کد خبر : 142058 تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۰۶

فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز با اینکه جمعه است اما حس می کنید وارد هفته جدید شده اید و انرژی بسیاری برای انجام کارها دارید. این انرژی فرصت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد تا برنامه های طولانی مدت برای خود …

فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با اینکه جمعه است اما حس می کنید وارد هفته جدید شده اید و انرژی بسیاری برای انجام کارها دارید. این انرژی فرصت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد تا برنامه های طولانی مدت برای خود تعریف کنید. بسیار مهم است که توانایی و مهارت های خود را بشناسید و به خودتان ایمان داشته باشید. اگر تا امروز شهامت این را نداشته اید تا در مورد ارتقا شغلی حرف بزنید، امروز این موقعیت را به دست خواهید آورد. از اینکه در مورد خواسته های خود حرف بزنید، ترسی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و ذقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.

فال روزانه متولدین تیر

آیا به مذاکره و صحبت نیاز دارید؟ اگر قرار است با شریک خود در مورد مسایل کاری صحبت کنید، سعی کنید آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. احتمال اینکه از کوره در بروید و حرف هایی بزنید که در شان شما نیستند، زیاد است. بنابراین، پیش از هر واکنشی یک نفس عمیق بکشید و به وجهه اجتماعی خود فکر کنید. در زندگی شخص نیز لازم است با عشقتان محدودیت هایی برای خود تعریف کنید تا رضایت هر دو طرف تامین شود.

فال روزانه متولدین مرداد

هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. بسیاری از کارها همان طور که می خواستید پیش رفته اند و امروز می توانید با خیال آسوده در خانه استراحت کنید. روز خیلی خوبی برای ورزش کردن است. می توانید در باشگاه و یک رشته ورزشی گروهی ثبت نام کنید تا علاوه بر نتایج سلامتی، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید. در بخشی از روز حتی می توانید برخی از پروژه های نیمه کاره خود را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احتمال دارد کمی عصبی یا کلافه باشید. اما از اینکه در مورد برنامه ها یا افکار خود حرف بزنید، شکی به دل راه ندهید. خیلی راحت و بدون ترس یا استرس در مورد خواسته ها و اعتقادات خود صحبت کنید و مطمئن باشید مورد توجه اطرافیان نیز قرار خواهد گرفت. فقط این را در نظر داشته باشید بیشتر از توان خود کار قبول نکنید تا به تجربه حرفه ایتان آسیبی وارد نشود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز زمان آن رسیده که بیشتر به خودتان توجه نشان دهید و بیش از گذشته روی سلامت خود تاکید داشته باشید. سعی کنید از فرصت و انرژی های خوبی که امرزو کائنات برایتان در نظر گرفته، برای حضور بیشتر در کنار خانواده استفاده کنید. انرژی جسمانی شما امروز زیاد است و فرصت خوبی برای ورزش کردن یا انجام کارهای گروهی است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز حسابی روی مود حرف زدن هستید و با هر کسی که روبه رویتان ظاهر شود، کلی دردودل خواهید کرد. اتفاقا برای کمک کردن به افرادی که به کمک و مشورت فکری نیاز دارند، این روحیه خیلی هم خوب است. شما نصایح و پیشنهادهای خیلی خوبی برای آنها خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید، حرف زدن خیلی بهتر از ساکت بودن است. وقتی افکار خود را می گویید، دیگران در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسوولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسوولیت قبول کیند تا شرمنده نشوید.

فال روزانه متولدین دی

هفته کاری به اتمام رسیده است اما شما همچنان پر از انرژی و ایده هستید. با قدرت جسمی و روحیه کاری زیادی دارید می توانید در خیلی از کارها به اعضای خانواده خود کمک کنید. حتی در شغلتان نیز بخشی از پروژه ها را به انجام برسانید. امروز باید اعتماد به نفس داشته باشید و خیلی راحت در مورد خود و ایده هایتان حرف بزنید. هیچ اشکالی ندارد اگر برخی زا افراد با نظر شما مخالفت کنند. این تعاملات به شما کمک می کند ایرادات کار خود را پیدا و خیلی سریع تر پیشرفت کنید. پس ترس را کنار بگذارید و خودتان باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

پیش از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید و برای خودتان به نتایج تازه دست پیدا کنید، بهتر است خوب به همه چیز فکر کنید. برای کشف هیجانات جدید از فرد مورد علاقه خود نظرخواهی کنید. یا حتی اگر می خواهید کار جدیدی راه اندازی کنید، حتما با بقیه مشورت کنید. شما نظرات و طرح های خودتان را بگویید و سپس از بقیه بخواهید روی آنها نظر دهند. هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید. تا پیش از اینکه مطمئن نشده اید مسیری درست است، آن را آغاز نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 175 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php