کد خبر : 108317 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

فال روزانه امروز سه شنبه 28 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز سه شنبه 28 مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز پس از پشت سر گذاشتن چند روز تنش و ناآرامی – به واسطه زبان تلخ خود و افکار بیهوده ای که در سر داشته اید – امروز بالاخره روی آرامش را خواهید دید. امروز ماه در برج …

فال روزانه امروز سه شنبه 28 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز سه شنبه 28 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز پس از پشت سر گذاشتن چند روز تنش و ناآرامی – به واسطه زبان تلخ خود و افکار بیهوده ای که در سر داشته اید – امروز بالاخره روی آرامش را خواهید دید. امروز ماه در برج سوم ارتباط های شما نشسته است و می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی با دیگران هم صحبت شوید. بی هیچ ترسی در مورد ایده ها و افکار خود حرف بزنید. در مسایل عاطفی از اینکه ریسک کنید، هراس نداشته باشید. مسایلی که همیشه در دل خود داشته اید را به زبان بیاورید و با اعتماد به نفس در مورد خواسته های خود نظر بدهید. می توانید عصرهنگام با معشوق بیرون بروید و در کافه یا رستوران در کنار هم آرامش را دوباره تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید به سمت بالا پیشرفت کنید. شما فرد کاملا قابل اعتمادی هستید اما امکان دارد برخی از مسایل زندگی از چرخه عادی خود خارج شوند. بنابراین باید گوش به زنگ باشید و برای ارتقا سطح شغلی خود تلاش کنید. برای این منظور حتی شاید لازم باشد در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید و لباس هایی بپوشید که قبلا نمی پوشیدید. به طور مثال، ممکن است لازم باشد لباس محلی منطقه ای را به تن کنید که در آنجا حضور دارید. دیروز در حوزه عشق و عاطفه کاملا بی حال و حوصله بودید، اما در عوض امروز بسیار پرانرژی هستید و خبرهای خوبی از طرف فرد مورد علاقه تان دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

اجازه دهید شخصیت ساکت و درونی شما امروز کمی خودنمایی کند. شما خودتان به خوبی می دانید که دو شخصیت کاملا متفاوت از هم دارید اما دیگران فقط یک روی چهره شما را می بینند. اما شاید امروز دوست داشته باشید چهره دیگر خود را در غالب خنده و شوخی به اطرافیان نشان دهید و این موجب شوک بقیه می شود. اما از اینکه خودِ واقعیتان را نمایش می دهید هراسی نداشته باشید. این تغییرات در ابتدا گیج کننده به نظر می رسند و در طولانی مدت نتیجه بهتری در بر دارند. در مسایل عاشقانه و روابط اجتماعی امروز احساس غرور خواهید داشت زیرا همه نگاه ها روی شما است. این مساله شاید حتی موجب تعجب خودتان نیز بشود. اما با این انرژی ها این شانس را دارید با فرد دلخواه خود قرار بگذارید و با او دوستی خوبی را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید با نگاهی دیگر گذشته های خود را مرور کنید. بیشتر مواقع درس های اشتباهی از تجربیات گذشته خود می گیرید. اما امروز می توانید از نگاه دیگر آنها را بررسی کنید و نتایج ارزشمندی از آنها بیرون بکشید. امروزاین توان را دارید تا محدودیت های روحی خود را کنار بگذارید و از دام احساسات رها شوید. به این ترتیب می توانید با تفکرات بهتر و سالم تر، در مسیر درست موفقیت قرار بگیرید. با دیدگاه های جدیدی دیگر دلیلی برای خجالت کشیدن وجود ندارد. در مسایل عاطفی نیز می توانید تغییرات اساسی به وجود بیاورید و رابطه خود را بسیار بهتر از قبل کنید. با فکر کردن به گذشته ها، به جای ناراحتی و حرص خوردن، از آنها درس بگیرید تا بتوانید با کمک هم مشکلات را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روابط اجتماعی خود را توسعه دهید. در خود فرو نروید و از دیگران دوری نکنید. آغوش خود را باز کنید و پذیرای انسان های جدید باشید. با شرکت در جلسه های کاری یا فرصت های اجتماعی این شانس را دارید تا در حوزه کار پیشرفت های بیشتری داشته باشید زیرا با افراد جدید و دیدگاه های جدید آشنا می شوید. افرادی که برایتان جذابیت دارند را برای نوشیدن قهوه یا چای دعوت کنید و ارتباط نزدیک تری با آنها برقرار کنید. در مسایل عاطفی، امروز احتمالا به یکی از افرادی که مدت ها است او را می شناسید علاقه مند می شوید. شاید تاکنون فقط یک دوست عادی برای شما بوده است، اما از این به بعد می توانید رابطه عاشقانه با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما ذاتا دوست دارید همه رویدادها در مسیر طبیعی خود حرکت کنند. اما امروز انرژی ستاره ها روی شما تاثیر می گذارند و باعث می شوند تا برای ارتباط برقرار کردن با دیگران به دنبال روش های جدید باشید. این شهامت را خواهید داشت تا در مورد ایده های کاری خود با رئیس یا همکاران خود وارد بحث شوید. در این مسیر فناوری و اپلیکیشن های موبایل نیز به شما کمک خواهند کرد. در مسایل عاطفی برای خود هدف های بزرگی تعیین خواهید کرد و بر اساس آنها نیز برنامه ریزی و حرکت می کنید. اگر فردی هست که او را دوست دارید، از بیان آن خجالت نکشید. نخستین قدم را شما بردارید تا متوجه این مساله بشود و بتوانید واکنش او را ببینید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بسیار تمایل دارید در مسیر طبیعی رویدادها حرکت کنید. حوصله مخالفت با چیزی را ندارید. احتمال دارد در زمینه کاری یا شخصی، مجبور بشوید سفر بروید. این سفر بسیار برایتان مفید است و می توانید از نظر فکری و روحی استراحت کنید. شاید بد نباشد کمی روند عادی زندگی خود را تغییر دهید. برای اینکه دیدگاه های بهتری در این زمینه داشته باشید، در سمینارهای یا اجتماعات مرتبط شرکت کنید. در آنجا با افراد جدیدی هم آشنا می شوید که تاثیر خوبی در زندگی شما دارند. در مسایل عاطفی، هیجان و شادی بسیاری میان شما برقرار خوهد بود. با هم در مورد سفر برنامه ریزی می کنید و این مساله نه تنها موجب شادی شما می شود بلکه بیش از پیش شما را به هم نزدیک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بیشتر ذهن شما درگیر مسایل مالی است. اگر نمی دانید با بخش اضافه حقوق خود چه کنید، باید بدانید که فرصت خوبی برای سرمایه گزاری است. شما می توانید در هر زمینه ای که تخصص و مطالعه دارید، سرمایه گزاری مالی انجام دهید و در کوتاه مدت هم نتیجه مثبت آن را دریافت کنید. استفاده از فناوری و اپلیکیشن های موبایلی امروز می تواند کمک بسیاری به شما بکند. در مسایل عاشقانه سوپرایزهای بزرگی در انتظار شما است. شریک عاطفیتان در مورد تمایلات خود برایتان حرف خواهد زد و این مکالمه باعث می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید و عشقتان عمق بیشتری پیدا کند.

فال روزانه متولدین آذر

آیا همیشه قواعد خاص خود را دارید؟ امروز کمی انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت و می توانید مسایل جدیدی را تجربه کنید. این تغییر حتی اگر جزئی هم باشد در زندگی شخصی و کاری شما تاثیر بسیاری دارد. این شهامت را پیدا خواهید کرد تا در مورد خواسته ها و نظرات خود حرف بزنید. یک روز پرانرژی خواهید داشت که می توانید در جمع دوستان یا همکاران بخندید و شاد باشید. در مسایل عاطفی، به طور کاملا ناگهانی تصمیم می گیرید در رابطه خود تغییر اساسی ایجاد کنید. می خواهید از این حالت دایمی بیرون بیایید و کارهایی بکنید که تاکنون نمی کرده اید. حتی شاید تصمیم بگیرید وارد رابطه جدیدی بشوید. هرکاری که تصور می کنید درست است را با ذهن باز و آینده نگری انجام دهید تا پشیمان نشوید.

فال روزانه متولدین دی

در را به روی فرصت های زندگی باز بگذارید. شما همیشه برای هر رویدادی یک ایده و نظری دارید. اما گاهی بد نیست کمی عقب تر بایستید و ببینید چه اتفاقی در حال روی دادن است. از نگاه دیگران آنها را ببینید و از موضع همیشگی خود کمی فاصله بگیرید. اگر ارتباط های خود را توسعه دهید، دیدگاه های جدیدتری در زندگی می یابید که در نحوه زندگی شخصی و کاری شما بسیار موثر هستند. حتی می توانید برای ترک عادت های بد خود راهکارهای خوب پیدا کنید. اگر در این اواخر با عشقتان دایم در رستوران ها بوده اید یا در حین تماشای فیلم خوراکی های زیادی صرف کرده اید، شاید بهتر باشد کمی به سلامت خود فکر کنید. از این روتین بیرون بیایید. یا در باشگاه ثبت نام کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با ژرف اندیشی می توانید برای مسایل مختلف زندگی خود راهکار مناسب پیدا کنید. انرژی های امروز به شما کمک می کنند تا ذهن باز و خلاق داشته باشید. در حوزه های هنری می توانید آثار قابل توجهی خلق کنید. اگر همیشه به نوشتن شعر یا داستان یا طراحی علاقه مند بوده اید، می توانید در کلاس های مرتبط ثبت نام کنید و استعدادهای خود را پرورش دهید. امروز کاغذ و قلم کنار دست خود بگذارید تا هر ایده ای به ذهنتان خطور کرد، یادداشت کنید. امروز در مسایل عاطفی چرخش ناگهانی خواهید داشت. در رابطه خود تغییراتی ایجاد خواهید کرد. شاید این مساله موجب شود زیاد در کنار هم نباشید اما برای آینده هر دویتان خوب است و نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید روش های قدیمی خود را در هم بشکنید. سعی کنید زمان بیشتری را با خانواده سپری کنید. با بودن در میان جمع های دوستانه یا خانوادگی، می توانید از میان حرف هایی که رد و بدل می شوند ایده های بسیار خوبی برای کارها یا اهداف خود کسب کنید. خلاقیت امروز شما بسیار زیاد است. در مسایل عاشقانه امروز این فرصت را دارید تا با فردی جدید آشنا شوید. کسی که فاز فکری و روحی مشابه شما دارد و می توانید در کنار هم آرامش بسیاری را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 173 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php