کد خبر : 86693 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

فال روزانه امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا …

فال روزانه امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می کنید، به خصوص اگر در یک مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه کردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد کنید، اما ممکن است این موضوع آنقدر که برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج کنید، تنها نتیجه ای که دارد این است که در آخر هفته با کمبود بودجه مواجه می شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

فال روزانه متولدین تیر

شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز به عنوان عضوی از یک تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممکن است یک سری نظرات مخالف ظاهر شود و به کار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملکردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه که مشکل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال روزانه متولدین مهر

شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود.

فال روزانه متولدین آبان

شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه متولدین اسفند

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 215 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php