کد خبر : 166354 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

علت عجیب لغو کنسرت خواننده آمریکایی در اسپانیا

در این مطلب از سایت میهن فال علت عجیب لغو کنسرت خواننده آمریکایی در اسپانیا  را برای شما د ر نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با جزئیات این خبر همراه ما باشید. به گزارش میهن فال کنسرت موزیسین یهودی آمریکایی در اسپانیا پس از آن که حاضر …

در این مطلب از سایت میهن فال علت عجیب لغو کنسرت خواننده آمریکایی در اسپانیا  را برای شما د ر نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

علت عجیب لغو کنسرت خواننده آمریکایی در اسپانیا

به گزارش میهن فال کنسرت موزیسین یهودی آمریکایی در اسپانیا پس از آن که حاضر نشد موضع خود را در قبال اسرائیل مشخص کند، در اثر فشار گروه‌های طرفدار فلسطین لغو شد.

متیاهو موزیسن یهودی طبق برنامه قرار بود، شنبه هفته آینده در یک جشنواره در شرق اسپانیا به اجرای برنامه بپردازد، اما پس از فشار‌های وارد شده از سوی حامیان کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل، برگزارکنندگان جشنواره اعلام کردند که اجرای برنامه این موزیسین لغو شده است.

گروه‌های یهودی نیز پس از شنیدن خبر لغو کنسرت متیاهو دست به اعتراض زده و خواهان برخورد با کسانی شدند، که عامل لغو کنسرت این موزیسن بود‌ه‌اند.

متیاهو که نام واقعی او متیو میلر است، هنوز هیچ واکنشی به این خبر در حساب‌های کاربری خود در توئیتر و فیسبوک نشان نداده است.

پس از اعلام خبر اجرای برنامه متیاهو در اسپانیا، کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل، این موزیسن را «دوستدار اسرائیل» خوانده و خواستار لغو کنسرت او شدند. آنها خواستار این شده بودند که او موضع خود را در قبال اسرائیل مشخص کند.

کمپین انزواء، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل در اعتراض به اشغال سرزمین‌های فلسطینان از سوی اسرائیل، بر علیه تمام گروه‌ها و افرادی که با اسرائیل رابطه دارند، فعالیت می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 232 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php