کد خبر : 100256 تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

فال روزانه امروز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین امروز باید مراقب باشید تا سوءتفاهم میان شما و اطرافیان به مشاجره تبدیل نشود. با حوصله در مورد همه جزئیات حرف بزنید و شفاف سازی کنید. با گفتن واقعیت ها امکان خفه کردن هر نوع بحثی در نطفه وجود دارد. ترجیحا نیز رودررو صحبت کنید زیرا …

فال روزانه امروز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید مراقب باشید تا سوءتفاهم میان شما و اطرافیان به مشاجره تبدیل نشود. با حوصله در مورد همه جزئیات حرف بزنید و شفاف سازی کنید. با گفتن واقعیت ها امکان خفه کردن هر نوع بحثی در نطفه وجود دارد. ترجیحا نیز رودررو صحبت کنید زیرا با تلفن یا ایمیل نمی توان این سوءبرداشت ها را برطرف کرد. این را در نظر داشته باشید که بقیه آن طور که شما تصور می کنید از مسایل آگاه نیستند و به توضیحات شما نیاز دارند. در مورد مسایل عاطفی، بهتر است هیچ نوع تصمیم گیری عجولانه برای آینده نداشته باشید. همین که در کنار یکدیگر هستید فعلا کافی است و برای هم زمان و محدودیت نگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبشهت

امروز شاید برای تغییر دکوراسیون در خانه یا انجام کارهای باغبانی برنامه ریزی کرده باشید، اما یک تماس تلفنی از طرف دوستی که دور از شما زندگی می کند، همه این برنامه ها را برهم خواهد زد. شما با اشتیاق به مکالمه تلفنی خود فکر می کنید و دیگر نمی توانید روی برنامه های خود تمرکز کنید. این مسایل خیلی هم واجب نبوده اند. بهتر است برای دیدار با این دوست برنامه ریزی کنید. شما می توانید با اخلاق خوب و برنامه ای جالب، او را به خود جلب کنید. این می تواند آغاز یک دوستی بسیار ارزشمند باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

از اینکه نقشه های شما نقش برآب شوند خیلی هراس نداشته باشید. امروز به دلایل انرژی های جاری در هوا، نمی توانید طبق برنامه ریزی های خود در کنار دوستان یا شریک عاطفی خود باشید. اما ناامید نشوید. این مسایل خارج از کنترل شما هستند و بهتر است همه چیز را به سرنوشت بسپارید. با ناراحتی چیزی تغییر نمی کند. این را بدانید که می توانید به چیزهایی که می خواهید، برسید. فقط باید کمی صبور باشید. این فرصت را دارید تا با عشق خود رابطه عمیق تری ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین تیر

در خانواده یا میان دوستان فردی هست که مدت ها است بسیار در خود و ناراحت است. این مساله فکر شما را مشغول کرده است. اما امروز به زبان می آید و دلیل این ناراحتی را بیان می کند. این مساله موجب گیج شدن شما می شود زیرا نظری در مورد مشکل او ندارید. بهتر است فقط یک گوش شنوای خوب و صبور باشید. مطمئن باشید که همه این انرژی های منفی بسیار زود برطرف می شوند و مسایل دوباره به حالت عادی باز خواهند گشت. اگر فردی در اطراف هست که دوستش دارید، امروز این فرصت هست تا او را به یک شام دعوت کنید و صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. این کار آن طور که فکر می کنید، سخت نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کلی ایده برای خود دارید اما همه آنها با یک تلفن یا ایمیل کاری، نقش بر آب می شوند. عصبانی یا ناامید نشوید. شاید این مساله کمی غیرمنصفانه به نظر برسد. اگر وقت یا حوصله انجام آن را ندارید بدون نگرانی نه بگویید. مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. در مورد مسایل احساسی، یک روز عالی در انتظار شما است. می توانید با صداقت و عشق فراوان روی فردی که دوستش دارید، تاثیر بگذارید و او را بیش از پیش به خود جلب کنید. برای این منظور، بهترین لباس های خود را بپوشید و با او قرار بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

پولی که پس انداز کرده اید در اثر رویدادهای ناخواسته خرج می شوند و این در روحیه شما تاثیر منفی می گذارد. اما به جای ناامیدی به آینده و منابع دیگر درآمد خود فکر کنید. با کمی برنامه ریزی درست و دقیق می توانید این خسارت را جبران کنید. این مسایل موقتی هستند و بعد از مدتی برطرف خواهند شد. در مورد مسایل احساسی، یک روز عالی را تجربه خواهید کرد. هر دو شما بسیار برای هم ارزش قایل هستید و این می تواند به عشق بیشتر و رابطه عمیق تر شما کمک بسیاری کند. قدر این لحظه ها را بدانید. برای با هم بودن برنامه ریزی کنید و بیرون بروید و شاد باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در خانه مشکلات ناخواسته ای ظاهر می شوند که چندان برایتان خوشایند نیست. این مشکلات می تواند مربوط به تعمیرات خانه همچون مسایل برق یا لوله کشی باشد. بهتر است همین امروز یک کارشناس بیاورید و آنها را تعمیر کنید تا بعدها خرج بیشتری روی دست شما نگذارد. این مسایل کاملا عادی هستند و لازم نیست عصبانی شوید. در رابطه احساسی خود نیز کشش خاصی به فردی دارید و نمی توانید با صراحت این حس را به او بگویید. اگر کمی صبور باشید و همه چیز را به کائنات و روند عادی زندگی بسپارید بسیار بهتر خواهد بود. با عجله نمی توان یک رابطه را ایجاد کرد

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاهد مزاحمت های تلفنی یا ایمیلی هستید و این شما را به فکر فرو می برد. اما بدانید کسی سربه سر شما نمی گذارد. اینها مشکل خط تلفن یا اتصالات اینترنتی است. بنابراین بیهوده ذهن خود را مشغول این مسایل بیهوده نکنید. در مورد مسایل احساسی، اگر در نظر دارید شریک عاطفی خود را خوشحال کنید، می توانید برای او هدیه بخرید. با او قرار ملاقاتی ترتیب دهید و با اخلاق و روی خوش موجب هیجان زده شدن او بشوید. این کارها موجب عمیق تر شدن رابطه شما می شوند.

فال روزانه متولدین آذر

از اینکه امروز دایم سرتان در میان اوراق مالی و اسناد باشد تعجب نکنید. یک کمبود مالی در شرکت یا کاری که شما هم در آن شریک هستید، موجب می شود تا مجبور شوید همه اسناد را بازبینی کنید و ریشه این مشکل را بیابید. خوشبختانه نتیجه خوبی نیز حاصل می شود و همه نگرانی ها از بین خواهند رفت. در مسایل احساسی، می توانید با همفکری عشقتان برای بهبود رابطه خود بیشتر تلاش و برنامه ریزی کنید. اگر بتوانید از دنیای خیال بیرون بیایید و یک مسیر واحد برای خود تعیین کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت. از مشورت با شریک عاطفی خود در مورد ابهامات ذهنی خود غافل نشوید.

فال روزانه متولدین دی

فردی از نزدیکان مدتی است رازی را پنهان کرده است. اما امروز بر ملا می شود. سعی کنید خیلی آشفته یا هیجان زده نشوید. احساسات خود را کنترل کنید. این را بدانید اطرافیان درک خوبی دارند و می توانید به راحتی در مورد واقعیت ها و احساسات خود با آنها حرف بزنید. این را بدانید صداقت همیشه حلال مشکلات است. در کارهای حرفه ای خود نیز مسولیت پذیری بیشتری داشته باشید. در مورد مسایل عاطفی، امروز این فرصت را دارید تا نظر فردی که دوستش دارید را به خود جلب کنید. با او قرار ملاقاتی ترتیب دهید و در مورد احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از طریق تلفن اخباری از راه دور دریافت می کنید. تا پیش از اطمینان از صحت این اخبار هیچ تصمیم گیری خاصی انجام ندهید. بهتر است هیچ قضاوتی هم در مورد مسایل نداشته باشید. تعادل کارها را حفظ کنید تا همه چیز به حالت نرمال برگردند. در مورد مسایل احساسی، این فرصت را دارید تا بیشتر و عمیق تر یکدیگر را دوست داشته باشید و در مورد مسایل ارزشمند و حتی آینده با هم حرف بزنید. از انرژی های عاشقانه امروز استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهنتان کمی مغشوش است. شاید به یکی از دوستان یا همکاران خود با دید تردید نگاه کنید و به افکار او کمی مشکوک شوید. اما جای نگرانی نیست. شما حس ششم بسیار خوبی دارید و می توانید رویدادها را از قبل حدس بزنید. این مسایل باعث می شوند تا دید بهتری به انسان ها داشته باشید. برای مسایل احساسی نیز بهتر است بهترین لباس های خود را بپوشید و به ملاقات فرد مورد علاقه تان بروید. می توانید با هم یک روز عالی و شاد را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php