کد خبر : 116051 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

فال روزانه امروز دوشنبه ۳1 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه ۳1 شهریور ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز عدم ارتباط صحیح بین شما و فردی نزدیک به شما باعث می شود که سوء تفاهم ایجاد شود. این شاید زیاد مهم به نظر نرسد، ولی گاهی روشن نکردن قضایا می تواند در آینده حس بدی ایجاد کند. …

فال روزانه امروز دوشنبه ۳1 شهریور ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه ۳1 شهریور ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز عدم ارتباط صحیح بین شما و فردی نزدیک به شما باعث می شود که سوء تفاهم ایجاد شود. این شاید زیاد مهم به نظر نرسد، ولی گاهی روشن نکردن قضایا می تواند در آینده حس بدی ایجاد کند. نیت های خود را برای دیگران مشخص کنید. اگر کسی چیزی را که شما می گویید بد برداشت می کند، باید آن را واضح تر برایش توضیح دهید. زیرا نمی خواهید که حرف های شما بعداً برایتان مشکل ایجاد کنند. امروز وقتی نوبت به عشق و رمانس می رسد یک اشکال فنی بوجود می آید. یک مسئله عاطفی دشوار پیش آمده که باید آن را حل کنید. اینکه چطور به این قضیه رسیدگی می کنید بستگی به آن دارد که چطور می توانید بر ترس های خود غلبه کنید و این مشکل را با هم حل کنید. اگر حس می کنید که می توانید این کار را بکنید، امروز باید شروع کنید. هر چه زودتر بهتر.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما آنقدر در کارتان مصمم هستید که چیزهایی که دیگری به شما می گوید را نمی شنوید. کار شما هر چقدر هم که مهم باشد، باید زمانی را برای گوش دادن و توجه کردن به آنچه دیگری به شما می گوید بگذارید. خیلی مهم است که امروز جانب احتیاط را رعایت کنید. چند دقیقه وقت گذاشتن برای یک نفر دیگر و حرف های او می تواند از مشکلات پیشگیری کند و دوستی شما را پابرجا نگه دارد. امروز شما بیشتر از همیشه احساس نیاز به شریک زندگی تان می کنید. اگر بتوانید با هم حرف بزنید و در مورد دلیل احساسات خود بحث کنید، مشکل حل می شود. ولی اگر آن را نادیده بگیرید یا سخت ترش کنید، در نهایت همه چیز بدتر می شود و به جایی نمی رسید. مسئله خود را بگویید و احساسات خود را آزاد کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر در حال حاضر شما از لحاظ رمانتیک دلتان گیر است، احتمال دارد متوجه شوید که یکی از شما خیلی عاشق است در حالیکه دیگری اینطور نیست. اگر در حال حاضر دلتان پیش کسی نیست، کسی که هیچ حسی به او ندارید، توجهی فراتر از دوستی به شما نشان می دهد. این وضعیت دشواری است، ولی شما باید بدون آنکه به احساسات او آسیب برسانید، خودتان را از دایره توجه او دور کنید و به این قضیه پایان دهید. اگر متأهل هستید امروز تمایل دارید به اینکه شریک زندگی تان را بخاطر هر چیزی که در رابطه شما بد پیش می رود سرزنش کنید. این بهترین تاکتیک نیست، حتی با اینکه راحت ترین راه است. بهترین راه حل آن است که با هم درباره آنچه بد پیش رفته حرف بزنید و با هم برای حل و فصل آن تلاش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

آیا امروز در منزل کار می کنید؟ این باعث نمی شود که کار شما کمتر شود، به خصوص اگر کار شما شامل نوشتن و صحبت تلفنی می شود. هر کاری که می کنید بسیار ضروری و واجب است. باید این کارها را با دقت انجام دهید تا جزئیات مهم را از قلم نیندازید و یا کارتان ابهام نداشته باشد. سرعت تان را کم کنید و زیاد شتاب نداشته باشید. ممکن است کارتان بیشتر طول بکشد، ولی پشیمان نخواهید شد. امروز کمی غمگین و گرفته به نظر می رسید. اگر عزیزترین فرد زندگی شما از شما سوال می کند که چه اتفاقی افتاده و چرا غمگین هستید، شما اخم می کنید و قیافه آویزان به خود می گیرید. شما خیلی این قضیه را طولانی می کنید و باید زودتر تمامش کنید. باید بزرگ شوید و مطابق سن تان رفتار کنید. شریک زندگی تان از این قضیه خوشحال خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

یک نامه یا تماس تلفنی امروز برای شما خبر یا اطلاعاتی را می آورد که به نظرتان دستکاری شده می آید. شاید خبر خوب یا بدی باشد یا هیچکدام نباشد، ولی نباید آن را واقعیت فرض کنید. این خبر در مسیر رسیدن به گوش شما احتمالاً از سوی یک نفر بد برداشت شده و اشتباه تعبیر شده است. اگر آنچه می شنوید برایتان مهم است، باید قبل از پذیرفتن آن به عنوان واقعیت، همه چیز را دوباره چک کنید. شاید امروز شما شریک زندگی تان را اشتباهی سرزنش و متهم می کنید. شاید او کاری که باید انجام می داده را فراموش کرده و شما ناراحت شده اید. ولی دلیل ناراحتی شما هرچه باشد، باید کمی او را راحت بگذارید. باید همیشه به این قضیه توجه کنید و ببینید که شما چه نقشی در این نارضایتی داشته اید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از آن روزهاست که باید از قوه منطق خود استفاده کنید. ممکن است نامه یا تماس تلفنی غیرمنتظره ای دریافت کنید که در مورد پول است. مخاطب شما احتمالاً دچار اشتباه شده است، پس اگر خبر بدی است، هل نشوید. با افراد مسئولی که قضیه را می دانند حرف بزنید و بعد در مورد این خبر اقدامی بکنید. ممکن است این خبر دستکاری و تحریف شده باشد. امروز پتانسیل یک روز بسیار عالی را دارد، اگر دست از عیبجویی و ایراد گرفتن از عشقتان بردارید. هر دوی شما از لحاظ عاطفی کمی احساس می کنید از هم دور شده اید. ولی اگر امیدوارید که طرف مقابل اشتباه بودن کارش را بفهمد، رفتار شما کمکی نمی کند. شما باید ببینید که کجای کار خودتان اشتباه است. باید مدارای بیشتری داشته باشید و مهربان باشید.

فال روزانه متولدین مهر

معمولاً سطح تمرکز و دقت شما بالاست، ولی امروز موقتاً به ضرر شما کار می کند. افکار شما مبهم به نظر می رسد و نمی توانید آنچه در ذهن دارید بطور مشخص و واضحی بیان کنید. باید سعی کنید حرف خود را به اطرافیان تفهیم کنید. در عین حال باید تلاش بیشتری کنید تا گیجی و سوءبرداشت پیش نیاید. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، شما عموماً خوشحال هستید. ولی اگر چیزی خوب پیش نرود، شما حالتان خراب می شود و ناراحت می شوید. امروز شما احساس بدی درباره عشقتان دارید، ولی واقعاً باید نگاهی هم به خودتان بیندازید. زندگی کوتاهتر از آن است که زمانتان را صرف نگرانی درباره چیزهای کم اهمیت کنید. گاهی هم باید به ژرفای کارها و افکارتان فکر کنید و در واقع آنها را عمیق تر کنید!

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است افکار و احساسات عجیب و غریبی را از سوی خواهر، برادر یا همسایه تجربه کنید. این فرد احتمالاً دوست ندارد در مورد آنچه ناراحتش می کند حرف بزند، حتی اگر شما نگرانی تان را به او نشان دهید. گاهی اوقات افراد باید این چیزها را خودشان حل کنند. کاری که شما باید بکنید این است که به آنها نشان دهید هر وقت لازم شد پیششان هستید. امروز فرصت آن هست که در مورد آینده صحبتی جدی با عشقتان داشته باشید. شما احساس تعهد بیشتری می کنید، ولی هنوز چیزهایی هست که شما را عقب نگه می دارد. باید او را تشویق کنید تا احساسش را بگوید تا هر دو بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را به کمک همدیگر بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اطلاعات و اخبار ناهماهنگی از سوی گروه یا منبعی که به آن وابسته هستید دریافت می کنید و این باعث می شود از خودتان بپرسید که آیا شما با این گروه یا منبع آینده ای دارید یا خیر. این چیزی را برای شما مشخص نمی کند و زیاد روشنگرانه نیست، ولی در عین حال امروز روز خوبی برای هر نوع تصمیم گیری نیست. چند روز صبر کنید و اثر تصمیمات خود را بررسی کنید. تا چند روز آینده چهارچوب ذهنی خیلی بهتری خواهید داشت. امروز سعی کنید خودتان را درگیر مسائل و مشکلات دیگران نکنید. محل کار شما بسیار شلوغ و پریشان است و اگر سوالات زیادی بپرسید خیلی زود در گردبادی غرق می شوید که راه گریزی از آن نیست. باید از این چیزها خودتان را دور نگه دارید تا امروز به سلامتی تمام شود.

فال روزانه متولدین دی

جنبه بسیار حساسی از شخصیت شما هست که بسیار مهربان و بسیار آسیب پذیر و شکننده است. مراقب باشید که زیاد خود و این جنبه از شخصیت تان را در معرض خطر قرار ندهید. با باز کردن سفره دلتان، شما دردسرها را به سوی خود می کشید. شاید دیگران ندانند که شما چقدر حساس و زودرنج هستید. آنهایی که قویتر هستند، می توانند آزارتان بدهند. پس از احساسات خود محافظت کنید. فردی که امروز با او قرار دارید ارزش های بسیار متفاوتی از شما دارد و این می تواند تعارض ایجاد کند. اگر به همدیگر و ویژگی های یکدیگر احترام بگذارید مشکلی پیش نمی آید و از شناخت هم بیشتر لذت می برید. ولی انتظار نداشته باشید که همه افکار و نظرات و سلایق شما یکسان باشد. شما با بر استقلال و عدم وابستگی خود تأکید کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید در موقعیت بدی باشید و بخشی از یک تصمیم باشید که به تعویق افتاده است. اولین واکنش شما این است که شانه بالا می اندازید و تصمیم را به دیگران واگذار می کنید. انتخاب و تصمیم گیری بسیار دشوار است، پس ترجیح می دهید اصلاً این کار را نکنید. متأسفانه به نظر می رسد که همه همین فکر را می کنند. ته دلتان نظری دارید که دوست دارید بگویید. سعی کنید امروز به مسیر اشتباهی کشیده نشوید. اگر تازه رابطه رمانتیکی را با کسی آغاز کرده اید که زیاد در مورد او چیزی نمی دانید، متوجه می شوید که او آنطور که انتظار داشتید نیست و شاید شما هم آنطور که او انتظار داشت نیستید. بهتر است با هم صادق باشید. در محل کار دیگران دائماً به شما می نگرند و به نظرات و ایده های شما احترام می گذارند.

فال روزانه متولدین اسفند

عزت نفس شما این روزها خیلی زیاد است و به شما کمک می کند که هر روز اعتماد به نفستان بیشتر شود. شاید اشتباهی در کارهایتان پیش آید، ولی فردی با دیدگاه تندرو و افراطی در مورد مسائل یک دفعه ظاهر می شود. احساسات شما زیر و رو می شود. سعی کنید آرام بمانید. امروز فرصت دارید که فردی نزدیک به خود را بهتر بشناسید. تنها مشکل این است که باید افکار قبلی خود را نسبت به او عوض کنید، زیرا این افکار ذهن شما را می بندند. بهر حال بیشتر صمیمی می شوید. با صحبت کردن است که نقاط اشتراک و تفاهمی با هم می یابید. یک ایده مهم در حال شکل گرفتن است. شما در مراحل اولیه این ایده هستید و آن را تبدیل به واقعیت می کنید. یک فاز مهم شروع شده است. نگذارید ترس در این مدت بر شما غلبه کند. شما موفق خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 160 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php