کد خبر : 140777 تاریخ انتشار : شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۲۸

فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز شاید کمی عصبی و پرخاشگر باشید و خیلی سریع از کوره در بروید. اگر احساس می کنید کسی از مهربانی شما سواستفاده می کند و می خواهد همه چیز را به نفع خود تمام کند، به جای شاکی …

فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید کمی عصبی و پرخاشگر باشید و خیلی سریع از کوره در بروید. اگر احساس می کنید کسی از مهربانی شما سواستفاده می کند و می خواهد همه چیز را به نفع خود تمام کند، به جای شاکی شدن، خودتان را عقب بکشید. به او محبت نکنید. لازم نیست با کسی دعوا راه بیندازید. مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید. این حس ها موقتی هستند و وجهه و موقعیت اجتماعی خود را سر هیچ و پوچ و احساسات گذرا خراب نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بهتر است لپ تاپ و موبایل را کنار بگذارید تا عصبی یا خشمگین نشوید. احتمالا امروز در ارتباط های خود چندان موفق نیستید زیرا احساسات منفی شما بیشتر از مثبت ها است. اما باید مراقب کارهایی که انجام می دهید باشید. باید مراقب حرف هایتان باشید. به طور مثال، از روی عصبانیت برای کسی که ناراحتتان کرده تکست نفرستید یا تماسی با او نداشته باشید. بهتر است وقتی عصبانی می شوید، در خلوت تنهایی خود بمانید و در مورد احساساتتان با هیچ کس حرف نزنید. مطمئن باشید پس از چند ساعت یادتان خواهد رفت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دایم مشغول کار خواهید بود و هیچ تفریحی انجام نمی دهید. یعنی اصلا نمی توانید از اهدافی که برای خود تعیین کرده اید یک لحظه هم غافل شوید و مشغول کار دیگری باشید. سختکوشی های زیاد کمی موجب عصبی شدن شما می شود مخصوصا اگر ببینید کارها آن طور که می خواهید پیش نمی روند. بهتر است به جای اینکه زندگی را یک بعدی کنید، با عشقتان قرار بگذارید و بیرون بروید. در کنار او شاد باشید البته مراقب حرف و رفتارهایتان هم باشید تا شادی شما به مشاجره ختم نشود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خیلی دوست دارید با همه رفتار خوبی داشته باشید اما متاسفانه بسیار عصبانی و بی حوصله هستید و ممکن است همه کارهایتان درست برعکس آن چه تصور می کنید، پیش بروند. خیلی مراقب رفتارهایتان باشید. صبرتان را افزایش دهید. حرف هایتان را قورت دهید و زبان به دهان بگیرید. امروز زمان بیان احساسات نیست زیرا حس هایتان بیشتر منفی هستند و برای موقعیت شما خطر دارند. حتی اگر هیچ چیز بر وفق مراد نبود هم شکایت نکنید و بگذارید امروز تمام شود تا دوباره به حالت عادی برگردید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز یا با هوشیاری کامل بجنگید یا راه صلح را در پیش بگیرید. واکنش های ناگهانی شما امروز می تواند موجب تخریب موقعیتتان بشود. پس خیلی مراقب باشید تا حرفی نزنید یا کاری نکنید که برایتان مشکل‌ساز شود. این را بدانید با اینکه احساسات منفی و حس کلافگی زیادی امروز دارید، اما می توانید آن را کنترل کنید. سرتان را به کارهای خلاقانه گرم کنید. یا با افرادی که دوستشان دارید قرار ملاقات بگذارید. به این ترتیب آرامش بیشتری خواهید داشت و می توانید این روز سخت را با سربلندی به پایان برسانید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بسیار خلاق اما عصبی هستید. در جمع یا کارهای گروهی نمی توانید خیلی خوب ظاهر شوید. اگر کسی کارش را درست انجام ندهد شما کلافه و عصبی می شوید. اما مراقب زبان خود باشید. لازم نیست واکنش نشان دهید. دهانتان را ببندید و سرتان را با کارهای خود مشغول کنید. در حالت عصبانیت احتمالا چیزی بگویید که بعدا پشیمان شوید. پس امروز تا می توانید در خودتان و صبور باشید و نگذارید حس های منفی که کاملا موقتی هستند، وجهه اجتماعی شما را خراب کند. مطمئن باشید فردا همه این موضوعات را فراموش خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

عصبانیت، خشم و کلافگی. امروز احساس می کنید دیگران از سکوت و مهربانی شما استفاده می کنند و این مساله خیلی اعصابتان را خورد می کند. یا حتی شاید حدس بزنید که یکی از اطرافیان در صدد خراب کردن چهره شما است. به جای این فکرهای ناراحت کننده به اهداف بلند خود فکر کنید. در انتهای روز هم با عشقتان بیرون بروید و از لحظه های ناب استفاده کنید. با دیگران وارد بحث نشوید و فقط بگذارید امروز بگذرد و تمام شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز متاسفانه حس های منفی شما را احاطه می کنند. همه چیز می تواند موجب عصبانتیتتان بشود. بهتر است از انرژی های خود برای هیجان و شادی استفاده کنید. صبور باشید. صبور باشید. صبور باشید. امروز این جمله را دایم با خود تکرار کنید. هیچ حرفی نزنید و نظری ندهید. فقط شنونده باشید. حتی اگر هیجان زده شدید هم زبان به دهان بگیرید و سکوت اختیار کنید. امروز که تمام شوند همه این حس ها منفی و عصبانیت ها هم تمام می شوند.

فال روزانه متولدین آذر

بین عشق و تنفر به اندازه یک مو فاصله است. گاهی احساس می کیند که یک نفر را خیلی زیاد دوست دارید و ناگهان با یک رفتار یا حرف، نظرتان به کل تغییر می کند. این حسی است که امروز تجربه خواهید کرد. اما واقعیت این است که همه اینها افکار شما هستند. کاملا هم موقتی. امروز ایجاد تعادل در احساسات برایتان سخت است و نمی توانید مثل همیشه باشید. اما ترجیحا نه عشق ورزی کنید و نه با کسی سر بحث و مساجره را باز کنید. هیچ کدام از حس های امروز شما واقعی و ماندگار نیستند. پس زیپ دهان خود را بکشید و بگذارید همه چیز به روال عادی پیش بروند تا فردا همه چیز به حالت عادی برگردد.

فال روزانه متولدین دی

امروز نمی توانید تعادل احساسی خود را حفظ کنید. یا احساس می کنید اطرافیان می خواهند از مهربانی شما سواستفاده کنند یا خیال می کنید که کسی در صدد تخریب چهره شما است. از طرفی هم نمی دانید آیا عصبانی هستید یا هیجان زده. این حس بلاتکلیفی تاثیر ستاره ها است. امروز انرژی های منفی زیادی در اطرافتان وجود دارد که استرس شما را زیاد می کند. ترجیحا در خلوت خود باشید. معاشرت نداشته باشید و در محل کار هم تنهایی کارهایتان را انجام دهید. فردا همه چیز عادی خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به قدری عصبی هستید که خودتان هم تعجب می کنید. کنترل احساسات برایتان سخت می شود اما باید همه تلاش خود را انجام دهید. این استرس ها انرژی جسمانی شما را هم کاهش می دهد. اما به این فکر کنید که با احساسات موقتی نباید وجهه همیشگی خود را از دست بدهید. زیپ دهان خود را بکشید و در برابر هر چیزی که آزارتان می دهد، سکوت اختیار کنید. فقط ساکت و صبور باشید تا بالاخره آرامش و تعادلتان را به دست بیاورید. در رابطه عاطفی خود نیز مراقب باشید کاری نکنید که موجب دلخوری بشود.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر بتوانید امروز ساکت و صبور باشید، همه همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد. امروز بیشتر از همه چیز به صبر نیاز دارید. احتمالا خیلی رویدادها موجب ناراحتی شما بشوند اما باید توان آن را داشته باشید که احساسات خود را کنترل کنید. امروز همه کمی بی حوصله هستند، پس خیلی در جمع حاضر نشوید. با عشقتان نیز فقط با مهربانی و لبخند رفتار کنید تا مشکلی پیش نیاید و انرژی های منفی امروز از بین بروند.

فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php