کد خبر : 169940 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله

با توجه به استقبال بی نظیر از فیلم محمد رسول الله، در این مطلب قصد داریم عکس های دیده نشده ای از پشت صحنه فیلم محمد رسول الله را برای برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. استقبال مخاطبین از فیلم سینمایی “محمد رسول الله(ص)” تازه ترین اثر مجیدی مجیدی همچنان …

با توجه به استقبال بی نظیر از فیلم محمد رسول الله، در این مطلب قصد داریم عکس های دیده نشده ای از پشت صحنه فیلم محمد رسول الله را برای برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

استقبال مخاطبین از فیلم سینمایی “محمد رسول الله(ص)” تازه ترین اثر مجیدی مجیدی همچنان ادامه دارد. این فیلم رکورد استقبال مخاطب را در دهه های اخیر سینمای ایران به نام خود ثبت کرد و یک بار دیگر ثابت کرد اگر فیلمی آنگونه که شایسته است به شعور مخاطب احترام بگذارد و از سوژه انسانی و ارزشمند برخوردار باشد مخاطب آن را در سالن های سینما دنبال خواهد کرد و هیچ گاه منتظر ارایه فیلم در شبکه نمایش خانگی نخواهد ماند.

حالا که فیلم «محمد رسول الله (ص)» بر پرده سینماهای کشور نشسته است، عکس های کمتر دیده شده از پشت صحنه فیلم «محمد رسول الله (ص)» جذابیت خاص خودش را دارد.

عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله عکس های دیده نشده از فیلم محمد رسول الله

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، بازیگر ، تصاویر بازدید 339 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php