کد خبر : 80735 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹

فال روزانه امروز دوشنبه ۲6 اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین قلب شما امشب یک ملاقات غیرمنتظره می خواهد و شریک زندگی شما امروز بیش از همیشه می خواهد شما را غافلگیر کند. البته شرایطی که شما کنترلی بر آنها ندارید با برنامه های شما تداخل دارد و شاید نتوانید امشب با هم ملاقات کنید. این موجب …

فال روزانه امروز دوشنبه ۲6 اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

قلب شما امشب یک ملاقات غیرمنتظره می خواهد و شریک زندگی شما امروز بیش از همیشه می خواهد شما را غافلگیر کند. البته شرایطی که شما کنترلی بر آنها ندارید با برنامه های شما تداخل دارد و شاید نتوانید امشب با هم ملاقات کنید. این موجب عصبانیت و ناامیدی شما می شود و شاید بین شما دو نفر اصطکاک ایجاد شود. هل نشوید. این وضعیت موقتی است و تا فردا رفع می شود. انرژی امروز چشم انداز و دیدگاه شما را تازه می کند و حس خوش بینی بیشتری در رابطه با تلاش های رمانتیک اخیرتان ایجاد می کند. قطعاً هیچیک از اتفاقات امروز عادی و نرمال نیستند و با افراد نرمالی دیدار نمی کنید. شاید با کسی ملاقات کنید که نه تنها بینهایت جذاب است بلکه بسیار متفاوت و خاص و باهوش است و چشم شما را حسابی می گیرد. در محل کار نیز یک شخصیت مؤنث برایتان کاتالیزور اصلی می شود. این خانم به شما کمک می کند تا پروژه خود را که مدتی است به تعویق افتاده یا کل نادیده گرفته شده جلو ببرید. توصیه های او را بپذیرید و آنها را در کارتان پیاده کنید. این انرژی روز شما را متفاوت می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تعارض و نزاع بین مسئولیت های شما در خانه و تعهدات کاری تان به خصوص آنهایی که شامل شرکایتان می شوند امروز برایتان دردسر درست می کنند. البته این مشکل حل نشدنی نیست، ولی به ارتباط صادقانه و باز بین طرفین نیاز است. شما از اینکه مجبورید تصمیمی بگیرید خوشحال نیستید و شاید برای یافتن تعادل مجبور شوید دو وظیفه مختلف را با هم انجام دهید. تمام تلاش تان را بکنید. تا فردا همه چیز به حالت نرمال برمی گردد. در حالیکه می خواهید به گروه جدیدی بپیوندید یا کلاس آموزشی جدیدی را آغاز کنید، با فردی آشنا می شوید که سبک زندگی و رویکرد او نسبت به زندگی با شما بسیار متفاوت است. با انرژی امروز شاید فرد مقابل را زیاد هم خاکی و صمیمی ندانید. ولی در هر حال چیز بسیار جذابی در مورد او وجود دارد که باعث می شود شما بخواهید درباره او چیزهای بیشتری یاد بگیرید. در محل کار افرادی که نسبت به روش های خود کله شق بوده اند امروز نزد شما می آیند تا از شما توصیه های خلاقانه بگیرند. با هم کار کنید. رویکردهای متفاوت شما باعث می شود که جادو کنید و به چیزی بالاتر از آنچه بطور جداگانه می توانستید دریافت کنید برسید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس می کنید انرژی زیادی دارید و خوش بین هستید. هر کاری را که به ذهنتان برسد می توانید به انجام برسانید. این چشم انداز مثبت تغییر خوبی برای شما می تواند باشد و روحیه بدبین شما را بهبود می بخشد. خوشحال بودن در زندگی همیشه آسانتر است. همانطور که گفته اند این خود شما هستید که انتخاب می کنید در زندگی خوشحال و خوشبخت باشید یا نباشید. اگر به موفقیت خود ایمان داشته باشید حتماً موفق می شوید. اینکه اعلام کنید افسرده و ناراحت هستید باعث نمی شود که ترحم و دلسوزی دیگران را کسب کنید. اغلب اوقات مردم بسیار خوش بین و با روحیه هستند. شما هم به آنها بپیوندید و به همه نشان دهید که می توانید به شادی آنها بیفزایید. در محل کار همکارانی دارید که هر کدام استعدادهای خاصی دارند. نمی توانید همه آنها را خوب بشناسید و امروز به این موضوع می رسید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر امروز با دوست یا همکاری قدیمی برخورد کردید تعجب نکنید. این برخورد بر روی شما تأثیر زیادی دارد و باعث می شود که شما در مورد زندگی خوب فکر کنید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید. شاید حس کنید از مسیری که اکنون دارید زیاد راضی نیستید. دوستتان اشاره می کند که مسیرهای زیادی به سوی خوشبختی وجود دارد. شاید اکنون باید مسیر دیگری انتخاب کنید. چیزی که امروز می خواهید به شریک زندگی تان بگویید بسیار بامعنا و شخصی است و شما از خودتان می پرسید آیا باید آن را بگویید یا نگویید. شاید فکر کنید که ممکن است او اشتباه متوجه شود و در نتیجه هیچ چیز نمی گویید. رفتار کسی در محل کار باعث می شود که به سختی با او کار کنید. می خواهید با او دوست شوید و حداقل با این فرد همکاری خوبی داشته باشید، ولی می خواهد این رابطه سطحی باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

احساس دودلی می کنید و این برایتان آزاردهنده است. سعی کنید قبل از عمل کردن فکر کنید. آزادی عمل بسیار خوب است. امروز روز خوش شانسی شماست. گویی ثروت بادآورده ای سراغتان می آید. از طریق ایمیل متوجه می شوید که ترفیع یا افزایش حقوق گرفته اید. این همان چیزی است که برای ارتقای سبک زندگی خود امیدش را داشتید. پولتان را عاقلانه سرمایه گذاری کنید و یک دفعه آن را خرج نکنید. از طریق حرف زدن و گفتگو است که می توانید احساسات خود را انتقال دهید و به آن فرد خاص در زندگی تان نزدیکتر شوید. شما در رابطه فعلی خود به مرحله خاصی رسیده اید و می خواهید آن را عمیق تر کنید. نمی دانید چطور این آرزو را به عشقتان بگویید که نترسد و خوشحال شود. نگران نباشید.

فال روزانه متولدین شهریور

در آینده نزدیک یک سفر هوایی دارید. اخیراً حس می کردید که عاشق مسافرت شده اید و از روتین خسته کننده همیشگی ناراحت و عصبانی هستید. هر دعوت جالبی دریافت کردید آن را قبول کنید. اگر دوستی شما را به شام بیرون دعوت کرد، شک نکنید و با او بروید. حتماً خوش می گذرد. زیرا شما باید حواس خودتان را پرت کنید. در محل کار یادداشتی دریافت می کنید که ناراحتتان می کند ولی در ادامه روز همه چیز یادتان می رود. تا عصر همه خوشحال تر هستند و ایمان شما به بشریت بازمی گردد. اگر می خواهید از کسی تقاضا کنید کاری برایتان بکند، بهتر است بعدازظهر درخواستتان را بگویید. اگر تازه با کسی آشنا شده اید، این رابطه برایتان پرزحمت است و باید سخت کوش باشید. دوست دارید تلاش هایتان ارزشش را داشته باشد. زیرا چیز عمیقی بین شما دو نفر هست. آهسته جلو بروید و از شناختن یکدیگر لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز اگر پول زیادی به سمتتان آمد تعجب نکنید. یادتان نمی آید چه کرده اید که مستحق چنین ثروتی باشید. خوش شانسی خود را زیر سوال نبرید. فقط با روی گشاده این ثروت را بپذیرید. بالاخره می توانید با این پول دکوراسیون منزلتان را عوض کنید. ته دلتان می دانید که شما شایسته دریافت این پول هستید. چیزهایی که در دو هفته گذشته رویهم تلنبار شده بودند امروز به اوج می رسند. همه چیز بهم می ریزد و باید منتظر برخورد شدیدی با افراد متفاوت در محل کار باشید. گاهی دوست داشتن یک نفر دیگر آسان و لذتبخش است و گاهی تلاش بیشتری می برد، به خصوص وقتی او در بهترین فرم خود نباشد و رفتارش مثل همیشه نباشد. امروز درمی یابید که علیرغم گذراندن مشکلات اخیر، هنوز کسی که با او هستید را از ته دل دوست دارید و همیشه دوست خواهید داشت. هر اتفاقی که بیفتد، اصل احساسات شما دست نخورده می ماند.

فال روزانه متولدین آبان

شما از آموزش ها و مطالعات اخیر درس ها و سودهای زیادی می برید. شما جهش و ترقی بزرگی کرده اید و مهارت های تکنولوژیک شما ارتقا یافته اند. در نتیجه، باید انتظار یک ترفیع یا افزایش حقوق را داشته باشید. این کمترین کاری است که رئیس تان می تواند برای پاداش دادن به سخت کوشی شما انجام دهد. اگر با این سرعت پیش بروید، به سرعت مدیر شرکت می شوید. باید از همکاران خود هم پشتیبانی کنید. اگر نتوانید در کنار هم باشید در مقابل هم قرار می گیرید و همه چیز را خراب می کنید. با اتحاد با یکدیگر است که نیرومند می شوید. نفاق و پراکندگی محکوم به ضعف و شکست است. در مناسبت اجتماعی و مهمانی ای که قرار است در آن حضور یابید، کمی عصبی می شوید. مهمانی بزرگی نیست، ولی افراد زیادی می آیند. فرد خیلی خاصی هست که می خواهید حتماً با او حرف بزنید. از اینکه به سمت او نگاه کنید خیلی می ترسید. باید آرام باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

شما از آموزش ها و مطالعات اخیر درس ها و سودهای زیادی می برید. شما جهش و ترقی بزرگی کرده اید و مهارت های تکنولوژیک شما ارتقا یافته اند. در نتیجه، باید انتظار یک ترفیع یا افزایش حقوق را داشته باشید. این کمترین کاری است که رئیس تان می تواند برای پاداش دادن به سخت کوشی شما انجام دهد. اگر با این سرعت پیش بروید، به سرعت مدیر شرکت می شوید. باید از همکاران خود هم پشتیبانی کنید. اگر نتوانید در کنار هم باشید در مقابل هم قرار می گیرید و همه چیز را خراب می کنید. با اتحاد با یکدیگر است که نیرومند می شوید. نفاق و پراکندگی محکوم به ضعف و شکست است. در مناسبت اجتماعی و مهمانی ای که قرار است در آن حضور یابید، کمی عصبی می شوید. مهمانی بزرگی نیست، ولی افراد زیادی می آیند. فرد خیلی خاصی هست که می خواهید حتماً با او حرف بزنید. از اینکه به سمت او نگاه کنید خیلی می ترسید. باید آرام باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز دیگران از تبعیت از شما خوشحال هستند. شما قدرتی بیش از آنچه تصور کنید دارید. پس نترسید و از آن استفاده کنید. دیگران به شما نگاه می کنند و می خواهند رهبرشان باشید. پس با افتخار و سربلندی بایستید و توانایی خود برای کنترل اوضاع و جهت دهی به آنها را نشان دهید. امروز اطلاعات مهمی دریافت می کنید. این اطلاعات تأثیر مهمی بر روند زندگی شما دارد. شاید شغل شما را عوض کند یا باعث شود محل زندگی یا کشور زندگی تان را تغییر دهید. شاید از تغییرات بزرگ در زندگی ترس داشته باشید، ولی مطمئن باشید که این تغییرات مثبت و خوب هستند. ریسک کنید. گاهی باید خودمان و روابط مان را خیلی جدی بگیریم. امروز باید همین کار را در مورد رابطه خود بکنید. در گذشته به شخص مقابل نشان نداده بودید که چقدر به او اهمیت می دهید. شاید بهتر باشد که بگذارید بداند که می خواهید برای همیشه پیش او بمانید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر تابحال فرد خاصی در زندگی تان نبوده است، همه نشانه ها مبنی بر آن هستند که به زودی این اتفاق می افتد. شاید دوستی برایتان یک ملاقات غیرمنتظره با کسی ترتیب دهد و بالاخره متوجه شوید که او فرد مناسبی است. اگر در رابطه ای دائمی هستید، پیوند شما از همیشه محکم تر می شود. از همیشه بهم نزدیکتر می شوید. باید جشن بگیرید که توانستید همدیگر را پیدا کنید. در این رابطه ای که هستید احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنید. شاید گاهی احساستان به صورت لحظه ای عوض شود، و گیج و سر در گم شوید، ولی بالاخره دلگرمی هایی که می خواستید را پیدا می کنید. در محل کار به تدریج اصطکاکی ایجاد می شود و علت آن تردید و دودلی شماست. دیگران هم همینطور هستند بنابراین سر و کله زدن با آنها امروز سخت می شود. تلاش تان را بکنید تا آرام باشید و جا نزنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما ذاتاً متقاعدکننده هستید. سعی کنید امروز زیاده روی نکنید. امروز زیادی روی یکی از نظرات خود پافشاری می کنید. حرفتان را بزنید، ولی اگر کسی حرفی می زند و نظرش را می گوید به او گوش دهید. شما همیشه تو سر دیگران می زدید که کار درست را انجام دهند. ولی دیگر نباید به کسی فشار بیاورید. اگر هم چند نفری به شما کمک می کنند این کار را از روی تعهدشان انجام می دهند. شخصیت شما ذاتاً خوب و اجتماعی است، و شما پاداش این خوبی را می گیرید. دیگران هم بالاخره از شما حمایت می کنند و شما را تشویق می کنند. با گوش دادن به توصیه دیگران، به چیزهای بیشتری دست می یابید. در مورد رابطه خود بسیار راضی هستید زیرا حس می کنید همتای خود را یافته اید. او هم سخت کار می کند و عمیق فکر می کند، جاه طلب است و مثل شما اراده ای قوی دارد. ولی هر دوی شما باید یادتان باشد که کار همه زندگی نیست، باید به رابطه خود هم رسیدگی کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 415 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php