کد خبر : 247108 تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۵

فال روزانه امروز جمعه 12 خرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز برخی مسائل مربوط به گذشته به سراغ شما خواهند آمد و شاید برایتان دردسر ساز شوند. به عنوان مثال اگر در کارتان در گذشته اشتباهی کرده اید یکی از همکارانتان ممکن است در مورد آن با رئیستان صحبت کرده و برایتان مشکل ایجاد کند. این …

فال روزانه امروز جمعه 12 خرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برخی مسائل مربوط به گذشته به سراغ شما خواهند آمد و شاید برایتان دردسر ساز شوند. به عنوان مثال اگر در کارتان در گذشته اشتباهی کرده اید یکی از همکارانتان ممکن است در مورد آن با رئیستان صحبت کرده و برایتان مشکل ایجاد کند. این به احتمال زیاد از حسادت دیگران ریشه خواهد گرفت، همه ما مجبور هستیم در نقطه ای از زندگی با افراد حسود روبرو شویم، پس خودتان را آماده کرده و با آنها به مبارزه بپردازید. اگر یک روز پرکار را پشت سر گذاشته اید به عشقتان زنگ بزنید و یک بعد ازظهر مفرح را با یکدیگر بگذرانید. همچنین می توانید از فرصت استفاده کرده و به طور مفصل در مورد برنامه ها و نقشه هایی که برای آینده دارید صحبت کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به بررسی زندگی حرفه ای خود خواهید پرداخت. اگر این کار را انجام دادید مواظب باشید که بین اهداف شخصی و استراتژی هایتان تعادل برقرار کنید. بالاخره زمان برداشت نتیجه زحماتی که از آبان ماه پارسال تا کنون کشیده اید فرا رسیده است و از این طریق اوضاع مالیتان بهبود خواهد یافت. اگر اهل نوشتن هستید دست به قلم ببرید و برای دل خودتان بنویسید، می توانید شعر، داستان و یا حتی رمان بنویسید. کافی است احساسات خود را منعکس و تخلیه کنید. امشب خودتان را برای شبی رمانتیک همراه با عشقتان آماده کنید، فقط یادتان باشد حرفتان را با عملتان یکی کنید تا بتوانید قلب او را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است اتفاقس عجیب بیفتد. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را برای شغلی که انتخاب کرده اید سرزنش کند. دلیل این کار می تواند این باشد که شما شغلی را که در خانواده تان مرسوم است برای خودتان انتخاب نکرده اید. اما این که یک رسم قدیمی شکسته شده است نباید برای شما هیچ اهمیتی داشته باشد. چیزی که مهم است این است که شما کار مورد علاقه تان را انجام دهید. مطمئن باشید وقتی به ندای قلبتان گوش داده و حرفه مورد علاقه تان را انتخاب کنید موفق تر خواهید بود. اگر می خواهید زمانی لذت بخش با عشقتان بگذرانید او را با شیرین زبانی و حرف های قشنگ خوشحال کنید.

فال روزانه متولدین تیر

کسانی که تا کنون شما را در کارتان هدایت می کرده اند امروز ممکن است در مقابل شما بایستند. دیگر وقت آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار بگذارید و خودتان راهتان را انتخاب کنید و پیش بروید. مطمئن باشید وضعیتی مطلوب تر از این پیش نخواهد آمد. این بدان معناست که شما در حال رسیدن به بلوغ هستید. اگر گاهی نیاز به کمک داشتید هیچ اشکالی ندارد که از دیگران یاری بخواهید. هر چیزی که در عشقتان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید. مجردها بهتر است حواسشان را خوب به کسی که توجهشان را جلب کرده است جمع کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است برای شما با درگیری هایی همراه باشد. پیشرفت های اخیر در کارتان آنقدر برای شما بی اهمیت بوده اند که تمایل چندانی به کار کردن ندارید و دلتان می خواهد از تلاش و کوششتان کم کنید، اما وضعیت اقتصادیتان شما را مجبور می کند که حتی بیشتر از قبل کار کنید. امروز شاید افکار درونیتان اوضاع را بدتر هم کنند، اما در نهایت اطلاعاتی به دست خواهید آورد که ارزش این حالت را دارند. امشب شب شماست، بهترین وقت ممکن برای همراهی عشقتان را از دست ندهید. کلام شما قدرت بسیار زیادی دارد و به شما امکان فتح قلب عشقتان را خواهد داد. پس سخنان شیرینتان را از او دریغ نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برای شما روزی همراه با تفکر و اندیشه های بسیار خواهد بود. وضعیت فکریتان شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و اکنون به دنبال راهی برای رضایت شخصی می گردد. احساس می کنید که دیگران سعی دارند تا جای ممکن به شما فشار وارد کنند. آیا تسلیم خواهید شد یا در مقابل آنها خواهید ایستاد؟ جوای این سؤال را تا آخر امروز در خواهید یافت. امشب وقتتان را در خانه و در کنار خانواده تان بگذرانید و از لحظه های با هم بودن لذت ببرید. اگر مجرد هستید دوستانتان و دوستان دوستانتان را به منزلتان دعوت کنید، شاید امشب بتوانید در این جمع نیمه گمشده تان را بیابید، پس بهترین حالت خود را به نمایش بگذارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بینشی عمیق نسبت به تصمیماتی که باید در مورد آینده خود بگیرید خواهید یافت. اکنون زمان آن رسیده است که اولویت هایتان را برای خودتان مشخص کنید. آیا می خواهید همین الان شغلی برای خودتان اختیار کنید و دستتان توی جیب خودتان باشد یا ترجیح می دهید تحصیلاتتان را ادامه دهید؟ آیا از زندگی عاطفی خود و یا روابط خانوادگی که دارید راضی هستید؟ ممکن است تغییری اساسی که در یکی از این زمینه ها ایجاد می کنید تمامی عرصه های دیگر زندگیتان را نیز تحت الشعاع قرار دهد. اگر مجرد هستید بدانید که فرصت های جدید زمانی به سراغتان خواهتد آمد که ذهنتان را به روی آنها باز کنید. متاهل ها یادشان باشد که بهترین راه برای رسیدن به نتیجه صداقت است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برخی مخالفت ها و اختلاف نظرها در زندگی خانوادگیتان مشکل ایجاد کنند و این شاید برای شما روزی هماه با استرس را رغم بزند. احساس خواهید کرد که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و حق انجام کارهایی که می خواهید از شما سلب شده است. اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن را ندارید، شما این حق را دارید که برای خودتان فضایی داشته باشید و با چنگ و دندان برای حفاظت از آن مبارزه خواهید کرد. امروز عشقتان را با خریدن یک هدیه شاد کنی، حتی یک شاخه گل هم تأثیر خودش را خواهد گذاشت. سپس دریچه قلبتان را به روی او باز کرده و احساستان را با او در میان بگذارید و به او بگویید که چقدر برایتان اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین آذر

شاید امروز برنامه ریزی کرده باشید تا تنها مانده و به کارهایتان رسیدگی کنید، اما این کار به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. انگار قدرتی می خواهد زندگی کاری شما را به هم بریزد و هیچ چیز آن طوری که باید پیش نمی رود. همه با شما مخالفت می کنند و سوء تفاهم پیش می آید، در کارها تأخیر ایجاد می شود و مکالمات به مشکل بر می خورند. ممکن است از شما خواسته شود در یک دعوا جانب کسی را بگیرید، اما حواستان باشد که بی طرف باقی بمانید. اگر مجرد و در جستجوی عشقتان هستید حواستان را جمع کنید که کسی را بیابید که شما را همانطور که هستید بپذیرد و به نیازهای شما اهمیت بدهد.

فال روزانه متولدین دی

امروز همه به روش کار کردن شما گیر می دهند و انگار هر چقدر که سعی می کنید به هیچ عنوان نمی توانید مقامات بالاتر از خودتان را راضی نگه دارید. شما استاد در رفتن هستید، از این هنر خود استفاده کرده و امروز را به این طریق پشت سر بگذارید. البته اگر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید بهتر است در محل کارتان مانده و امروز را با این وضع کنار بیایید. اگر چند وقت اخیر را در حال بررسی گزینه های مختلفی که به عنوان همسر آینده می توانید داشته باشید بوده اید، دیگر وقت آن فرا رسیده است دست از مقاومت برداشته و فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی کسی که برای شما ارزش و اهمیت دارد متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

طبیعت استقلال طلب شما ممکن است امروز برایتان مشکلاتی ایجاد کند. حرف هایی که می زنید به سادگی همیشه مورد تأیید قرار نمی گیرند. با وجود این که تا حدودی آزادی دارید ممکن است دیگران فکر کنند که این آزادی برای شما کافی نیست. هیچ وقت نمی توان همه را راضی نگه داشت. اگر آنها اینطور فکر می کنند مشکل خودشان است، آنها که همه چیز را در مورد شما نمی دانند. امشب شبی فوق العاده برای پیدا کردن عشق زندگیتان می تواند باشد. شما سرشار از انرژی هستید و کافی است در جمع حضور پیدا کنید تا ببینید گزینه های فراوانی برای شما پیدا خواهند شد. یادتان باشد خلاقیت خود را به کار بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است باعث شود فکر کنید از لحاظ کاری در موقعیت درستی قرار ندارید. شاید موقعیت فعلیتان زیادی سنتی است و شما آدمی هستید که می خواهید در هر لحظه ذهن خود و توانایی هایتان را گسترش دهید. شاید احساس کنید که مقامات ما فوق شما با جریان روز پیش نمی روند. اگر این طور فکر می کنید بیکار ننشینید و دست به کار شوید. بالاخره وقت آن فرا رسیده است که احساسات خود را با فردی که مدتی است توجه شما را به خود جلب کرده است در میان بگذارید. اگر در محل کار و یا دانشگاه کسی را دوست دارید و از انتخاب خود اطمینان دارید پا پیش گذاشته و حرف دلتان را به او بگویید؛ شانس باشما یار خواهد بود.

فال روزانه امروز جمعه 12 خرداد 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز جمعه 12 خرداد 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 277 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php