کد خبر : 107787 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۳

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید خود را برای یک روز پر ماجرا آماده کنید. در این اواخر تنش های زیادی را تجربه کرده اید و دوباره امروز ممکن است در ورطه امتحان قرار گیرید. بهتر است به سلامت خود اهمیت زیادی بدهید …

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید خود را برای یک روز پر ماجرا آماده کنید. در این اواخر تنش های زیادی را تجربه کرده اید و دوباره امروز ممکن است در ورطه امتحان قرار گیرید. بهتر است به سلامت خود اهمیت زیادی بدهید و از انرژی هایی که کائنات در اختیار شما قرار می دهند نهایت استفاده را ببرید تا آرام باشید. در مورد رویدادها خیلی زود تصمیم گیری نکنید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید سرفرصت و درست به آنها رسیدگی کنید. امروز خیلی حس عاشقانه ندارید اما به این مفهوم نیست که حالتان با معشوق خوب نیست. فقط یک روز معمولی در کنار هم دارید که همین هم خوب است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است در محل کار خیلی زود واکنش نشان دهید و هر مساله موجب آشفتگی شما بشود. حتی احتمال اینکه با مدیر خود مشاجره کنید هم هست. اما این را قبول کنید که همیشه در یک خط حرکت کردن خوب نیست و باید خود را به روز کنید. از اطرافیان مسایل جدید بیاموزید. فرصت هایی هم در این میان برای شما وجود دارد که باید هوشیار باشید تا بتوانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. انرژی های عاطفی خوبی در هوا جاری است. با فرد موردعلاقه تان برنامه ریزی کنید و با هم بیرون بروید و از این فرصت خوب برای بودن در کنار هم استفاده کنید و شادی را میان یکدیگر تقسیم کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

سعی کنید خیلی در خود و افکار خود فرو نروید و غرق نشوید. شهامت بودن در دنیای واقعی را داشته باشید. با هر آنچه آزارتان می دهد مبارزه کنید. اگر بتوانید روش کار و زندگی خود را کمی تغییر دهید، آنچه در سر دارید به واقعیت می پیوندند و موجب خوشحالی شما می شود. حتی اگر رابطه عاشقانه مخفی هم داشته باشید، اهمیتی ندارد. امروز زمانی عالی برای شاد بودن در کنار هم است و می توانید با مهربانی ذاتی خود موجبات خوشحالی طرف مقابل بشوید. برای نمایش عمق احساسات خود می توانید شریکتان را به رستوران دعوت کنید یا برایش هدیه ای ارزشمند بخرید.

فال روزانه متولدین تیر

در برابر مشکلاتی که سر راهتان ظاهر می شوند لجبازی یا مقاومت نکنید. به جای اینکه در افکار درونی خود غرق شوید و دایم به ناراحتی ها فکر کنید، راهی برای رهایی یا برطرف کردن آنها بیابید. وظیفه شما این است که شاد باشید از انرژی های خدادای برای پیشرفت ذهن و شغل خود استفاده کنید. برای این منظور لازم نیست دیگران را از صحنه خارح کنید. سرتان به کار خود گرم باشد. در مسایل عاطفی نیز می توانید یک روز عالی داشته باشید. رابطه اجتماعی شما امروز قوی است و می توانید از معاشرت با دیگران بسیار لذت ببرید. حتی شاید با فردی آشنا شوید که برایتان جایگاه ویژه ای دارد.

فال روزانه متولدین مرداد

با نظم و دقت کارهای خود را انجام دهید و برای هر نوع توبیخ یا مشکلی در محل کار نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به جای اینکه بدون مطالعه روی افکار و ایده های خود اصرار داشته باشید، به حرف اطرافیان گوش کنید. شاید راهی که آنها می گویند واقعا بهتر از ایده های شما باشد. برای حرف هایی که بیان می کنید باید مدرک درست داشته باشید تا در آخر محکوم نشوید. در مسایل عاشقانه، حس خوشبختی و خوشحالی دارید. شاید بهتر باشد در برابر معشوق کمی عقب نشینی کنید و به نظرات و خواسته های او احترام بیشتری بگذارید. این کار موجب می شود تا هر دو حس بهتری در این رابطه داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

باید همه تلاش خود را بکنید تا همه امور در حالت متعادل قرار داشته باشند. شاید امروز میان روش های قدیم و جدید نتوانید بهترین را انتخاب کنید. اما این را در نظر داشته باشید که همیشه روش های جدید، بسیار مناسب تر هستند و سریع تر شما را به اهدافتان می رسانند. از ارتباط های اجتماعی خود برای پیشرفت و بهبود مسایل کار و زندگی بهره بگیرید. اگر امید به همکاری با فردی داشتید که اکنون عقب کشیده است، ناامید نشوید. همیشه راهی برای جبران هست. این مساله در مورد عشق نیز مصداق دارد. دوستان خود را دور هم جمع کنید و شاد باشید. به این ترتیب حس های بهتری خواهید داشت و با معشوقتان نیز می توانید حال بهتری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین مهر

یک روز سرشار از احساس در انتظار شما است. همه مسایل زندگی بسیار جدی می شوند و شاید لازم باشد در مورد آنها تصمیم گیری درست و دقیق داشته باشید. خود را برای هرگونه چالشی آماده کنید. روش های قدیمی و جدید با هم در تضاد هستند و در یک دوراهی گیر افتاده اید و نمی دانید کدام را باید انتخاب کنید! بهتر است به جای مخالفت با رویدادهای جدید، با آنها همگام شوید و راه های ارتباطی خود با دیگران را باز بگذارید. این به نفع شما خواهد بود. در مسایل احساسی از انرژی های امروز برای در میان گذاشتن عمق حس های خود با معشوق استفاده کنید. با هم بیرون بروید و آرامشی که می خواستید را در کنارش تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز را به خواسته های خود اختصاص دهید. فرصت اینکه کنار بایستید و فقط تماشاگر باشید نیست. باید در دل ماجرا قرار بگیرید و بتوانید تصمیمات درست اتخاذ کنید. این آمادگی را داشته باشید که ایده های شما رد شوند. با همکاران به تفاهم کاری نرسید یا حتی با آنها مشاجره داشته باشید. اما این را هم در نظر داشته باشید که صبر و گوش کردن به حرف های اطرافیان می تواند راهگشای خوبی برایتان باشد. در مسایل عاطفی منتظر هیجان یا شور و اشتیاق زیاد نباشید. احساسات عمیقی بین شما وجود دارد و همین آرامش خاصی به هر دویتان می دهد. همین کافی است و بهتر است به دنبال چیزهای جدید نباشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید برای هر نوع رویدادی آماده باشید. از اینکه مورد انتقاد دیگران قرار بگیرید ناراحت نشوید. شما می توانید ایده های دیگران را بشنوید و از آنها در جهت بهبود چاله های فکری خود استفاده کنید. همیشه این شما نیستید که حرف درست را بیان می کند. این توان را در خود به وجود بیاورید که انتقادها را پذیرا باشید. این کار موجب می شود تا بیش از پیش پیشرفت کنید و مسایل که در ظاهر منفی هستند، برایتان مفید باشند و نتیجه عالی در بر داشته باشند. در مسایل عاطفی نیز برای شناخت بیشتر یکدیگر برنامه ریزی کنید. با هم حرف بزنید و بیرون بروید.

فال روزانه متولدین دی

سعی کنید بیش از گذشته اجتماعی باشید. به خود و نداهای درونی خود ایمان داشته باشید و در تعامل با دیگران، از گفته های درونی خود نیز بهره بگیرید. سعی کنید وقت خود را بیرون از خانه و در میان جماعت سپری کنید. گاهی شاید با تضادهایی روبه رو شوید که چندان خوشایند نیستند. اما این نباید موجب عقب نشینی شما بشود. باید تحمل شنیدن نظرهای مخالف را نیز داشته باشید. این مساله برای ارتقا سطح فکری و حتی بهبود کارهای شما بسیار کمک کننده است. خانواده و عشقتان را در اولویت ارتباط ها قرار دهید و در کنار آنها شادی و آرامش را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز می توانید هم جهت با رویدادها پیش بروید. این فرصت را دارید تا ارتباط های خود را توسعه دهید. البته در این مسیر احتمال دارد با دیگران دچار تضاد و تعارض بشوید. اما ناامید نشوید و نگذارید این مساله اشتیاق شما برای پیشرفت را از بین ببرد. برای اینکه دچار پسرفت نشوید، احساسات و تفکرات خود را سروسامان دهید. در رابطه احساسی خود دچار فراز و فرود هستید. گاهی گرم و گاهی سرد هستید. اما به طور کلی شرایط خوب است و می توانید با حرف زدن بیشتر به احساسات هم واقف شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید منتظر رویدادهای خوب و البته غیرمنتظره باشید. رویدادها با هم در تضاد هستند و نمی توانید میان آنها تعادل برقرار کنید. اما هراسی از آنها نداشته باشید. باید بتوانید راهکارهای جدیدی برای خود تعریف کنید. از روش های قدیمی دست بردارید تا پیشرفت های بیشتری را شاهد باشید. در رابطه عاطفی زمان خوبی برای بروز احساسات خود به همدیگر و رفتاری ملایم و دلنشین با هم است. زمان گفتن حرف های شیرین و مثبت و حرف زدن درباره خاطرات خوش و امید داشتن به آینده هر دوی شماست. انرژی امروز برای دادن حس امنیت قوی به رابطه ای معنادار بسیار مهم است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 337 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

rabi در تاریخ 28 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

با سلام. من فال روزانه رو هر روز با دوستام میخونیم…چرا امروز آپدیت نشده 🙁

mohammad در تاریخ 28 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام
فال امروز رو می تونید در لینک زیر ببینید.
http://www.mihanfal.com/%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-28-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B3.html

css.php