کد خبر : 93612 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

فال روزانه امروز دوشنبه 12 خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین اینکه با فردی که برایتان مهم است چنین رفتاری داشته باشید برایتان راحت نیست، ولی از این جدایی درس خوب و ارزشمندی می گیرید. مدتی طول می کشد که به این وضع عادت کنید. در یک جلسه یا در یک گروه یا باشگاه که در میان …

فال روزانه امروز دوشنبه 12 خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

اینکه با فردی که برایتان مهم است چنین رفتاری داشته باشید برایتان راحت نیست، ولی از این جدایی درس خوب و ارزشمندی می گیرید. مدتی طول می کشد که به این وضع عادت کنید. در یک جلسه یا در یک گروه یا باشگاه که در میان افرادی با ایده ها و افکار مشترک قرار دارید، با کسی صحبت می کنید که ارتباطی واقعی و ملموس با او پیدا می کنید. انرژی امروز به شما کمک می کند که او را عمیق تر بشناسید. شاید او پتانسیل رابطه ای رمانتیک را داشته باشد. اگر کار خاصی در دست دارید که باید با اشتیاق و علاقه انجام شود، امروز روز انجام آن است. بیش از همیشه، حس می کنید که می خواهید با قدرت و ایمان بیشتری کار کنید و پشتکار داشته باشید تا کارهایتان انجام شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در مورد رابطه عشقی شما باید بگوییم که امروز طالع شگفت انگیزی دارید، ولی این طالع به روش های سنتی و قدیمی نیست. شاید رابطه شما از طریق اینترنت آغاز شود و فوراً تشخیص دهید که فرد مقابل همان فرد خاص و مناسبی است که منتظرش بودید. یا شاید در گروهی از دوستان با فردی ملاقات کنید که ایده آل هایش با شما مشترک است. ارتباط صمیمی و عمیقی با او حس می کنید. در محل کار نمی توانید به قابلیت های ذهنی خود اتکا کنید و توقع داشته باشید که موفق شوید. باید به توانایی های دیگرتان از جمله حس ششم خود هم اتکا کنید. این جنبه از شخصیت شما امروز بسیار نیرومند می شود. پس حتماً از آن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما بسیار بدبین هستید و فقط نیمه خالی لیوان را می بینید. بنشینید و حساب و کتاب هایتان را انجام دهید. احتمالاً متوجه می شوید که حالا همه چیز بهتر از قبل به نظر می رسد. مخارج و هزینه ها هر چقدر بشود، می توانید از پس آنها برآئید. روی کارهایی تمرکز کنید که باید امروز انجام شوند. اگر سر قرار می روید، باید هر دوی شما همدیگر را به بهترین صورت ببینید. اگر در رابطه ای دائمی هستید و ازدواج کرده اید، بهتر است از این زمان برای تحکیم پیوندتان استفاده کنید و عشق عمیق بین خودتان را دوباره کشف کنید. در محل کار سعی می کنید دیگران را بخندانید. ولی دیگران مایه ناراحتی و ناامیدی شما هستند و نمی گذارند که از جنبه های خوب و مثبت امروز بهره ببرید. تلاشتان را بکنید و ناامید نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

یک جدایی موقتی از عشقتان ممکن است امروز شما را ناراحت و افسرده کند. تخیل شما به راه های بد می رود و خیال می کنید که عشقتان شما را ترک خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید. او همخ دلش برای شما تنگ شده است. امروز سر خودتان را گرم کنید تا زود بگذرد و او بازگردد و دوباره با هم باشید. صبوری پیشه کنید. گاهی عشق به نحوی عجیب و اسرارآمیز سراغمان می آید که اگر میلیون ها سال هم می گذشت به رویاها و عقلمان هم نمی رسید که اینطور بشود. امروز منتظر اتفاقات غافلگیر کننده باشید و ذهنتان را باز نگه دارید. شاید با کسی ملاقات کنید و این ملاقات شروع رابطه ای رمانتیک باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید بهتر باشد در خانه بمانید و صحبت با دوستانتان را به بعد موکول کنید. شاید تماس تلفنی با فردی که از راه دور زنگ می زند را از دست بدهید. ولی این فرد بعداً با شما تماس خواهد گرفت. نگران نباشید. برای خودتان چای دم کنید و از سکوت منزل لذت ببرید. گاهی کمی سکوت برای انسان خوب است. امروز انرژی زیادی وجود دارد و تیرهای عشق از در و دیوار می بارند و هر لحظه ممکن است فرد موردنظرتان را پیدا کنید. شاید متوجه شوید کسی که فکر می کردید دوستتان است، ناگهان از هاله ای اسرارآمیز بیرون بیاید و شما فکر کنید که چرا تابحال متوجه ویژگی های منحصر بفرد او نشده بودید.

فال روزانه متولدین شهریور

یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد سفر می دهد. او مکانی را به شما پیشنهاد می کند که شما از رفتن به آنجا اضطراب دارید. ولی دوست شما فقط پیشنهاد داده است. اگر از آنجا خوشتان نمی آید بگویید. اگر خوشتان می آید هم زیاد با شور و شوق واکنش ندهید. در واقع زیاد نظر ندهید. فقط گوش کنید و با تکان دادن سر تأییدتان را نشان دهید! امروز در رابطه رمانتیک شما همه چیز خوب پیش می رود و هر دوی شما خوشحال هستید و می توانید پیوندی عمیق تر بین خودتان ایجاد کنید. اگر قرار است اقدامی جدی صورت دهید، تردید نکنید و همه کارهای لازم را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز سر در گمی و گیجی باعث می شود که اطلاعات نادرستی دریافت کنید. آیا برای پروژه ای تحقیق می کنید؟ آیا واقعیت ها برایتان مبهم هستند؟ بهتر است امروز روی چیز دیگری کار کنید و بعد از چند روز سر تحقیق تان برگردید. سعی کنید امروز کار زیادی برای نتایج قابل چشم پوشی انجام ندهید. شاید فکر می کردید با یکی از همکارانتان بروید ناهار بخورید، ولی بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوید که این فقط رابطه کاری نیست و به نوعی مجذوب او می شوید. اگر در محل کار سعی کنید کسی را گول بزنید که آنچه می خواهید انجام شود، این کار امروز نتیجه نمی دهد. دیگران می بینند که شما چه می کنید. پس به خودتان زحمت ندهید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر کسی هست که فکر می کنید پنهانی از شما خوشش می آید و شما هم محبت زیادی به او دارید، از این فرصت استفاده کنید و ملاقاتی داشته باشید، حتی اگر قرار باشد این ملاقات تصادفی باشد. سر کار سعی کنید به کسی فشار نیاورید. هر چه بیشتر سعی کنید دیگران را کنترل کنید بیشتر مقاومت می کنند. بهترین تاکتیک شما باید این باشد که به نیازهای دیگران حساس باشید و با گوش دادن به آنها و توصیه و مشورت دادن به آنها، اعتماد آنها را بخرید، نه اینکه به آنها امر و نهی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

یک دوست صمیمی یا شریک زندگی تان امروز حال و حوصله ندارد. شاید بخواهید کاری انجام دهید که روحیه اش بهتر شود. او را به رویدادهای ورزشی، مهمانی یا سینما ببرید. اگر دفعه اول اکراه نشان داد، جواب منفی او را نپذیرید. برای او بهتر است که حتماً بیرون برود. البته برای شما هم خوب است که کمی تفریح کنید. اگر در رابطه ای نیستید یا ازدواج نکرده اید شاید امروز کسی را ملاقات کنید. همه چیز با گفتگویی غیرعادی در مورد چیزهای عادی شروع می شود. شما فوراً مجذوب او می شوید. سعی کنید زیاد علاقه آنی خود را نشان ندهید. در محل کار افراد دور و برتان به شما لطف می کنند و روز کاری مؤثر و پر بازدهی را برایتان رقم می زنند.

فال روزانه متولدین دی

امروز وسیله ای قیمتی را در منزل گم می کنید. هر جا را می گردید پیدایش نمی کنید. این باعث می شود اراده و همت خود را جمع کنید و ساعت ها جستجو کنید. این وسیله در خانه است، ولی ممکن است زیر چیزی از چشم پنهان شده باشد یا جایی باشد که اصلاً فکرش را نمی کنید. فرد موردعلاقه شما هر عیب و نقصی داشته باشد، امروز گویی این نقایص مانند مه صبحگاهی ناپدید می شوند. شاید زمان خوبی باشد که بحث و جدل را کنار بگذارید و امشب بیرون بروید و عشقتان را بهم نشان دهید. در محل کار زیاد استرس نداشته باشید. فشار و توقعات بالا از سوی دیگران شما را هل می کند و این برای سلامتی شما خوب نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

هدفی که اکنون دنبال می کنید در حال حاضر دست نیافتنی است. بهتر است آن را به زمان دیگری بیندازید. شاید ناامیدکننده باشد، ولی به دقت به آن بیندشید. دیگر چه رویاها و اهدافی دارید؟ فکر کنید ببینید کدامیک برایتان مهمتر است و تعیین کنید که در حال حاضر کدامیک برایتان نویدبخش تر است. گاهی عقب نشینی های کوچک بیشتر به سود ما هستند تا ضررمان. انرژی امروز باعث می شود که دلتان گرم شود. هوا رمانتیک است. اگر در رابطه ای دائمی هستید، از این هوا استفاده کنید و بیرون بروید و پیوندتان را محکم تر کنید. اگر به تازگی با هم آشنا شده اید، انتظار روز خوبی را داشته باشید. هر اتفاقی بیفتد امروز را فراموش نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی امروز باعث می شود که یکی از آرزوهای شما برآورده شود و با فردی که بسیار او را می پسندید ملاقاتی داشته باشید. این فرصت گویی یک تصادف جالب و شیرین است. حس می کنید انگار همدیگر را تا سطح خاصی می شناسید، ولی چیزهای بیشتری هست که در مورد هم بدانید. سعی کنید واقع گرا باشید و زیاد رویایی برخورد نکنید. در محل کار شما امروز پیشرو می شوید. از خودتان بپرسید که چه کارهایی باید انجام شوند و به چه نحو باید انجام شوند و بدین ترتیب قبل از هر کاری برنامه ریزی کنید تا همه چیز خوب پیش برود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 456 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php