کد خبر : 81508 تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲:۵۷

فال روزانه امروز شنبه 2 فروردین ۱۳۹3

فال روزانه متولدین فروردین شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. …

فال روزانه امروز شنبه 2 فروردین ۱۳۹3

فال روزانه متولدین فروردین

شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه‌های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

فال روزانه متولدین مرداد

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین مهر

احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.

فال روزانه متولدین آذر

شما احساس می‌کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی

شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

فال روزانه متولدین بهمن

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 176 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php