کد خبر : 85933 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱:۱۸

فال روزانه امروز شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم …

فال روزانه امروز شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود اینکه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یک مهمانی شرکت کنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موکول کرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف کیند. شما کارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی که بهش نیاز دارید ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شرکت کردن در جمع و تفریحات کردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.

فال روزانه متولدین خرداد

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال روزانه متولدین تیر

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

فال روزانه متولدین مهر

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه متولدین آبان

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه‌های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می‌رسد. قوانین قدیمی‌شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده‌اید راه‌های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می‌خواهید هستید بدون اینکه خواسته‌های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال روزانه متولدین اسفند

شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php