کد خبر : 126412 تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

فال روزانه امروز جمعه 30 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه فروردین امروز به واسطه انرژی های خوب می توانید رازهای بسیاری را کشف کنید. پرده از هر آنچه نمی دانید بردارید. در ابتدای صبح با بررسی مسایل موجود می توانید برنامه های بهتری برای آینده تعیین کنید. در انتهای روز هم برای پیشرفت در زندگی فردی و شغلی …

فال روزانه امروز جمعه 30 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه فروردین

امروز به واسطه انرژی های خوب می توانید رازهای بسیاری را کشف کنید. پرده از هر آنچه نمی دانید بردارید. در ابتدای صبح با بررسی مسایل موجود می توانید برنامه های بهتری برای آینده تعیین کنید. در انتهای روز هم برای پیشرفت در زندگی فردی و شغلی خود تحقیق و مطالعه کنید. از ایده های دیگران هم کمک بگیرید. فراموش نکنید فکر گروهی بسیار بهتر است. در رابطه ها باید حرف بزنید. باید در مورد افکار خود با عشقتان صحبت کنید. این حرارت عشق شما را بیشتر می کند. حتی اگر لازم است تکنیک های جدید برای ایجاد ارتباط بهتر یاد بگیرید. در ارتباط های جدید نیز به زبان بدن طرف مقابل توجه بسیاری داشته باشید. این کار موجب می شود شناخت بهتری از او پیدا کنید.

فال روزانه اردیبهشت

امروز می توانید ارتباط های بسیار خوبی با افراد جدید داشته باشید. عشق و احساس در اولویت کارهای شما هستند. از این فرصت برای شعله ور کردن آتش عشق خود استفاده کنید. در ابتدای صبح بسیار دوست دارید حرف بزنید و همه چیز را توضیح دهید. همین امر کمک می کند تا در شغل و محل کار موفق تر ظاهر شوید. توضیح ایده هایی که در سر دارید به پیشبرد بهتر پروزه ها کمک بسیاری می کند. با عشقتان رابطه بسیار نزدیکی خواهید داشت. حرف های او را گوش کنید و نظرهایی که لازم را دارد را به او بدهید. بگذارید درک کند تا چه اندازه به او علاقه مند هستید. در عشق خود باید سیاست داشته باشید. اگر مجرد هستید و به واسطه فشار کاری وقت بیرون رفتن و یافتن دوستان جدید را ندارید در اینترنت به دنبال دوست جدید باشید و با او قرار بگذارید.

فال روزانه خرداد

امروز باید تغذیه سالم و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. پس از کار به باشگاه بروید و کالری های اضافه را بسوزانید. این امر موجب بهبود روحیه شما هم می شود. در کار می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید. امروز از همان ساعات اولیه انرژی بسیار خوبی دارید و می توانید در مورد همه ایده هایی که در سر دارید ساعت ها توضیخ دهید. از طرح هایتان دفاع کنید. در برابر انتقادها هم واکنس منفی نشان ندهید. دوستان از شما برای محبت ها و تلاش هایتان سپاسگزاری خواهند کرد. برای خود یک آخر هفته پربار درست کنید. مطالعه یا بودن در کنار فردی که دوستش دارید بهترین ایده برای امروز است. خودتان را توصیف کنید. در مورد شدت عشقتان با شریک عاطفیتان حرف بزنید و عشق خود را بیشتر کنید.

فال روزانه تیر

بازی را آغاز کنید. بگذارید امروز زندگی همان طور پیش برود که کائنات برای شما تعیین کرده استو مطمئن باشید شادی، تفریح و هیجانات بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. شما این فرصت را دارید تا در مورد ایده های کاری خود برنامه ریزی کنید. در مورد آنها مطالعه کنید تا هنگام عرضه نظرات، حرفی برای دفاع داشته باشید. امروز را در میان جمع باشید و از حضور آنها نه تنها انرژی بلکه ایده بگیرید. قدرت سازگاری و هماهنگی شما با دیگران امروز زیاد است. این فرصت بسیار خوبی برای دلبری از عشقتان است. به دل او راه بیایید و هرکاری موجب خوشحالیش می شود انجام دهید. اگر قرار است برای نخستین بار با کسی قرار بگذارید بهترین لباس های خود را بپوشید و با ذهنی باز و لبخندی شیرین در کنار او حاضر شوید.

فال روزانه مرداد

امروز از همان ابتدای صبح احساسات بسیار خوبی به زندگی دارید. برای این امر نیز دایم در حال شکرگزاری هستید. این فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با انسان های جدید است. می توانید جنبه های مثبت آنها را ببینید و افرادی که واقعا شایستگی بودن در کنار شما را دارند، انتخاب کنید. ایده های خلاقانه بسیاری در سر دارید. آنها را یادداشت کنید تا فردا در محل کار برای مدیرتان مطرح کنید. اگر انتقادی به آن وارد شد، واکنش نشان دهید و برای برطرف کردن ضعف های پروپوزال خود تحقیق کنید. امروز برای عشق، دوستان و خانواده خود ارزش بسیاری قایل هستید. بخش بزرگی از وقتتان را به آنها اختصاص خواهید داد. این امر موجب خوشحالی بسیار آنها می شود و برای آن از شما سپاسگزاری خواهند کرد. خودتان نیز روحیه خوبی دارید و آرامش بسیاری را در این جمع احساس خواهید کرد.

فال روزانه شهریور

یک روز پر از شادی و تفریح در انتظار شما است. از این تعطیلی برای استراحت مغزتان کمک بگیرید. در ابتدای صبح، ایده های بسیار خوبی در سر خواهید داشت. آنها را یادداشت کنید تا فردا در محل کار با مدیرتان مطرح کنید. در انتهای روز نیز با دوستان برنامه بگذارید و در جمع آنها انرژی بدهید و انرژی بگیرید. برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ و بهتر باید تلاش کنید. از سختکوشی نهراسید. فراموش نکنید کائنات بهترین ها را برای شما تعیین کرده است. از صحبت در مورد موضوع های ناراحت کننده بپرهیزید. راز رابطه عاشقانه سالم چیست؟ اینکه همیشه در مورد احساسات خود حرف بزنید. خواسته هایتان را بگویید و نیازهای طرف مقابل را بشنوید. مکالمه همیشه کمک می کند تا سوتفاهمات برطرف شوند و حرفی باقی نماند که ایجاد مشکل کند.

فال روزانه مهر

امروز خلاقیت بسیار زیادی دارید. همه طرح هایتان را یادداشت کنید. امروز که فرصت دارید در مورد آنها تحقیق و مطالعه کنید. با افرادی که کارشناس هستند، مشورت کنید. آنها را گردآوری و تنظیم کنید و فردا در محل کار ارائه دهید. از همان ابتدای صبح دوست دارید با دیگران در مورد افکار خود حرف بزنید. با دوستان قرار بگذارید و هر کاری بیشتر خوشحالتان می کند انجام دهید. کائنات بهترین ها را برای شما خواسته است. از آن استفاده کنید. ترس و نگرانی را باید کنار بگذارید. با دوستان، خانواده و عشقتان ارتباط بسیار نزدیک تری خواهید داشت. حرف زدن در مورد موضوعات مختلف رابطه های شما را بهتر می کند. هر چه در سر دارید را بیان کنید. در عشقتان سیاست داشته باشید تا بتوانید بیش از پیش دلبری کنید و موجبات خوشحالی او را فراهم کنید.

فال روزانه آبان

هرگز به کم راضی نشوید. شما توانایی های بسیاری دارید. باید بالاتر از این که هستید باشید. از فرصت تعطیلی امروز برای جمع آوری اطلاعات لازم در زمینه کاری خود استفاده کنید. این را بدانید که ارتباط ها و صحبت های گسترده در این زمینه بسیار به شما کمک می کنند. مسایلی که بیشتر در ذهنتان بولد هستند را در اولویت قرار دهید. برای خودتان هم چند ساعتی وقت خالی بگذارید تا بتوانید بهتر فکر کنید و تصمیمات درست تر اتخاذ کنید. با عشقتان زیاد حرف بزنید. در مورد خود و نیازهایتان صحبت کنید. هر چه در سر دارید را با او در میان بگذارید و از آن طرف حرف های او را نیز بشنوید. راهکار بهبود رابطه شما زیاد حرف زدن است. این امر موجب برطرف شدن کدورت ها سودتفاهم ها می شود. اگر مجرد هستید، قدم های اول برای برقراری ارتباط با فرد دلخواهتان را بردارید.

فال روزانه آذر

از فردا یک دوره جدید از موفقیت را آغاز خواهید کرد. انرژی کائنات به سمت بهبود شرایط پیش می روند. سعی کنید امروز بیشتر به تغذیه و سلامت خود توجه داشته باشید. غذاهای گیاهی را بیشتر در برنامه غذایی بگنجانید. ارتباط های شما عالی پیش خواهند رفت و این فرصت خوبی برای یافتن دوستان جدید است. احساسات و عقاید خود را بیان کنید. از اینکه در مورد ایده هایتان حرف بزنید ترسی نداشته باشید. امروز کمی از عشقتان دوری کنید و در تنهایی سعی کنید به همه جوانب آن نگاه کنید. آیا این همان رابطه ای است که دوست دارید؟ باید نقاط قوت این ارتباط را بیشتر کنید و از احساسات منفی دور شوید. با عشقتان قرار عاشقانه بگذارید. در یک فضای رمانتیک با هم در مورد همه افکار و خواسته هایتان حرف بزنید. این مکالمه می تواند بسیاری از سوتفاهمات را برطرف کند.

فال روزانه دی

از فردا همه چیز تغییر می کند. وارد فاز جدید می شوید. امروز فرصت بسیاری برای فکر کردن دارید. هر ایده ای در سرتان هست را روی کاغذ پیاده کنید. شما استعدادهای بسیاری دارید که باید از همه آن استفاده کنید. بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با دوستان جدید است. حتی در حوزه کاری هم می توانید از کارشناسان حوزه مورد علاقه خود برای ارتقا موقعیتتان کمک فکری بگیرید. روز خود را تقسیم کنید. بخشی از آن را به خود اختصاص دهید و بخشی دیگر را به بودن در میان دوستان، خانواده و افراد مورد علاقه. با خوش زبانی ای که امروز دارید، می توانید حسابی خود را در دل دیگران جا کنید. امروز بیشتر هیجان و خوشحالی شما د میان جمع خواهد بود. با عشقتان و دوستان مشترک برنامه بگذارید و شادی هایتان را با هم تقسیم کنید.

فال روزانه بهمن

امروز بالاخره پس از روزها سخت کوشی می توانید استراحت کنید. بار مسوولیت هایتان کم می شود. از این فرصت برای بودن در میان دوستان و اعضای خانواده خود استفاده کنید. قدرت بیان شما امروز خوب است و خیلی راحت با دیگران سازگاری پیدا می کنید. از این فرصت برای بیان افکار و طرح ایده های خود استفاده کنید. اگر تصور می کنید کسی با شما رفتار مناسبی ندارد، به او بیشتر محبت و با مهربانی خود شرمنده کنید. امروز بهترین فرصت برای قرار گذاشتن های عاشقانه است. زندگی اجتماعی شما در بهترین حالت قرار دارد. خیلی خوب می توانید با اطرافیان تعامل و معاشرت داشته باشید. آنها نیز از این رفتار خوشحال و سپاسگزار خواهند بود. با عشقتان زیاد حرف بزنید. در مورد افکار یا حتی ایده های کاری برای او توضیح دهید. او می توانید نظرات خوبی ارائه دهد. در ضمن، به هم نزدیک تر خواهید شد و این مساله بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه اسفند

امروز هیجان و شادی بسیاری در زندگی شما وجود خواهد داشت. از این فرصت تعطیلی برای استراحت و بودن در میان جمع خانواده و دوستان استفاده کنید. از ابتدای صبح طرح های بسیاری در سر دارید. آنها را یادداشت کنید تا فردا در محل کار با مدیرتان مطرحشان کنید. وقتی را برای تحقیق و بررسی جنبه های مختلف آن اختصاص دهید تا به خوبی بتوانید از طرح خود دفاع کنید. بهتر است از فرصت امروز برای رفتن به مکان های جدید استفاده کنید. با افراد تازه آشنا شوید و در مورد خود توضیح دهید. از اینکه خواسته های درونی خود را به زبان بیاورید هراسی نداشته باشید.

فال حافظ

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز جمعه 30 آبان ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 213 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php