کد خبر : 57049 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۴۱

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل کار می‌افتد که می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها کنار بکشید. ممکن است اول فکر کنید که کار اشتباهی کرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل کار می‌افتد که می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها کنار بکشید. ممکن است اول فکر کنید که کار اشتباهی کرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت کرده باشید. یک بار که متوجه بشوید کار اشتباهی نکرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.

فال متولدین اردیبهشت

شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید.

فال متولدین خرداد

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

فال متولدین تیر

الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس‌العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می‌شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

فال متولدین مرداد

حالا که ماه وارد هفتمین خانه‌تان یعنی خانه «دیگران» شده است، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

فال متولدین شهریور

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال متولدین مهر

هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

فال متولدین آبان

در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت‌هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.

فال متولدین آذر

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال متولدین دی

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

فال متولدین بهمن

امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت‌هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می‌توانید تعداد کمی‌از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.

فال متولدین اسفند

امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 635 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php