کد خبر : 162372 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

علت لغو کنسرت سالار عقیلی

اخبار جدید فرهنگی حاکی از این است که کنسرت سالار عقیلی لغو شده است و ما در این مطلب از سایت میهن فال به علت لغو کنسرت سالار عقیلی پرداخته ایم. در ادامه با جزئیات این خبر با ما همراه باشید.   به گزارش میهن فال، «سالار عقیلی» خواننده بنام …

اخبار جدید فرهنگی حاکی از این است که کنسرت سالار عقیلی لغو شده است و ما در این مطلب از سایت میهن فال به علت لغو کنسرت سالار عقیلی پرداخته ایم. در ادامه با جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

علت لغو کنسرت سالار عقیلی

 

به گزارش میهن فال، «سالار عقیلی» خواننده بنام آواز ایرانی که به علت بیماری ششم مرداد ماه را در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد، پس از انجام عمل جراحی در دوران نقاهت به سر می‌برد.

خواننده قطعه پرطرفدار «وطنم» که به تازگی آلبوم «سر هزارساله» با صدایش وارد بازار موسیقی شده به علت کسالت به وجود آمده نتوانست برای برگزاری کنسرت به کرمانشاه برود، این خواننده در گفت‌و‌گوی کوتاهی که با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» انجام داد با اشاره به اینکه حال عمومیش خوب است، گفت: «خدارا شکر بهتر هستم اما با توجه به آنکه پزشکان مرا از حضور در صحنه کنسرت منع کرده‌اند باید چند روز استراحت کنم.»

خواننده آلبوم «مایه ناز» در ادامه افزود: «قرار بود برای اجرای کنسرت به شهر هنردوست کرمانشاه بروم و با مردم مهمان‌نواز کرمانشاه دیدار داشته باشم. مشکل به وجود آمده اما مانع شد و مجبورم به دستور پزشکان احترام بگذارم.»

شایان ذکر است که عقیلی به دلیل آنکه بیماری سبب شده طی هفته آینده نتواند به کرمانشاه سفر کند، از مردم این شهر عذر خواهی کرد و گفت: «اجرا را به دو هفته بعد موکول کرده‌ایم و انشااله در آن فرصت به دیدار مردم کرمانشاه خواهیم رفت.»

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 516 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php