کد خبر : 191740 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

عسل؛ تسکین دهنده طبیعی این ۴ درد

عسل در درمان بی‌خوابی عسل از جمله موادی است که می‌تواند مانند قرص خواب شما را به خوابی عمیق فرو برد و از بی‌خوابی و اختلالات خواب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، بر‌خلاف قرص خواب هیچ اثر جانبی بر سلامتی شما ندارد و حاوی هیچ ماده شیمیایی و مضری …

عسل؛ تسکین دهنده طبیعی این ۴ درد

عسل در درمان بی‌خوابی

عسل از جمله موادی است که می‌تواند مانند قرص خواب شما را به خوابی عمیق فرو برد و از بی‌خوابی و اختلالات خواب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، بر‌خلاف قرص خواب هیچ اثر جانبی بر سلامتی شما ندارد و حاوی هیچ ماده شیمیایی و مضری نیست. استفاده از قرص‌های خواب موجب عادت به آن‌ها می‌شود به گونه‌ای که پس از مدتی بدون آن‌ها خوابتان کاملا مختل می‌شود اما عسل طبیعی‌ترین، ارزان‌ترین و در عین حال موثرترین دارو برای بی‌خوابی و کم‌خوابی شما است. برای این کار کافی است قبل از خواب ۲ قاشق چای‌خوری عسل میل کنید.
عسل در درمان دندان‌درد

دندان‌درد از جمله دردهای طاقت‌فرسا است که تمرکز و زندگی روزمره افراد را مختل می‌کند و به درمانی اساسی نیاز دارد. معمولا استفاده از مسکن‌ها برای التیام این درد توصیه می‌شود که علاوه بر تاثیر زودگذر خود اثرات منفی برای سلامتی افراد دارد و در بیشتر موارد موجب خواب‌آلودگی می‌شود و از این طریق فرد را از کار و زندگی می‌اندازد. طبیعی‌ترین راه برای برطرف کردن درد دندان استفاده از عسل است. برای این کار یک قاشق چای‌خوری دارچین و یک قاشق چای‌خوری عسل را با هم ترکیب کنید و آن را مستقیم برای روی دندانتان بگذارید. خواهید دید یعد از مدتی کوتاه دردتان کاهش و یا حتی ناپدید می‌شود.
عسل در درمان گلودرد

برای درمان گلودرد خود با روشی طبیعی و مقرون به صرفه و در عین حال بسیار سریع کافی است به یک لیوان آب گرم ۱ قاشق چای‌خوری آب لیمو و دو قاشق چای‌خوری عسل اضافه کنید. آن را انقدر هم بزنید تا مواد آن کاملا یکدست شود سپس آن را بنوشید و از تاثیر معجزه‌آسای آن لذت ببرید.
عسل در درمان سرفه

اگر سرفه امانتان را بریده است کافی است دست به کار شوید معجونی درست کنید و آن را کنار بگذارید و هنگامی که سرفه به سراغتان می‌آید از آن استفاده کنید. برای این کار کافی است ۴ قاشق چای‌خوری آب لیمو و ۸ قاشق چای‌خوری عسل را با هم به خوبی ترکیب کنید و در صورت نیاز یک قاشق آن را بخورید. خواهید دید که بعد از این کار دیگر به هیچ شربت و داروی ضد سرفه‌ای احتیاج نخواهید داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، خواص بازدید 215 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php