کد خبر : 170561 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز

در این مطلب عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز را شب گذشته را در یک رستوران ایتالیایی با هم سپری کردند، برای شما عزیزان منتشر می کنیم. سرنا ویلیامز(Serena Williams) و کیم کارداشیان(Kim Kardashian) در کنار یکدیگر در یک رستوران ایتالیایی حضور یافتند و جمعی دو نفره از …

در این مطلب عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز را شب گذشته را در یک رستوران ایتالیایی با هم سپری کردند، برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

سرنا ویلیامز(Serena Williams) و کیم کارداشیان(Kim Kardashian) در کنار یکدیگر در یک رستوران ایتالیایی حضور یافتند و جمعی دو نفره از سلبریتی ها را تشکیل دادند. سرنا که در حال سپری کردن تعطیلات مسابقات تنیس است، به نظر خوشحال و آرام به نظر می رسید و ساعاتی را با ستاره باردار بر سر میز چای گذراند.

عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز

عکس کیم کارداشیان و ستاره تنیس جهان

بی شک، حضور دو ستاره دوست داشتنی جایی برای مقاومت نمی گذارد و انتشار تصاویر آنها در شبکه های اجتماعی طبیعی خواهد بود. علاوه بر اینکه کیم خود نیز تصاویری از دورهمی دوستانه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و این کنار هم بودن دوست داشتنی را ستود.

عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز

شب زنانه کیم کارداشیان و ستاره تنیس جهان

عکس های جدید کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز
عکس کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز

ظاهراً این شب زنانه به سرنا خیلی خوش گذشته بود؛ سرنایی که ۸ سپتامبر در مقابل خواهرش ونوس در مسابقات آزاد آمریکا در نیویورک به میدان رفت. سرنا پس از این که مسابقه را از خواهرش برد، درباره او گفت: «من برای حضور در این مسابقه باید خود را به طور جدی آماده می کردم زیرا ونوس بسیار سریع می برد. من باید خود را آماده می کردم.»

سرنا گفت: «مهم نیست که حاصل مسابقه میان دو خواهر چه بوده است. این روز، روز خوبی برای خانواده ویلیامز بود. حداقل یکی از اعضای این خانواده به مرحله نیمه نهایی رسید.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، اسلاید ، بازیگر ، تصاویر ، مجله خبری ، مدل و دکراسیون بازدید 457 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php