کد خبر : 105862 تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۱

فال روزانه امروز شنبه 18 مرداد 1393

فال روزانه امروز شنبه 18 مرداد 1393 فال روزانه متولدین فروردین امروز اتفاق های خوبی برای شما روی می دهند. البته شبیه آنچه امیدوار بودید نیست اما سوپرایز خوشحال کننده ای است. این رویدادها به شما انرژی می دهد تا کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. در رابطه عاطفی …

فال روزانه امروز شنبه 18 مرداد 1393

فال روزانه امروز شنبه 18 مرداد 1393

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اتفاق های خوبی برای شما روی می دهند. البته شبیه آنچه امیدوار بودید نیست اما سوپرایز خوشحال کننده ای است. این رویدادها به شما انرژی می دهد تا کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. در رابطه عاطفی خود اگر به بی هیجانی رسیده اید و احساس می کنید هیچ شادی ای نیست و عشقی که دنبال آن بوده اید را ندارید، شاید بهتر باشد کمی دیگر صبر کنید. بین عقل و احساس گیر کرده اید. بهتر است لجبازی نکنید و تصمیم شتابزده ای هم نگیرید. سازش بهترین کاری است که امروز می توانید انجام دهید. البته بیان خواسته ها و از میان برداشتن برخی محدودیت ها نیز در این مسیر بی تاثیر نیستند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست زمانی که تصور می کنید همه چیز درست است، مشکل عاطفی بزرگی بر سرتان خراب می شود. بهتر است مراقب سلامت خود باشید. می توانید در این مورد از افراد قابل اعتماد کمک و مشورت بگیرید. این را بدانید زندگی به اندازه ای که تصور می کنید کسالت بار نیست. با شریک عاطفی خود حرف بزنید. در مورد مسایل و مشکلات خود بگویید. رابطه عادی و ملال آور را می توانید با کمی شادی، دوباره به روزهای اول بازگردانید. شاید در میان این مکالمات، متوجه شوید طرف مقابل شما صفت های دوست داشتنی دیگر هم دارد که حتی موجب می شود عشقتان به او بیشتر شود. از رخوتی که خود را دچار آن کرده اید، دوری کنید تا اوضاع روحی و سلامت جسمی شما بهبود بیابد.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید امروز حس تنهایی زیادی را احساس کنید. اما باید در جمع باشید و ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. شاید در میان آنها نیز این تنهایی احساس شود اما تلاش خود را بکنید تا این حس های منفی از شما دور شوند. نیروهای متضادی که در جریان هستند شاید انرژی شما را بگیرند اما مقاوم باشید. از شایعات دوری کنید و تمرکز خود را روی انجام کارها قرار دهید. باید امروز منتظر هر رویدادی باشید. این مساله در روابط عاطفی شما نیز روی می دهد. پس آرامش خود را حفظ کنید و نگذارید مسایل منفی روی حس هایتان تاثیر بگذارند.

فال روزانه متولدین تیر

در یک تردید دوجانبه گرفتار شده اید که نمی دانید راه درست چیست. باید مراقب باشید. از شایعه اطرافیان دوری کنید و وارد این گونه فضاها نشوید. تمرکز روی کار شاید برایتان کمی دشوار به نظر برسد، اما توان آن را دارید. فقط باید کمی افکار خود را جمع کنید تا مشکلی پیش نیاید. اگر مجرد هستید، این را بدانید می توانید با شرکت در جمع های دوستانه یا کاری، فرد مناسب خود را بیابید. انرژی های امروز باعث می شوند تا احساسات خوبی داشته باشید فقط نباید از آن فرار کنید.

فال روزانه مرداد

در این اواخر دایم در مسیر امیدها و آرزوهای خود تلاش کرده اید. امروز می توانید نتیجه و ثمره آنها را ببینید. شاید بد نباشد خود را به دست جریان زندگی بسپارید تا کائنات هدایای خود را به شما بدهد. در مسایل کاری هرگز جادوی کار گروهی را نادیده نگیرید. این را بدانید اگر اکنون از کار خود کناره گیری کنید، همه چیز خراب می شود. در مورد روابط می توانید روی شراکت فردی که به او اعتماد دارید حساب کنید. در مورد مسایل عاطفی نیز شاید مساله ای میان شما و فرد موردعلاقه تان موجب تعجب شما بشود. حرف های او برایتان چندان خوشایند نیست زیرا متوجه می شوید مدت ها است رازی را از شما مخفی کرده است.

فال روزانه شهریور

امروز با وسواس خاصی رفتار می کنید و بسیار خوب است زیرا باید مراقب حرف ها و کردار خود باشید. برای حفظ وجهه خود لازم است خوش خلق باشید و بر شتاب کارهای خود بیفزایید. مسوولیت کارهای خود را به عهده بگیرید. از انرژی های امروز در جهت تحقق اهداف استفاده کنید و با دیگران وارد ارتباط های اجتماعی بشوید زیر برای انجام امور کاریتان بسیار لازم است. اینکه از عشقتان کمی فاصله بگیرید، ایده بدی نیست. هر دو به کمی تنفس نیاز دارید تا بتوانید دوباره جاذبه های اولیه را برای هم داشته باشید.

فال روزانه مهر

هرگز در هیچ لحظه از زندگی امید خود را از دست ندهید. این را بدانید هیچ کس با شما دشمنی ندارد و ناراحتی های ناگهانی در جریان همه زندگی ها پیش می آیند و شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. در محل کار با دیگران تعامل بیشتری داشته باشید. ارتباط های کاری و اجتماعی در پیشرفت موثر هستند و نباید از آن غافل شوید. در میان شما و شریک عاطفیتان مکالمه ای صورت می گیرد که ظاهرا خوشایند نیست. اما نتیجه خوبی در پی دارد. پس نگران نباشید و نگذارید ترس های بیهوده در احساس شما تاثیر بگذارند.

فال روزانه آبان

روحیه ماجراجوی شما گاهی برایتان مشکل ایجاد می کند. احتمالا ایده یا نظراتی دارید که برای اطرافیان چندان قابل درک نیست. این مساله نباید شما را آزرده یا عصبی کند. هرکسی نمی تواند تحمل کند، مشکل خودش است و شما راهی که می دانید درست است را ادامه دهید. خود را به جریان رویدادها بسپارید و نگران نباشید. در مسایل عاشقانه، می توانید تاثیر عمیقی روی شریک عاطفی خود بگذارید. می توانید با حرف زدن محدودیت های موجود را از میان بردارید و بیشتر با روحیه درونی یکدیگر آشنا بشوید.

فال روزانه آذر

تنش در زندگی امروز شما بیش از روزهای گذشته خواهد بود. به جای اینکه از بابت آنها عصبی یا ناامید شوید، با این حس های منفی مبارزه کنید. روحیه مبارزه طلب شما امروز می تواند کمک شایانی در این امر بکند. به خود و مهارت هایتان شک نداشته باشید. تصور اینکه کارهایتان را درست انجام نمی دهید، یک تصور غلط است. فقط گاهی موانعی در زندگی هستند که باید با صبوری آنها را پشت سر بگذارید. در مسایل عاطفی باید با شریکتان حرف بزنید و محدودیت های آزاردهنده را از میان بردارید. مسایلی که هر دو شما را آزار می دهد باید بیان کنید تا درد بزرگ تری نشوند و رابطه تان تیره نشود.

فال روزانه دی

احساس می کنید هر چه تلاش می کنید، به چشم نمی آید. با اینکه اصل کارها به عهده شما است، اما گویا دیگران مورد تشویق و تحسین قرار می گیرند. اما این افکار فقط شما را ناامید می کنند. کاری که تصور می کنید درست است را انجام دهید و مطمئن باشید در زمان مناسب، نتیجه خوب آن را نیز دریافت خواهید کرد. از تنش های موجود دوری کنید تا تمرکز شما را نگیرند. این تنش در رابطه عاطفی شما نیز حضور دارد. اگر لازم است، برخی افکار را رها کنید و آزادانه تر فکر کنید. در رابطه شما باید تغییراتی صورت بگیرد و امروز می تواند شروع خوبی برای ایجاد این تغییرات باشد.

فال روزانه بهمن

همه مسایل ناراحت کننده زندگی گذرا و ناپایدار هستند. این را بدانید که امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است و باید از آنها به نفع خود استفاده کنید. ناامیدی و یاس فقط موجب عقب ماندن شما از جریان زندگی می شوند. بهتر است کمی هم بی خیال باشید و بگذارید کائنات کار خود را انجام دهد. در مسایل عاطفی خوب است برخی مرزها را در هم بشکنید. کمی تغییر در رابطه خود ایجاد کنید تا آزادی بیشتری داشته باشید. تا کنون شاید شهامت بیان خواسته های خود را نداشته اید، اما امروز این توان را دارید و باید از آن استفاده کنید. این حس بهتری به شما می دهد و لطمه ای هم به رابطه تان وارد نمی شود.

فال روزانه اسفند

بی طرفی در تصمیم گیری ها و نظرات خود را رعایت کنید. امروز اطلاعات جالبی در کار دریافت می کنید. نباید احساسی با آن برخورد کنید. امروز زمان پیشرفت شما فرارسیده است. این را بدانید که زندگی فراز و فرودهای بسیاری دارد و باید با صبوری آنها را پشت سر بگذارید تا اهدافتان محقق شوند. در مسایل احساسی هم خواسته های خود را بیان کنید. حرف های دلتان را بیرون بریزید و مرزهای سکوت را بشکنید. شاید تاکنون شهامت بیان برخی خواسته ها را نداشته اید، اما امروز انرژی این کار هست و باید از آن استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 168 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php