کد خبر : 77501 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۹

فال روزانه امروز سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز رویاهای فعالی دارید و می توانید آزادانه در دنیای خیال پرواز کنید و به هر چه دلتان می خواهد بیندیشید. در این فضا می توانید به همه آرزوهای خود برسید و شاید همین حس لذت و شادی را بتوانید به دنیای واقعی نیز منتقل کنید. …

فال روزانه امروز سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲فال روزانه متولدین فروردین

امروز رویاهای فعالی دارید و می توانید آزادانه در دنیای خیال پرواز کنید و به هر چه دلتان می خواهد بیندیشید. در این فضا می توانید به همه آرزوهای خود برسید و شاید همین حس لذت و شادی را بتوانید به دنیای واقعی نیز منتقل کنید. برای این منظور باید تلاش کنید و کارهایی انجام دهید که تاکنون از آنها امتناع می کرده اید. ارتباط با دیگران نیز امروز برایتان بسیار ارزشمند و خوب است و از معاشرت با آنها لذت خواهید برد. در این میان می توانید به فرد مورد علاقه خود نیز نزدیک تر شوید و اگر در رابطه هستید، با شریکتان لحظه های شادی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز تصور می کنید هیچ چیز سرجای خودش نیست. بنابراین تلاش نکنید که مشکل را پنهان یا از آن فرار کنید. با این تصور بیشتر دوست دارید به دنیای خیال پرواز کنید و هرآنچه دوست دارید را در آنجا به دست بیاورید. اما این کار کمکی به شما نمی کند و بیشتر در توهم و فشار فرو می برد شما را. بهتر است به اعماق تفکرات خود رجوع کنید تا شاید بتوانید راهکارهای مناسب برای مشکلات خود بیابید. در رابطه عاشقانه خود نیز احتمالا با مشکل مواجه خواهید شد. شریک عاطفی شما در حالت روحی خوبی نیست و کمی دچار گیجی شده است. تنهای کاری که در این میان شما باید انجام دهید، گوش کردن به ندای قلب خودتان است. اگر با عقل و منطق بخواهید تصمیم گیری کنید نتیجه خوبی به دست نمی آید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از نظر جسمانی بسیار قوی هستید اما تفکراتتان خیلی درست نیست و هاله ای از ابهام در پس همه افکارتان وجود دارد. شاید فردی امروز شما را تحریک به انجام کاری کند که در آن تبحر دارید. باید همه اعتمادبه نفس خود را جمع کنید و با قدرت به سمتی بروید که بدانید چه اتفاقی می افتد. به واقعیت های موجود توجه کنید که بسیار در این مسیر به شما کمک می کنند. امروز اجازه دارید هرکاری دوست دارید انجام دهید. به همین دلیل، بهتر است همه واقعیت ها را به شریک عاطفی خود بگویید و اگر کار اشتباهی انجام داده اید و احساس گناه دارید، برایش اعتراف کنید. این صحبت به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در دنیای خود با سردرگمی های بسیاری روبه رو هستید. رسیدن به هر آنچه می خواهید به هیچ عنوان کار آسانی نیست. افکار منطقی و تحلیل کردن مسایل به هیچ عنوان برای حس ها و رویدادها امروز روش کاربردی نیست. بهتر است اجازه دهد تا مشکلات خود را نشان دهند تا بتوانید با فکر باز و دید بهتر برای آنها راه حل پیدا کنید. امروز از نظر احساسی با خودتان دچار نوعی تضاد خواهید بود. همه حواس خود را بر رابطه کنونی خود متمرکز می کنید و این موجب می شود مشکلات بیشتری را ببینید. اگر بتوانید برای کار و زندگی عاطفی به یک تعادل برسد، خودتان نیز حس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید مجبور شوید کارهایی که می خواهید را انجام دهید. اما این را بدانید که شاید حقایق آن طور نباشند که دیده می شوند. برخی موقعیت ها در ظاهر به گونه ای کاملا متفاوت هستند و باید بدانید که پیش از هر کاری باید همه جوانب و حقایق آن را بررسی کنید. شاید ذهنتان چندان باز نباشد و غباری از شک و نامعلومی در سرتان باشد و به همین واسطه بیشتر به دنیای خیال کشیده شوید. افکاری که در خیال به ذهنتان می رسند را نیز می توانید اجرایی کنید. این فکر بدی نیست. امروز در رابطه گذشته بر عاشقانه شما سایه می افکند. مساله ای خاص همه تمرکز شما را می گیرد و بیشتر فکر خود را بر آن استوار خواهید کرد. شاید بد نباشد برای بهبود اوضاع به راهکارهای کاربردی فکر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برایتان دشوار است ریشه مسایل و مشکلات خود را بیابید. به جای آنکه برای آن دچار استرس شوید، بهتر است بی خیال شوید و حتی بعدازظهر بخوابید و استراحت کنید. یا به مطالعه کتاب بپردازید. فرار کردن به دنیای خیال نیز فکر بدی نیست و می توانید به این واسطه از دنیای روزمره واقعی برای چندین ساعت جدا شوید. ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز برایتان دشوار است. اما بهتر است با آنها کنار بیایید. امروز با سفر به گذشته ها و یادآوری علاقه مندی دوستان می توانید حس خوبی پیدا کنید. این تجربه بسیار لذت بخش است. با دوست و شریک عاطفی خود امروز تفاهمات بسیاری دارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز دوست دارید به همان سبکی زندگی کنید که دوست دارید. با خیال پردازی و زندگی در دنیای خیال می توانید چندین ساعت از دنیای واقعی جدا شوید. همین خیالپردازی باعث می شود تا به دنیا و تفکرات جدیدی وارد شوید و نقش مهمی هم ایفا کنید. فانتزی ها را به واقعیت تبدیل کنید. این را بدانید وقتی خیال می کنید، می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید. از قدرتی که امروز دارید برای درست کردن همه مشکلات بهره بگیرید. امروز با شریک عاطفی خود همکاری و همفکری بسیاری خواهید داشت. البته اگر در این میان به تضاد مواجه شدید به جای ناراحتی و سکوت، حرف های خود را بیان کنید تا بتوانید آنرا در همان لحظه از میان بردارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بیشتر زمان خود را به ارتباط با دیگران متمرکز کرده اید. البته همه افکار شما آینده و نتیجه ندارند. شاید بد نباشد برای برطرف کردن حس اجتماعی خود در گروه های مختلف اجتماعی شرکت کنید. به مجامعی بروید که مردم بسیاری حضور دارند و شما نیز می توانید در حوزه مهارت های خود اظهارنظر کنید. این کار حس خوبی به شما می دهد. بد نیست امروز خودتان را لوس کنید و هر چه دلتان می خواهد انجام دهید. این موقعیت را دارید تا با فرد موردعلاقه خود در مورد احساسات و علاقه مندی های خود حرف بزنید. حتی انرژی های امروز به هر دو شما کمک می کند تا با همفکری و درک متقابل مشکل قدیمی را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در انجام کارهای گروهی بسیار موفق هستید. با پرواز به دنیای خیال می توانید به هرآنچه دوست دارید فکر کنید و با این تصویرسازی ها می توانید راهکارهایی که به ذهنتان می رسند را به دنیای واقعی منتقل کنید. افرادی که در زندگی شما حضور دارند همیشه نقش مهمی در تصمیم گیری های شما داشته اند. این افراد واقعا ارزشمند هستند و باید اکنون نیز قدر آنها را بدانید و همچنان آنها را برای خود نگهدارید و از مشاوره های خوب آنها کمک بگیرید. مکالمه ای که امروز همه زمان خود را به آن اختصاص می دهید چندان جالب نیست. شما حتی در طول سفر و تعطیلات نیز بسیار مفید به کار هستید و دوست دارید همیشه همه چیز سرجای خودش باشد. بهتر است نگرانی ها را از خود دور کنید و از لحظه ها لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز لازم نیست همه چیز را خیلی جدی بگیرید و لازم نیست تصمیم گیری مهمی را به انجام برسانید. امروز شاید حس کنید کسی در غیاب شما در حال زیرآب زدن شما است. از ذات و دانش درونی خود برای پی بردن به واقعیت ها استفاده کنید. امروز این توان را دارید میان دنیای واقعی و خیالی تمایز قایل شوید. بد نیست برای پیاده روی به کنار دریا یا جنگل یا پارک بروید. خاطره های قدیم در وجود شما زنده می شوند. شما این فرصت و موقعیت را دارید تا با افرادی که قبلا می شناخته اید ارتباط برقرار کنید. در میان آنها شاید فردی را ملاقات کنید که حس خوبی به شما دارد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از آن زمان هایی است که پیش از خروج از خانه فراموش می کنید کفش هایتان را بپوشید. به قدری گیج و خواب آلود هستید که نمی توانید با دنیای بیداری خود را جفت کنید. بسیار در رویا و خیال سیر خواهید کرد و برایتان دشوار است بتوانید فکر خود را متمرکز نگه دارید. امروز نیرویی شما را به گذشته ها می برد و باعث می شود تا دفترتلفن قدیمی را باز کنید و افرادی که در سال های دور با آنها در ارتباط بوده اید را پیدا و با آنها ارتباط برقرار کنید. هنگام ملاقات با آنها متوجه می شوید بسیاری از چیزها تغییر کرده اند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز افکار شما در هاله ای از ابهام و خیال قرار دارند. پیش از اینکه کاری را به انجام برسانید، بهتر است به خوبی در مورد آن فکر کنید و برای انجام آن برنامه ریزی کنید. شاید هم نتوانید به درستی در مورد چیزی فکر کنید اما اجازه ندهید این مساله موجب ناراحتی یا ناامیدی شما بشود. حقایق بسیار زود مشخص می شوند و از این سردرگمی رهایی خواهید یافت. امروز نمی توانید میان کار و رابطه عاطفی خود ارتباط برقرار کنید. نمی توانید بدون برتری بخشیدن به یکی به آن یکی رسیدگی کنید. گاهی لازم است از کار دست بکشید و به حرف های معشوق گوش کنید. رابطه های عاشقانه نیز به اندازه کار و درآمد ارزش و اعتبار دارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 440 بار
دیدگاهتان را بنویسید

shadi در تاریخ 13 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

merc vali dige dire diruz mixasam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dar har surat tanks alot

shadi در تاریخ 13 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام داداشی خوفی؟!نخوابیدی؟!میتونم ازت یه خواهشی کنم؟!

ali در تاریخ 13 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام
بله بفرمایین، هر امری باشه در خدمتم

css.php