کد خبر : 65830 تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸

غذاهایی مخصوص آقایان

تاثیر تغذیه مناسب بر همهٔ مراحل زندگی انسان بر همگان ثابت شده و پزشکان توصیه‌های تغذیه‌ای به افرادی دارند که می‌خواهند نسلی سالم داشته باشند. دکتر پیام فر‌هبخش، ‌ متخصص تغذیه گفت: از جمله موارد‌ی که در باب تغذیه در ناباروری‌ آقایان کمک کننده است به شرح زیر می‌باشد. آووکادو‌ …

تاثیر تغذیه مناسب بر همهٔ مراحل زندگی انسان بر همگان ثابت شده و پزشکان توصیه‌های تغذیه‌ای به افرادی دارند که می‌خواهند نسلی سالم داشته باشند.

غذاهایی مخصوص آقایان

دکتر پیام فر‌هبخش، ‌ متخصص تغذیه گفت: از جمله موارد‌ی که در باب تغذیه در ناباروری‌ آقایان کمک کننده است به شرح زیر می‌باشد.

آووکادو‌ که میوه‌ای کاملا چرب است که سطح بالای ویتامین E را دارا است و منبع غنی پتاسیم است که در درمان ناباروری‌ بسیار کمک کننده است.

استفاده از انار که حاوی آنتی اکسیدان‌ها و رنگدانه‌های قرمز است، مصرف سیر به علت وجود ماده‌ای به نام آلیسین‌ که آنتی اکسیدان بسیاری دارد.

استفاده از منابع امگا ۳ یا مکمل‌ها که ماهی قزل آلا و سا‌لمون منبع غنی از امگا۳ هستند. استفاده از جینسینگ‌ که به صورت ریشه درخت است که می‌توانند در ماست رنده کرده و مصرف کنند یا از مکمل هایی به صورت دارویی وجود دارد استفاده کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تغذیه بازدید 425 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php