کد خبر : 142472 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین تمرکز خود را روی برنامه های بزرگ در زندگی بگذارید. چشم اندازهای بزرگ تر داشته باشید. روی همه اشتیاقات و هیجانات خود اشراف داشته باشید. به این ترتیب می توانید مفیدتر و بهتر برای آینده طرح ریزی کنید و …

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

تمرکز خود را روی برنامه های بزرگ در زندگی بگذارید. چشم اندازهای بزرگ تر داشته باشید. روی همه اشتیاقات و هیجانات خود اشراف داشته باشید. به این ترتیب می توانید مفیدتر و بهتر برای آینده طرح ریزی کنید و دقیقا در همان مسیری قرار بگیرید که موجب خوشحالی شما می شود. پیش از انجام هر کاری یا بیان هر تصمیمی حتما دوبار در مورد آن فکر کنید. این در مورد برنامه ریزی برای تفریح و سرگرمی هم مصداق دارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

فال روزانه متولدین تیر

امروز مسایل مالی برایتان حکم فان و خنده دارند و نمی توانید خیلی دقیق و درست در مورد آنها تصمیم گیری کنید. به هیچ عنوان در مورد سرمایه گذاری مالی برنامه ریز نکنید و حتی قولی هم ندهید. شاید اطرافیان شما را به خرید ملک یا سرمایه گذاری ترغیب کنند اما به حرف آنها توجه نکنید. دست‌کم امروز این کار را انجام ندهید. امروز تمرکز شما پایین است و توان تشخیص درست را از غلط ندارید. بیشتر به تفریح یا بودن در میان دوستان فکر کنید تا مسایل مهم زندگی.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز خیلی فرصت خودنمایی ندارید، بهتر است روی مسایل مالی و دارایی های خود متمرکز شوید. بهتر است نگاه خود به مسایل زندگی را توسعه دهید. اگر حتی توان تمرکز روی مسایل مهم را ندارید، نقشه های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سر فرصت و در یک زمان مناسب در مورد آن فکر و همه جزئیات آنها را بررسی کنید. بد نیست امروز بیشتر شنونده باشید و حرف هایی که دیگران می گویند را بدون هیچ واکنش منفی یا جبهه گرفتن در مقابلشان، قبول کنید. این را به خاطر داشته باشید همیشه از میان حرف های اطرافیان می توان مسایل تازه ای آموخت.

فال روزانه متولدین شهریور

خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. امروز باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامههایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.

فال روزانه متولدین مهر

خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

فال روزانه متولدین آذر

شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود، توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش‌بین باشید و این را به یاد داشته باشید شما مسافر کائنات هستید و هر چه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد، بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

فال روزانه متولدین دی

با اینکه برنامه های زیادی در سر دارید اما شاید به درستی ندانید چطور و از چه مسیری می توانید به اهداف برسید. برای این منظور باید مشورت و تحقیق کنید. حرف های دیگران را بشنوید و اگر موردی ناخوشایند هم در این میان وجود داشت، خیلی تدافعی و عصبی واکنش نشان ندهید. برخی از مسایل زندگی در ابتدا چالش‌برانگیز و دشوار به نظر می رسند اما در ادامه متوجه می شوید که نه تنها سخت نیستند بلکه بسیار هم کمک کننده هستند. این را بدانید که بدون زحمت و سختی نمی توانید به نیازهای خود دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

ماندن یا رفتن؟ این سوالی است که امروز همه جانبه ذهن شما را درگیر کرده است. از یک طرفمی خواهید مستقل باشید و از طرف دیگر، می دانید به تنهایی نمی توانید خیلی از کارها را انجام دهید. در مورد ارتباط های اجتماعی، کاری و حتی خانوادگی بیشتر فکر کنید. شاید لازم باشد در برخی موارد، تجدیدنظر کنید. با صداقت به خود، ترس ها و خواسته های درونی خود نگاه کنید. وقتی بتوانید با خود صادق باشید، بسیاری از مشکلات خود را می توانید از بین ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسایل را در خود حس می کنید، اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید. مسایل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید، لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط زیپ دهان خود را بکشید. امروز بیشتر شنونده باشید یا گوینده. این را بدانید در میان حرف های دیگران مسایل بسیار ارزشمندی در کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسایل کاریتان مفید هستند.

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 182 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php