کد خبر : 55429 تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

فال روزانه امروز جمعه 15 آذر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها …

فال روزانه امروز جمعه 15 آذر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.

فال متولدین اردیبهشت

شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

فال متولدین خرداد

مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها  نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی‌کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می‌شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

فال متولدین تیر

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

فال متولدین مرداد

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

فال متولدین شهریور

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال متولدین مهر

امروز شما کمی ‌ازخودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه تر و حتی راحت تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید!

فال متولدین آبان

وقتی که شما مجبورید با توجه به یک برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت کنید، مسلماً خلاقیت داشتن کار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینکه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و رویاپردازی ها و عدم تمرکز شما کمتر می شود. عجیب اینکه لازم است که این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان کمک می‌کند که مفیدتر باشید.

فال متولدین آذر

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

فال متولدین دی

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

فال متولدین بهمن

امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی‌توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه‌تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

فال متولدین اسفند

امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 604 بار
دیدگاهتان را بنویسید

veis96 در تاریخ 15 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

چهرتون خیلی ترکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

veis96 در تاریخ 15 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

چهرتون خیلی ترکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ye bande khoda در تاریخ 15 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

اخه چی بگم فال روزانتو تکراری گذاشتی جمعه و پنج شنبه

ali در تاریخ 15 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

با سلام
ممنون از توجهتون دوست عزیز، اصلاح شد.

css.php