کد خبر : 146346 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید …

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید در جمع بمانید بگذارید دیگران هرکاری دلشان می خواهد بکنند، شما فقط بیننده باشید. اوضاع آشفته را پشت سر گذاشته اید و به وضعیت عادی بازگشته اید، اما انگار دیگران کاسه داغتر از آش شده اند و نمی خواهند مسئله را فراموش کنند. مجرد ها خودشان را خوب نشان دهند و در مورد عقاید و نیازهای خود با دیگران صحبت کنند، این کار ممکن است برای آنها شانس های خوبی برای آشنایی با نیمه گمشده شان فراهم کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود اینکه همیشه سخت تلاش می کنید و روی کارتان متمرکز می شوید گاهی ممکن است حس کنید این حساسیت و دقت شما در کار دیده نمی شود، چرا که همیشه همینطور بوده اید. کارهای نصفه و نیمه تان را تمام کنید و در مورد احساستان با بقیه حرف بزنید و بگویید که حس می کنید نادیده گرفته می شوید. توصیه می شود امروز برای این که در محل کارتان خوش شانس باشید لباس آبی بپوشید. اگر قصد فروش و یا تبلیغ چیزی را دارید امروز برای شما روزی طلایی می تواند باشد. شانس با شما یار است و دیگران به راحتی به شما اعتماد می کنند. شادی این روز پر از شانس و موفقیت را با کسی که دوست دارید شریک شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حس ششم شما خیلی قوی است، پس به غریزه خود اعتماد کنید و خواهید دید که شما را جای بدی نخواهد برد. در کمک کردن به دیگران تمام تلاشتان را بکنید چرا که این کار دوستانی خوب برایتان به ارمغان خواهد آورد. حواستان باشد هیچ مهمانی یا مراسمی را از دست ندهید، چرا که هم خیلی به شما خوش خواهد گذاشت و هم به احتمال زیاد شخصی که دلتان می خواهد ببینید هم در آنجا حضور خواهد داشت. پس هنگام رفتن بهترین لباس هایتان را بپوشید و حسابی به خودتان برسید. اما یادتان باشد که در هیچ رابطه ای به سرعت پیش نروید و با خودتان خوب فکر کنید و ببینید آیا در رابطه با احساستان با خودتان رو راست هستید یا خودتان را گول می زنید.

فال روزانه متولدین تیر

مدت ها است که دارید این کار را به تاخیر می اندازید، اما خودتان هم خیلی خوب می دانید که باید با مسائل عاطفیتان روبرو شوید و آنها را حل کرده و به نتیجه برسید. یک نفس عمیق بکشید و برای حل این موضوع اقدام کنید، زیرا نه تنها خود به خود حل نمی شود، بلکه هر چقدر دیرتر اقدام کنید بدتر هم خواهد شد. در زمینه مشکلات خانوادگی این هفته خیلی موفق نیستید، اما هقته آینده خیلی بهتر عمل خواهید کرد، کمی صبر کنید، چیز زیادی باقی نمانده است. اگر به کمک کسی که دوستش دارید نیازمند هستید این نیاز را با او در میان بگذارید. چه مجرد و چه متاهل به درون خود و نیازهایتان نگاهی عمیق بیندازید.

فال روزانه متولدین مرداد

چند روزی خیلی حال و حوصله کار کردن نداشتید و دلتان می خواست در آرامش کامل به سر ببرید و یا حتی چند روزی مرخصی بگیرید، اما امروز در محل کارتان بوی شانس پیشرفت به مشام می رسد و این به شما انگیزه ای مضاعف خواهد داد تا با انرژی تمام به کار کردن ادامه دهید. به عوض کردن خانه فکر می کنید، اما از خودتان بپرسید واقعا چرا این کار را می خواهید بکنید. اگر کسی را دوست دارید و می خواهید احساساتتان را با او در میان بگذارید قبل از هر کاری خوب فکر کنید و ببینید آیا در رابطه با احساستان با خودتان صادق هستید. اگر هم شریک زندگی خود را یافته اید احساسات خود را به او بگویید و نشان دهید چقدر برایتان اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر ورق هایتان را درست بازی کنید امروز حتی می تواند بهترین روز سال برایتان باشد. چنانچه احساس کنید چیزی مزاحمتان شده است با تمام قدرت تلاش خواهید کرد جلوی این نیروی مزاحم را بگیرید. حوصله آدم های منفی و انرژی ناخوشایندی که از آنها ساطع می شود را به هیچ عنوان ندارید و ممکن است با آنها درگیر شوید، حتی اگر ببینید کسی در مورد دوستتان دارد بد حرف می زند یا حقش را می خورد ممکن است عکس العملی شدید نشان دهید. یادتان باشد که همه ما ترکیبی از پنج نفری هستیم که بیشترین وقتمان را با آنها می گذرانیم، پس اطرافیانتان را با دت و توجه انتخاب کنید. دلتان می خواهد در محل کارتان با آن شخصی که قبلا می گفتید برایتان هیچ اهمیتی ندارد وقت بیشتری بگذرانید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز سعی کنید بر عکس همیشه تا جایی که می توانید با افراد مختلف معاشرت کنید، این کار شما را جذب خواهد کرد و دید جدیدی نسبت به زندگی به شما خواهد بخشید. از این حالت استفاده کنید و از مصاحبت دیگران لذت ببرید، اما ممکن است عشقی ناگهانی را نیز میهمان قلب خود کنید. شاید رفتاری که خانواده با شما دارند باعث شود به آنها کمی دروغ بگویید، دروغ های به گمان خودتان مصلحتی، اما مواظب باشید، چرا که چشم هایتان حقیقت را لو خواهند داد. در رفتارتان با عشقتان مواظب باشید، خیلی تند حرف نزنید و اگر می خواهید کاری کنید اول نظر او را بپرسید و بر اساس حدس و گمتن های خودتان پیش نروید.

فال روزانه متولدین آبان

به هر چیزی که می شنوید اعتماد نکنید، دیگران ممکن است به صورت گمراه کننده ای شما را به بازی دهند، اجازه ندهید این اتفاق بیفتد، شما از این حالت متنفرید. از شخصیت مثبت محبوب خود استفاده کنید تا شما را در طول روز از این وضعیت نجات دهد. شما جذاب تر از همیشه هستید و می توانید هر کسی را تحت تأثیر قرار دهید و قانع کنید، پس روز بسیار خوبی برای معامله می تواند باشد. هرچند ترجیح می دهید کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اما زمانی بسیار مناسب برای کارهای گروهی فرا رسیده است و می توانید بسیار موفق باشید. امروز برای شما مرز بین عشق و نفرت به هم بسیار نزدیک است، سعی کنید احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید تا از این نبرد پیروز بیرون بیایید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کمی به خودتان استراحت بدهید و بی آنکه به خودتان فشار وارد کنید منتظر بنشینید و ببینید دست سرنوشت چه چیزی را پیش روی شما قرار خواهد داد و خواهید دید که روز خوبی برایتان خواهد بود و بر خلاف همیشه فردی مثبت اندیش خواهید بود. تا آخر این هفته به مثبت اندیشی ادامه دهید، وگرنه به جای اینکه دوستانی تازه بدست بیاورید دوستان خود را از دست خواهید داد و این آخرین چیزی است که ممکن است دلتان بخواهد. اخیرا فشارهایی که در محل کار به شما وارد می شوند را به عشقتان منتقل می کنید، هرچند این کار را ناخواسته انجام می دهید، اما این می تواند روی رابطه شما تأثیرگذار باشد.

فال روزانه متولدین دی

امروز هیچ عجله ای نداشته باشید و برای رسیدن به خواسته هایتان از روش آهسته و پیوسته استفاده کنید و با این روش به پیشرفت ادامه دهید و حتما خودتان را برای این پیشرفت مورد تشویق قرار دهید. تأثیر خیلی خوبی روی رؤسایتان می گذارید و آنها با دیدی مثبت یه شما نگاه می کنند و احساس ثبات و امنیت می کنید؛ اینها احساساتی هستند که شما عاشقشان هستید و به آنها نیاز دارید. این اواخر سعی می کنید به جای این که حرف های دلتان را بزنید حرف هایی را بزنید که برای دیگران خوشایند باشند و این شما را بسیار تحت فشار قرار داده است. این مسئله در رابطه با عشقتان نیز صدق می کند. درست که او را دوست دارید و می خواهید خوشحال نگهش دارید، اما این کار در دراز مدت می تواند تأثیری مخرب بر روی رابطه تان به جا بگذارد.

فال روزانه متولدین بهمن

چنانچه وافعا به یک پروژه کاری علاقه مند باشید تمام تلاشتان را خواهید کرد که پیش از هر کس دیگری به خط پایان این مسابقه برسید و بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان خواهید داد، اما کارهایی که کسل کننده باشند و به آنها علاقه ای نداشته باشید برای شما بی ارزش هستند و هیچ تلاشی در راه آنها نخواهید کرد، شما فقط از کارهای درست و حسابی خوشتان می آید. اما این کار باعث می شود به چشم فردی تنبل و بی مسئولیت دیده شوید، در هر صورت باید بهترین عملکرد ممکن را در انجام وظایفتان از خود ارائه بدهید. وقت آن رسیده است که در رابطه عاطفیتان با وجود وحشت درونی که دارید تعهدهایتان را پررنگ تر کرده و رابطه تان را محکمتر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

نیاز شدیدی به فرار از کارهای تکراری روزمره و روند قدیمی کارها دارید، هرچند این کارها هیچ فشار جسمی یا ذهنی به شما وارد نمی کنند و خیلی راحت دارند پیش می روند اما نیاز شدیدی برای تغییر در درون شما وجود دارد، بد نیست به ندا درونتان گوش کنید و تغییراتی هرچند کوچک در این روند ایجاد کنید. امروز روزی بسیار خوب برای این است که فهرستی از عادت های بدتان تهیه کرده و با دیدی انتقادی به خود بنگرید و برای رفع این عادت های منفی تلاش کنید، این می تواند سرآغاز تغییرهای بنیادین در زندگیتان باشد. حتی در مورد رابطه عاطفی خود نیز همین کار را انجام دهید، ببینید آیا با کسی که دوست دارید رفتاری شایسته دارید و همه چیز همانطوری که باید باشد دارد پیش می رود؟

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php