید تا بتوانید آن روی زندگی را نیز ببینید و حالتان با آن خوب شود. شاید لازم باشد برای موفقیت در کنار به دنبال دوره های آموزشی بروید. فناوری نقش مهمی می تواند در کارهای شما داشته باشد. اگز مخالفتی در کارهای خود دیدید، به جای واکنش منفی، آنها را مدیریت کنید. گاهی بد نیست دلتان را به دریا بزنید و راه هایی که همیشه از انها دوری کرده اید را امتحان کنید. در مسایل عاطفی نیز باید منتظر رخ دادن رویدادهای جدید باشید که انقلابی را در درون شما برپا می کنند.

فال روزانه متولدین دی

یک روز عالی برای خودنمایی در انتظار شما است. از کلمه های عجیب و جالب برای حرف های خود استفاده کنید و سعی کنید با همیشه فرق داشته باشید. این تفاوت بسیار مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. باید سرعت و شتاب خود را در این کار افزایش دهید. زیرا جریان زندگی بسیار بالا است. درهای فرصت و موفقیت به روی شما باز شده اند. هر گونه غفلتی می تواند نتیجه عکس برایتان در پی داشته باشد. با عشقتان نیز سرگرمی های جدید را تجربه کنید. از اینکه بر مینای رویاهای امروز خود رفتار کنید هراس نداشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

رویا امروز بیش از هر چیزی در سر شما حکمرانی می کند. بگذارید احساسات و تخیلات شما بروز کنند. هر طور که دوست دارید باشید و از دیدگاه دیگران ترسی به دل راه ندهید. انرژی های موجود در فضا شجاعت کافی را به شما می دهند. در محل کار اما صادق باشید و اگر از عهده کاری بر نمی آیید، آن را مطرح کنید. یا از افراد متخصص کمک بگیرید. از انتقاد دیگران ناامید نشوید. در مسایل عاطفی نیز باید از فرصت استفاده کنید و در کنار معشوق شاد باشید. با هم حرف بزنید و از امیدها و رویاهای یکدیگر آگاه شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

به هر چیزی که از ته دل ایمان دارید، می توانید برسید. بگذارید رویاها کار خودشان را بکنند و در مقابل آنها جبهه نگیرید. شاید بخواهید به دنبال رویدادهای غیر متعارف بروید. این اصلا بد نیست. در محل کار حواس خود را جمع کنید. شانس با شما یار است اما خودتان هم باید با کمی تلاش آن را به سوی خود هدایت کنید. در مسایل عاطفی در مورد نگرانی های خود به عشقتان بگویید. از او مشورت بگیرید. معماهای ذهنی خود را امروز می توانید با آرامش و به درستی برطرف کنید. مطمئن باشید طرف مقابلتان حال شما را به خوبی درک خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 448 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملا نسرالدین در تاریخ 24 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

فال ما ایرانیها::::::::::: زندگی کردن من مردن تدریجی بود/ وانچه جان کند تنم عمر حسابش کردم

css.php