کد خبر : 79090 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰

فال روزانه امروز دوشنبه 19 اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث …

فال روزانه امروز دوشنبه 19 اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.

فال روزانه متولدین شهریور

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال روزانه متولدین مهر

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه متولدین دی

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

فال روزانه متولدین بهمن

شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 386 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php