کد خبر : 152599 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۱۱

عکس / بهنام صفوی به بیماری سرطان مبتلا شد !

عکس / بهنام صفوی به بیماری سرطان مبتلا شد ! طی هفته گذشته و با درجِ پستی مبهم از سوی بهنام صفوی در صفحه اینستاگرامش، شایعاتِ بسیاری پیرامون این خواننده جوان شکل گرفت. پیگیری ها به همین جا ختم نشد، ابتدا با احسان حاجیان (مدیر برنامه سیروان خسروی) که ارتباط …

عکس / بهنام صفوی به بیماری سرطان مبتلا شد !

طی هفته گذشته و با درجِ پستی مبهم از سوی بهنام صفوی در صفحه اینستاگرامش، شایعاتِ بسیاری پیرامون این خواننده جوان شکل گرفت.

عکس / بهنام صفوی به بیماری سرطان مبتلا شد !

پیگیری ها به همین جا ختم نشد، ابتدا با احسان حاجیان (مدیر برنامه سیروان خسروی) که ارتباط نزدیکی با یهنام صفوی نیز دارد صحبت کردیم ولی او تنها با بیان این جمله که “برای بهنام دعا کنید” جزییات بیشتری در اختیار ما قرار نداد تا اینکه پس از تماس های مکرر توانستیم با «میلاد لطیفی» از دوستان صمیمی وی ارتباط برقرار کنیم. لطیفی در ابتدا گفت: بهنام صفوی حدود دو سال است که با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند ولی هیچ کس از این قضیه با خبر نبود. ما نیز به تازگی از این موضوع با خبر شده ایم.

لطیفی که در ابتدا تمایلی به بیانِ جزییات دقیق این بیماری نداشت برای جلوگیری از گسترش شایعات از جزییات بیشتر بیماری بهنام صفوی پرده برداشت. وی در همین رابطه اظهار داشت: بهنام در حدود دو سال پیش از بیماری خود یعنی تومور مغزی با خبر شده است ولی این قضیه را پیش خود نگه داشته است. این تومور طی این مدت پیشرفت داشته و حال او باید طی دو هفته آتی زیر تیغ جراحان برود. از طریق این رسانه از تمام طرفداران و عموم مردم می خواهیم که برای بهنام صفوی دعا کنند تا او بار دیگر بتواند با هوادارانش دیدار کند و کنسرت های خود را از سر بگیرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 511 بار
دیدگاهتان را بنویسید

زهرا در تاریخ 4 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام . امیدوارم بهتر شوید و هر چع زودتر باز هم برای مردمی که خیییییییییییییلی دوستون دارن بخونید .
بهنام جون واس مایی ..نباید بین ما باشه جدایی..

وکیل در تاریخ 30 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

خدا به همه سلامتی بده ممنون از سایت خوبتون

css.php